Fear is in the eyes of the beholder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfffff, onderschat me niet...
Zoals ik al tig users weg heb gejaagd, zal ik ook tientallen kutcrewleden "vrijwillig" afscheid laten nemen.
Übermenschquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh zit dat zoooo
Maar jij was toch altijd de Uberplebber?
.
en je werkt hier aan je Lebensraum?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Übermensch [afbeelding].
Denk aan je spelling!
Hej tyfuslijer, kanker op met dit fluttopic, slotjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
Menigeen dreigt terwijl hij beeft van angst.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fear is in the eyes of the beholder.
We have nothing to fear but fear itselfquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fear is in the eyes of the beholder.
Neeheee we hadden het toch over plebbers.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Übermensch [afbeelding].
Denk aan je spelling!
quote:
lees de OPquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef AMD64 het volgende:
Ow jee. Waar gaat het over?
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef AMD64 het volgende:
Ow jee. Waar gaat het over?
Oh mein gott. Das soll doch nicht war sein?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgen
One of the great things about books is sometimes there are some fantastic picturesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
For it is not in colonial acquisitions that we must see the solution of this problem, but exclusively in the acquisition of a territory for settlement, which will enhance the area of the mother country, and hence not only keep the new settlers in the most intimate community with the land of their origin, but secure for the total area those advantages which lie in its unified magnitude.
Adolf Hitler, Mein Kampf ©
Zodra je op de trein gezet wordt, is het pas van belangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef stinkie het volgende:
One of the great things about books is sometimes there are some fantastic pictures
George W. Bush
Dat is wel heel erg op het randjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je op de trein gezet wordt, is het pas van belang.
kasta!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Dit kuttopic blijft dus open zolang Kasta's ego gestreeld blijft... Nou, dan gaat daar nu dus even verandering in komen.
Zal Ruis blij mee zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Dit kuttopic blijft dus open zolang Kasta's ego gestreeld blijft... Nou, dan gaat daar nu dus even verandering in komen.
Kasta, je zoekt telkens het randje op, maar soms ga je er overheen en word je gebanned.quote:
Tja. Mod's mogen nou eenmaal allesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
en dit topic is geopend in opdracht van....
En jij wou dingen gaan veranderen in de crew... Man, je mag blij zijn dat ze zelfstandig kunnen ademhalen.quote:
Dat is weer tevell op de railsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |