quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, mijn oom. Maar die is nu niet online
Ja en jij pretendeerde altijd zo consequent en principieel te zijn. Als je toen je bek opentrok moet je het nu ook doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:21 schreef kastanova het volgende:
Vroeger zat ik inderdaad op mensen te zeiken in US.
Maar dat ik nu plotseling aan zit te moedigen is bullshit; ik houd m'n bek nu gewoon dicht in plaats van m'n op- en aanmerkingen te posten.
Kortom iemand vroeg je, het leek je wel wat en je zei ja. Ik weet niet wat daar zo bijzonder aan is.quote:Zoals ik hierboven al zei; áls ik iets doe, doe ik het goed.
Iemand die ik respecteer vraagt me, ik zeg ja.
Ik ben een man van m'n woord, dus dan dóe ik het ook.
Ik zie in jou het treffende voorbeeld om scherpe, leuke users nimmer in de crew op te nemen... Want van de oorsponkelijke user blijft niets meer over, die wordt door de policy en voorbeeldfunctie gekneed tot een slappe pulp...quote:Je kunt wel constant beweren dat de crew het kut doet, maar zolang je het zelf niet aandurft ben je niets meer dan een chronische beroepszeikerd.
loom niet, sloom wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:31 schreef Stefkuh het volgende:
oom niet, loom wel..
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
I do not fear Satan half so much as I fear those who fear him.
Saint Teresa of Avila
Moest je weer naar de hoeren bellen? Foeiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
Ik had ff telefoon, anders had ik wel sneller gereageerd
Nu lopen er weer rillingen bij mij hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Telkens weer dat schoonmaken van een beeldscherm
Tuurlijk zou ik ingrijpen. Maar om verkrachting te vergelijken met in een kont knijpen vind ik zo ontzettend raar dat ik echt twijfel aan jouw denkwereld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef shredder het volgende:
[..]
Lieverd, draai er nu maar niet om heen, als ze verkracht wordt grijp je fysiek in ja of nee
Zolang je niet zeker wist dat hij het was ben je debiel bezig... Als je een statement had willen maken had je hem vol in zijn kruis moeten grijpen en zijn zaakje 180 graden moeten draaien.quote:Zeg als ik het niet prettig vind als er aan mn kont gezeten wordt en achteraf gewoon als een stuk vlees en niets meer beschouwt wordt dan vind ik een schop on je kont echt het minste wat eenieder had kunnen doen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:34 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Nu lopen er weer rillingen bij mij hoor![]()
Ik houd me tegenwoordig in... Maar ik ben niet veranderd hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef schvvmert het volgende:
Xebro waar is de tijd gebleven dat je nog ongecompliceerd plaatjes poste.![]()
Waar ga jij heen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Best wel leuk trouwens, zon topic waarin 2 discussies aan de gaan zijn![]()
![]()
Gewoon met beide bemoeienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Best wel leuk trouwens, zon topic waarin 2 discussies aan de gaan zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen?
Trouwens Raikkoning gaat voor de hattrick
Mooi laat Kasta zijn ding doen. Valt vanzelf door de mand door blauw te worden maar toch heb ik nog wel wat vertrouwen in 'm.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik houd me tegenwoordig in... Maar ik ben niet veranderd hoor.
GROENNNNNNNNNNNN!! GROENN!!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |