hey pikkie, had ik je al gezegd dat ik je een goede mod vind?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, je zoekt telkens het randje op, maar soms ga je er overheen en word je gebanned.
Cynix ©
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoorquote:
"Fools" said I, "You do not knowquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
When words become unclear, I shall focus with photographs. When images become inadequate, I shall be content with silence.
Ansel Adams ©
Die tijd was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mên, de oude tijd begint langzaam maar zeker weer terug te komen
Om een beetje pit in dit topic ter gooienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
Veranderen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef Xebrozius het volgende:
En jij wou dingen gaan veranderen in de crew...
"Haat eindigt niet door haat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
geilquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
* AMD64 krijgt rillingen over z'n hele lijf
Man Kasta zat al jaren voor jou hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Hoe denk je dat ik achter de schermen over de slowchattopics "overleg"?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Doen wequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En die tijd moet terugkomen! Stem ja op 1 juni voor terugkeer SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |