Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef killswitch het volgende:
een sfeerimpressie van de inhoud van kasta's hoofd
ja ik mag hem ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
en dat noemt zich een mod....
Maak je geen zorgen, zo noemen wij hem nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
en dat noemt zich een mod....
my work here is donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Sorry kasta..
hoe dan wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zo noemen wij hem niet.
Zo noemen "jullie" hem niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
*stampvoet*!!quote:
Van wat?quote:
Wij zijn elite...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef mazaru het volgende:
"Jullie" zijn anders dan de gemiddelde fokker??
En dat van een newbie modquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wij zijn elite...
Wij staan boven het userplebs.
Da's net een stoplicht met zoveel blauw.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zag het 'Reageer' knopje al zwart worden![]()
Wie gaat de volgende postenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef Gloeidoos het volgende:
8
Ahh zit dat zooooquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wij zijn elite...
Jij maakt deel uit van een heel speciaal clubje?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef kastanova het volgende:
Wij zijn elite...
Pfffff, onderschat me niet...quote:
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht je hoort erbij je hoort erbijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij maakt deel uit van een heel speciaal clubje?
Fear is in the eyes of the beholder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfffff, onderschat me niet...
Zoals ik al tig users weg heb gejaagd, zal ik ook tientallen kutcrewleden "vrijwillig" afscheid laten nemen.
Übermenschquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh zit dat zoooo
Maar jij was toch altijd de Uberplebber?
en je werkt hier aan je Lebensraum?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Übermensch [afbeelding].
Denk aan je spelling!
Hej tyfuslijer, kanker op met dit fluttopic, slotjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
Menigeen dreigt terwijl hij beeft van angst.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fear is in the eyes of the beholder.
We have nothing to fear but fear itselfquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fear is in the eyes of the beholder.
Neeheee we hadden het toch over plebbers.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Übermensch [afbeelding].
Denk aan je spelling!
quote:
lees de OPquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef AMD64 het volgende:
Ow jee. Waar gaat het over?
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef AMD64 het volgende:
Ow jee. Waar gaat het over?
Oh mein gott. Das soll doch nicht war sein?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgen
One of the great things about books is sometimes there are some fantastic picturesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
For it is not in colonial acquisitions that we must see the solution of this problem, but exclusively in the acquisition of a territory for settlement, which will enhance the area of the mother country, and hence not only keep the new settlers in the most intimate community with the land of their origin, but secure for the total area those advantages which lie in its unified magnitude.
Adolf Hitler, Mein Kampf ©
Zodra je op de trein gezet wordt, is het pas van belangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef stinkie het volgende:
One of the great things about books is sometimes there are some fantastic pictures
George W. Bush
Dat is wel heel erg op het randjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je op de trein gezet wordt, is het pas van belang.
kasta!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Dit kuttopic blijft dus open zolang Kasta's ego gestreeld blijft... Nou, dan gaat daar nu dus even verandering in komen.
Zal Ruis blij mee zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Dit kuttopic blijft dus open zolang Kasta's ego gestreeld blijft... Nou, dan gaat daar nu dus even verandering in komen.
Kasta, je zoekt telkens het randje op, maar soms ga je er overheen en word je gebanned.quote:
Tja. Mod's mogen nou eenmaal allesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
en dit topic is geopend in opdracht van....
En jij wou dingen gaan veranderen in de crew... Man, je mag blij zijn dat ze zelfstandig kunnen ademhalen.quote:
Dat is weer tevell op de railsquote:
hey pikkie, had ik je al gezegd dat ik je een goede mod vind?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, je zoekt telkens het randje op, maar soms ga je er overheen en word je gebanned.
Cynix ©
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoorquote:
"Fools" said I, "You do not knowquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
When words become unclear, I shall focus with photographs. When images become inadequate, I shall be content with silence.
Ansel Adams ©
Die tijd was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mên, de oude tijd begint langzaam maar zeker weer terug te komen
Om een beetje pit in dit topic ter gooienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
Veranderen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef Xebrozius het volgende:
En jij wou dingen gaan veranderen in de crew...
"Haat eindigt niet door haat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
geilquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
* AMD64 krijgt rillingen over z'n hele lijf
Man Kasta zat al jaren voor jou hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Hoe denk je dat ik achter de schermen over de slowchattopics "overleg"?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Doen wequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En die tijd moet terugkomen! Stem ja op 1 juni voor terugkeer SC
Slowchattend gok ik zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik achter de schermen over de slowchattopics "overleg"?
Silence is the virtue of fools.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
"Fools" said I, "You do not know
Silence like a cancer grows.
Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell,
And echoed
In the wells of silence
The sound of Silence
Goed gegoktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
Slowchattend gok ik zo.
Das waar ik moest hem gewoon doodknuffelen. Die spuug nam ik maar op de koop toe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
"Haat eindigt niet door haat.
Haat eindigt door liefde.
Dit is een eeuwige wet."
Boeddha
Wees er maar trots op, ik zal aan je denken als ik je dood in die greppel zie liggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Das waar ik moest hem gewoon doodknuffelen. Die spuug nam ik maar op de koop toe.
Ik heb wellicht er wel voor gezorgd dat hij zich wel twee keer bedenkt voordat hij zn handen plaatst onder iemands andere derrière.
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, ik zal aan je denken als ik je dood in die greppel zie liggen.
Misschien doet ie gezellig meequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
[..]
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gru-we-lijk
Die reclame blijft inderdaad erg mchtig
Beachvolleybaltoernooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey K. Nog een leuk weekend zo voor de boeg? Of ga je weer vervelen op Fok?
Uiteraard, vreemdgaan tolereer ik niet. Dan grijp ik de eerste de beste griet, sleur haar een steeg in en neem haar van achter.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
[..]
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?
Hele voorprogramma zeg!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beachvolleybaltoernooi.
Beachvoetvolleytoernooi.
Afscheidsfeest van m'n kroeg.
Beachvolleybaltoernooi-finale.
Beachvoetvolleytoernooi-finale.
Lijkt me voorlopig wel voldoende.
Je bent goèd!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Heb em ff naar me server geupload, kon het niet laten
http://fok.phserver.net/douweegberts.wmv
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:Iteejer zegt:
We moeten er meer voor de user zijn!
quote:Ruis zegt:
Wie?
quote:Static zegt:
Is het al twaalf uur geweest? Ik heb n.l. nog wel wat te zeggen
quote:Kastanova zegt:
Ja, dat wat Iteejerdingus zegt.
Wie?
quote:MUUS zegt:
Wie is die fucking Ruis?
Ik mis Loedertje
Wie?
quote:Havoc zegt:
Godverdomme PP, krijg een de tyfus aan je voorhuid.
PP? Wie?
quote:Kasta zegt:
Zeg Ruis, ben je nou mod of loop je hier alleen maar te ouwehoeren?
quote:MUUS zegt:
Ja, ik wordt er ook moe van
Eh..... had ik al gezegd dat we er voor de users zijn?
Wie?
Virtue is a habit of the mind, consistent with nature and moderation and reason.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Silence is the virtue of fools.
Francis Bacon ©
Ah. Dankjewelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
Dus check, ik zit in m'n waggie.
50 cents pompt uit me'n speaker.
Je weet toch gewoon chill.
Dus ik boek die bak vet hard toch.
Komt die scootoe met z'n neppe patta's.
Nooooooo!.
Zegt die copper tegen me dat ik hier niet zo hard mag boeken en dat ik hem doekoe moet pasen.
Tsssssssssssssssssss!!
Ik zeg: Hey, te moeilijk, ben je bitch niet!!!
Gruwelijk!!
----------------------------------------------------
scootoe = agent
Boeken = rijden
Pattas = velgen
Copper = politie
Doekoe = geld
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Heb em ff naar me server geupload, kon het niet laten
http://fok.phserver.net/douweegberts.wmv
Jij hebt makkelijk lullen Drik, jij bent semi-crewquote:
Functioneringsgesprekquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen Drik, jij bent semi-crew.
Ik kreeg binnen 2 weken al 3 keer gezeik over mijn "functioneren".
Ik bedoel natuurlijk "ongewild van achteren nemen", roep je dan ook "Hela!" en duizel je hem ook met je semi-intellectuele gewauwel i.p.v fysiek in te grijpen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uiteraard, vreemdgaan tolereer ik niet. Dan grijp ik de eerste de beste griet, sleur haar een steeg in en neem haar van achter.
Je kon misschien beter antwoorden met: "Wie volgt je opquote:
The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Virtue is a habit of the mind, consistent with nature and moderation and reason.
Marcus Tullius Cicero
Ja Kasta, wie volgt je opquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je kon misschien beter antwoorden met: "Wie volgt je op"
En K. Dit bedoel ik echt niet. Jij bent een goed mens, en je staat altijd klaar!
Hangt er maar net vanaf, als zij het lekker vindt wie ben ik om haar te claimen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk "ongewild van achteren nemen", roep je dan ook "Hela!" en duizel je hem ook met je semi-intellectuele gewauwel i.p.v fysiek in te grijpen?
Nee, niet echt, bij een functioneringsgesprek is er immers sprake van opbouwende kritiek...quote:
whehehe, dan ben je volgens mij het eerste crewlid die een functioneringsgesprek (kutwoord als je bier op hebt) heeftt gehad binnen de proeftijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen Drik, jij bent semi-crew.
Ik kreeg binnen 2 weken al 3 keer gezeik over mijn "functioneren".
Kon het niet latenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dit was niet als een grap bedoeld vriend
Laat die arme meneer met rust!
Hanky Spanky. Op de schoot van Nikky jij!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, niet echt, bij een functioneringsgesprek is er immers sprake van opbouwende kritiek...
In dit geval was het echter meer "Foei Kasta, dat mag niet."
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hanky Spanky. Op de schoot van Nikky jij!![]()
Vroeger zat je in US geregeld mensen uit te maken voor afzichtelijk nijlpaard en geimporteerd negerbruidje, nu post je dingen als "oeh post meer foto's PeRi, Skaai, Liesbitchquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, niet echt, bij een functioneringsgesprek is er immers sprake van opbouwende kritiek...
In dit geval was het echter meer "Foei Kasta, dat mag niet."
Ik doe alles goed; hetzij rellen, hetzij modden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef AMD64 het volgende:
Ik vind zelf dat jij het goed doet Kastanova. Dus zij moeten niet zeiken
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.
Albert Einstein
Koel man, koel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Ik word.
Ok. Ik geef toe, ik was stom om met je een confrontatie aan te gaan (msn)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe alles goed; hetzij rellen, hetzij modden.
Bij het modden krijg ik echter meer gezeik dan bij het rellen.
Lieverd, draai er nu maar niet om heen, als ze verkracht wordt grijp je fysiek in ja of neequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf, als zij het lekker vindt wie ben ik om haar te claimen?
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben KUT, ik reageer KUT, mijn user is KUT. het is dat ik geen kut heb
Misschien kan je met die tampons die overbodige t uitgummen, want die fout zou ik nooit maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Koel man, koel.
Ik heb bloemen en een doosje tampons.
Een hele goede nachtrust toegewenst MUUS!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn bankslaapje omtoveren in een bedslaapje..
Wat voor bladen lees jij danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Alles kan tegenwoordig. Ik heb het gelezen
Niet. Internetquote:
Je praat poep.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
Vroeger zat je in US geregeld mensen uit te maken voor afzichtelijk nijlpaard en geimporteerd negerbruidje, nu post je dingen als "oeh post meer foto's PeRi, Skaai, Liesbitch"
En dan ga jij me vertellen dat je gezeik had? Man je bent je scherpe kantjes alweer een tijd verloren.
Het Internet is een gevaarlijke plek om te wezen. Je komt er zoveel vreemde dingen tegen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet. Internet
Google is eenmaal je beste vriend. Niet dat ik het doe hoorMaarja, mijn broer had het laast over...
Inderdaad. En dingen die je niet wenst te zien... Ik ga er maar niet over hebben!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het Internet is een gevaarlijke plek om te wezen. Je komt er zoveel vreemde dingen tegen...
Dude, je leest toch zelf ook mee in FC?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, dan ben je volgens mij het eerste crewlid die een functioneringsgesprek (kutwoord als je bier op hebt) heeftt gehad binnen de proeftijd.
Hoe lang is jouw proeftijd? Levenslang?
Tubgirlquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dingen die je niet wenst te zien... Ik ga er maar niet over hebben!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:22 schreef Gloeidoos het volgende:
Weet niks zinnigs meer te zeggen
Iemand nog een leuke anekdote?
quote:Een anekdote is een grappig en kort verhaaltje, dat licht werpt op een eigenschap van een (vaak bekend) figuur. De figuur is bij het vertellen van een anekdote niet aanwezig, vaak omdat deze reeds is overleden
If the misery of the poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:15 schreef stinkie het volgende:
"...institutions must go hand in hand with the progress of the human mind. As that becomes more developed, more enlightened; as new discoveries are made, new truths discovered, and manners and opinions change, with the changes of circumstances, institutions must advance also to keep pace with the times."
Thomas Jefferson
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is nutteloos en alleen maar luchtvervuiling en uitputting van de oliebronnen![]()
Ben nog niet verder dan Klaagbaak en ONZ gekomenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
WoeiEindelijk iemadn gevonden. Doe jij ook mee aan F1Manager op Fok?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:27 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ben nog niet verder dan Klaagbaak en ONZ gekomen![]()
![]()
Klopt! Kijken of je nog nuchter bentquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dacht dat er kerozine op die racewagens ging...
Let no one flatter himself; of himself he is Satan. Let man take sin, which is his own, and leave righteousness with God."quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
If the misery of the poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin.
Charles Darwin
Ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
Trouwens. Is hier iemand oom?
Ja, mijn oom. Maar die is nu niet onlinequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
Trouwens. Is hier iemand oom?
I do not fear Satan half so much as I fear those who fear him.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef stinkie het volgende:
Let no one flatter himself; of himself he is Satan. Let man take sin, which is his own, and leave righteousness with God."
Saint Augustine
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, mijn oom. Maar die is nu niet online
Ja en jij pretendeerde altijd zo consequent en principieel te zijn. Als je toen je bek opentrok moet je het nu ook doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:21 schreef kastanova het volgende:
Vroeger zat ik inderdaad op mensen te zeiken in US.
Maar dat ik nu plotseling aan zit te moedigen is bullshit; ik houd m'n bek nu gewoon dicht in plaats van m'n op- en aanmerkingen te posten.
Kortom iemand vroeg je, het leek je wel wat en je zei ja. Ik weet niet wat daar zo bijzonder aan is.quote:Zoals ik hierboven al zei; áls ik iets doe, doe ik het goed.
Iemand die ik respecteer vraagt me, ik zeg ja.
Ik ben een man van m'n woord, dus dan dóe ik het ook.
Ik zie in jou het treffende voorbeeld om scherpe, leuke users nimmer in de crew op te nemen... Want van de oorsponkelijke user blijft niets meer over, die wordt door de policy en voorbeeldfunctie gekneed tot een slappe pulp...quote:Je kunt wel constant beweren dat de crew het kut doet, maar zolang je het zelf niet aandurft ben je niets meer dan een chronische beroepszeikerd.
loom niet, sloom wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:31 schreef Stefkuh het volgende:
oom niet, loom wel..
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
I do not fear Satan half so much as I fear those who fear him.
Saint Teresa of Avila
Moest je weer naar de hoeren bellen? Foeiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
Ik had ff telefoon, anders had ik wel sneller gereageerd
Nu lopen er weer rillingen bij mij hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Telkens weer dat schoonmaken van een beeldscherm
Tuurlijk zou ik ingrijpen. Maar om verkrachting te vergelijken met in een kont knijpen vind ik zo ontzettend raar dat ik echt twijfel aan jouw denkwereld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef shredder het volgende:
[..]
Lieverd, draai er nu maar niet om heen, als ze verkracht wordt grijp je fysiek in ja of nee
Zolang je niet zeker wist dat hij het was ben je debiel bezig... Als je een statement had willen maken had je hem vol in zijn kruis moeten grijpen en zijn zaakje 180 graden moeten draaien.quote:Zeg als ik het niet prettig vind als er aan mn kont gezeten wordt en achteraf gewoon als een stuk vlees en niets meer beschouwt wordt dan vind ik een schop on je kont echt het minste wat eenieder had kunnen doen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:34 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Nu lopen er weer rillingen bij mij hoor![]()
Ik houd me tegenwoordig in... Maar ik ben niet veranderd hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef schvvmert het volgende:
Xebro waar is de tijd gebleven dat je nog ongecompliceerd plaatjes poste.![]()
Waar ga jij heen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Best wel leuk trouwens, zon topic waarin 2 discussies aan de gaan zijn![]()
![]()
Gewoon met beide bemoeienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Best wel leuk trouwens, zon topic waarin 2 discussies aan de gaan zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen?
Trouwens Raikkoning gaat voor de hattrick
Mooi laat Kasta zijn ding doen. Valt vanzelf door de mand door blauw te worden maar toch heb ik nog wel wat vertrouwen in 'm.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik houd me tegenwoordig in... Maar ik ben niet veranderd hoor.
GROENNNNNNNNNNNN!! GROENN!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
GROENNNNNNNNNNNN!! GROENN!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:41 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik ga maar eens een bed opzoeken, moet morgen weer fijn werken![]()
![]()
![]()
Ach dat lees ik ook al te vaak... Kasta ik heb eigenlijk kritiek op je keuze om blauw te worden en neem je minder serieus maar ik heb je nog steeds heel hoog staan en enorm veel respectquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mooi laat Kasta zijn ding doen. Valt vanzelf door de mand door blauw te worden maar toch heb ik nog wel wat vertrouwen in 'm.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:45 schreef Zwansen het volgende:
En ik maar denken dat Kasta een kloon van Xebro was....
Geweldig stukje uit een show van Guido Weijers ook, dat mensen zo dom zijn... alsof er dan sneller groen wordt getrokken.... net als mensen die voor ene stoplicht gaan zitten 'GROENEN' om snelelr door te kunnen rijdenquote:
Stond ik laats bij een verkeerslicht te wachten op groen lichtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:47 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Geweldig stukje uit een show van Guido Weijers ook, dat mensen zo dom zijn... alsof er dan sneller groen wordt getrokken.... net als mensen die voor ene stoplicht gaan zitten 'GROENEN' om snelelr door te kunnen rijden
Hm.. t'is toch wat met de maatschappij vandaag de dag! Al die problemen met de ozonlaag enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:47 schreef AMD64 het volgende:
Maargoed. Gaan we het nog ergens over hebben?
Ja wie niet hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
schitzofrenic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dude, ff realistisch...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
Ja en jij pretendeerde altijd zo consequent en principieel te zijn. Als je toen je bek opentrok moet je het nu ook doen.
Maar nee, je kreeg een voorbeeldfunctie en extra knopjes... En weg was je grote bek onder het mom van ik houd me in. En dat zegt iemand die zich nooit inhoudt, altijd zegt waar het op staat.
Knullie, jij komt hier relatief gezien net kijken, ik zit echter al 5 jaar te zeiken op de crew terwijl jij pas net begint met je halfslachtige "tirades"...quote:Kortom iemand vroeg je, het leek je wel wat en je zei ja. Ik weet niet wat daar zo bijzonder aan is.
Als jij het zo belangrijk vind prima, maar kom dan niet aan met argumenten zoals principes.
Je bent eigenlijk niets anders dan een GTST acteur die door Talpa is weggekocht, en dan kun je wel pretenderen dat je het doet voor een hoger goed. Uiteindelijk zijn het die extra knopjes en wat digitale macht op internet
Hé, anders trek je ff nog een cliché uit de kastquote:Ik zie in jou het treffende voorbeeld om scherpe, leuke users nimmer in de crew op te nemen... Want van de oorsponkelijke user blijft niets meer over, die wordt gekneed door de policy en voorbeeldfunctie...
WAT!!?? WIE!!?? WAAR!???quote:
Nee tuurlijk niet, maar toendertijd schrok ik natuurlijk. Het was een reflex en boosheid wat dat moment afspeelde. Jij snapte niet waar ik heen wil, dus heb ik het maar botweg verkrachting genoemd. JIj begon over liefde dat dat het antwoord was blablabla. Die kerel leert het maar zo af naar mijn inziens.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik ingrijpen. Maar om verkrachting te vergelijken met in een kont knijpen vind ik zo ontzettend raar dat ik echt twijfel aan jouw denkwereld.
Was je leven in gevaar? Heb je er een trauma aan overgehouden? Was het gesprek met slachtofferhulp nog van enig nut?
Die schop kwam hard genoeg aan. Zo ongeneerd op straat met veel mensen in de metro, en hij was de enige met vriend die buiten stond. Hij dacht er weg mee te kunnen komen. Trouwens, ik werd de metro binnengesleurd door mn vriendin, omdat ze geen flauw idee had wat er gebeurd was.quote:Zolang je niet zeker wist dat hij het was ben je debiel bezig... Als je een statement had willen maken had je hem vol in zijn kruis moeten grijpen en zijn zaakje 180 graden moeten draaien.
Een schop stelt niets voor, een laf gebaar zonder danige impact.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hm.. t'is toch wat met de maatschappij vandaag de dag! Al die problemen met de ozonlaag enzo
Ook weltrusten enzo...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:50 schreef shredder het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar toendertijd schrok ik natuurlijk. Het was een reflex en boosheid wat dat moment afspeelde. Jij snapte niet waar ik heen wil, dus heb ik het maar botweg verkrachting genoemd. JIj begon over liefde dat dat het antwoord was blablabla. Die kerel leert het maar zo af naar mijn inziens.
[..]
Die schop kwam hard genoeg aan. Zo ongeneerd op straat met veel mensen in de metro, en hij was de enige met vriend die buiten stond. Hij dacht er weg mee te kunnen komen. Trouwens, ik werd de metro binnengesleurd door mn vriendin, omdat ze geen flauw idee had wat er gebeurd was.
Luister ik predik geen geweld of wat dan ook, maar hoe jij zo ongenuanceerd beweert dat ik net zo goed dood in de greppel had kunnen liggen toont aan hoe kleingeestig jij bent.
Ik ga zo slapen.
"Ja dames en heren... heel Nederland ligt nu op bed alleen U zit nu te kijken! Dus waarom zou u niet even bellen?"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar ik me vreselijk aan erger op de TV.
Spelletjes programma's en van die verkoopprogramma's.
Laatst zapte ik van 1 naar de andere kanaal.
2 vrouwen in een spelletjesprogramma. En na elke vraag die gesteld werd, werd er gedrukt binnen 2 seconden
Mijn vader. Tering die weten het ook snel.
Ik: Pa, dat zijn huisvrouwen, die doen niets anders
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:51 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
"Ja dames en heren... heel Nederland ligt nu op bed alleen U zit nu te kijken! Dus waarom zou u niet even bellen?"
Tering heej, kan je ook eens iets posten wat wel ergens op slaat?quote:
"heej weet je wat? misschien is vandaag wel JOU geluksdag!"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]![]()
![]()
"We hebben nog GEEN telefoon gehad."
Kortom: de lijnen staan op gloeien. Maar ze komen er niet door
Ik heb het niet over julliequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tering heej, kan je ook eens iets posten wat wel ergens op slaat?
Kom jij ook nog even gezellig langsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
"heej weet je wat? misschien is vandaag wel JOUW geluksdag!"
Heb je hem?quote:..N...S...E.
Ik wel over jouquote:
Ik dacht: "Leuk een topic waarin AMD post moet ik ook ff in posten":Pquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kom jij ook nog even gezellig langs![]()
Oei wat en foutquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of:
Ik zap en zie een letterwoord met veel verborgen letters: vb:
[..]
Heb je hem?
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:
Marksterquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:57 schreef Markster het volgende:
HOI!!
Juupje ja lekkerquote:
Nee, wel een rotbuiquote:
* AMD64 schenkt lekker bier in!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef Markster het volgende:
Doe mij maar een flinke wieckse witte.
Jah, tijdje geleden hadden we het nog over Douwe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Markster![]()
Lang niet meer gezien! Koffie?
neh..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef Markster het volgende:
Doe mij maar een flinke wieckse witte.
Dabbert?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jah, tijdje geleden hadden we het nog over Douwe.
Jij kan mij al heel lang niet meer rakenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
Als ik je hebt geraakt.
Sorry PrintScreenWas gewoon een "domme" opmerking. Maar bedoelde het dus niet Rot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |