Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef killswitch het volgende:
een sfeerimpressie van de inhoud van kasta's hoofd
ja ik mag hem ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
en dat noemt zich een mod....
Maak je geen zorgen, zo noemen wij hem nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
en dat noemt zich een mod....
my work here is donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Sorry kasta..
hoe dan wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zo noemen wij hem niet.
Zo noemen "jullie" hem niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
*stampvoet*!!quote:
Van wat?quote:
Wij zijn elite...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef mazaru het volgende:
"Jullie" zijn anders dan de gemiddelde fokker??
En dat van een newbie modquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wij zijn elite...
Wij staan boven het userplebs.
Da's net een stoplicht met zoveel blauw.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zag het 'Reageer' knopje al zwart worden![]()
Wie gaat de volgende postenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef Gloeidoos het volgende:
8
Ahh zit dat zooooquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wij zijn elite...
Jij maakt deel uit van een heel speciaal clubje?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef kastanova het volgende:
Wij zijn elite...
Pfffff, onderschat me niet...quote:
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht je hoort erbij je hoort erbijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij maakt deel uit van een heel speciaal clubje?
Fear is in the eyes of the beholder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfffff, onderschat me niet...
Zoals ik al tig users weg heb gejaagd, zal ik ook tientallen kutcrewleden "vrijwillig" afscheid laten nemen.
Übermenschquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh zit dat zoooo
Maar jij was toch altijd de Uberplebber?
en je werkt hier aan je Lebensraum?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Übermensch [afbeelding].
Denk aan je spelling!
Hej tyfuslijer, kanker op met dit fluttopic, slotjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
Menigeen dreigt terwijl hij beeft van angst.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fear is in the eyes of the beholder.
We have nothing to fear but fear itselfquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fear is in the eyes of the beholder.
Neeheee we hadden het toch over plebbers.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Übermensch [afbeelding].
Denk aan je spelling!
quote:
lees de OPquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef AMD64 het volgende:
Ow jee. Waar gaat het over?
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef AMD64 het volgende:
Ow jee. Waar gaat het over?
Oh mein gott. Das soll doch nicht war sein?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgen
One of the great things about books is sometimes there are some fantastic picturesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
For it is not in colonial acquisitions that we must see the solution of this problem, but exclusively in the acquisition of a territory for settlement, which will enhance the area of the mother country, and hence not only keep the new settlers in the most intimate community with the land of their origin, but secure for the total area those advantages which lie in its unified magnitude.
Adolf Hitler, Mein Kampf ©
Zodra je op de trein gezet wordt, is het pas van belangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan nu geloof ik een cursus " Mein Kampf" krijgen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef stinkie het volgende:
One of the great things about books is sometimes there are some fantastic pictures
George W. Bush
Dat is wel heel erg op het randjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je op de trein gezet wordt, is het pas van belang.
kasta!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Dit kuttopic blijft dus open zolang Kasta's ego gestreeld blijft... Nou, dan gaat daar nu dus even verandering in komen.
Zal Ruis blij mee zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Dit kuttopic blijft dus open zolang Kasta's ego gestreeld blijft... Nou, dan gaat daar nu dus even verandering in komen.
Kasta, je zoekt telkens het randje op, maar soms ga je er overheen en word je gebanned.quote:
Tja. Mod's mogen nou eenmaal allesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
en dit topic is geopend in opdracht van....
En jij wou dingen gaan veranderen in de crew... Man, je mag blij zijn dat ze zelfstandig kunnen ademhalen.quote:
Dat is weer tevell op de railsquote:
hey pikkie, had ik je al gezegd dat ik je een goede mod vind?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, je zoekt telkens het randje op, maar soms ga je er overheen en word je gebanned.
Cynix ©
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoorquote:
"Fools" said I, "You do not knowquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
When words become unclear, I shall focus with photographs. When images become inadequate, I shall be content with silence.
Ansel Adams ©
Die tijd was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mên, de oude tijd begint langzaam maar zeker weer terug te komen
Om een beetje pit in dit topic ter gooienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
Veranderen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef Xebrozius het volgende:
En jij wou dingen gaan veranderen in de crew...
"Haat eindigt niet door haat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
geilquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
* AMD64 krijgt rillingen over z'n hele lijf
Man Kasta zat al jaren voor jou hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Hoe denk je dat ik achter de schermen over de slowchattopics "overleg"?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Doen wequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En die tijd moet terugkomen! Stem ja op 1 juni voor terugkeer SC
Slowchattend gok ik zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik achter de schermen over de slowchattopics "overleg"?
Silence is the virtue of fools.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
"Fools" said I, "You do not know
Silence like a cancer grows.
Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell,
And echoed
In the wells of silence
The sound of Silence
Goed gegoktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
Slowchattend gok ik zo.
Das waar ik moest hem gewoon doodknuffelen. Die spuug nam ik maar op de koop toe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
"Haat eindigt niet door haat.
Haat eindigt door liefde.
Dit is een eeuwige wet."
Boeddha
Wees er maar trots op, ik zal aan je denken als ik je dood in die greppel zie liggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Das waar ik moest hem gewoon doodknuffelen. Die spuug nam ik maar op de koop toe.
Ik heb wellicht er wel voor gezorgd dat hij zich wel twee keer bedenkt voordat hij zn handen plaatst onder iemands andere derrière.
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, ik zal aan je denken als ik je dood in die greppel zie liggen.
Misschien doet ie gezellig meequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
[..]
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gru-we-lijk
Die reclame blijft inderdaad erg mchtig
Beachvolleybaltoernooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey K. Nog een leuk weekend zo voor de boeg? Of ga je weer vervelen op Fok?
Uiteraard, vreemdgaan tolereer ik niet. Dan grijp ik de eerste de beste griet, sleur haar een steeg in en neem haar van achter.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
[..]
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?
Hele voorprogramma zeg!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beachvolleybaltoernooi.
Beachvoetvolleytoernooi.
Afscheidsfeest van m'n kroeg.
Beachvolleybaltoernooi-finale.
Beachvoetvolleytoernooi-finale.
Lijkt me voorlopig wel voldoende.
Je bent goèd!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Heb em ff naar me server geupload, kon het niet laten
http://fok.phserver.net/douweegberts.wmv
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:Iteejer zegt:
We moeten er meer voor de user zijn!
quote:Ruis zegt:
Wie?
quote:Static zegt:
Is het al twaalf uur geweest? Ik heb n.l. nog wel wat te zeggen
quote:Kastanova zegt:
Ja, dat wat Iteejerdingus zegt.
Wie?
quote:MUUS zegt:
Wie is die fucking Ruis?
Ik mis Loedertje
Wie?
quote:Havoc zegt:
Godverdomme PP, krijg een de tyfus aan je voorhuid.
PP? Wie?
quote:Kasta zegt:
Zeg Ruis, ben je nou mod of loop je hier alleen maar te ouwehoeren?
quote:MUUS zegt:
Ja, ik wordt er ook moe van
Eh..... had ik al gezegd dat we er voor de users zijn?
Wie?
Virtue is a habit of the mind, consistent with nature and moderation and reason.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Silence is the virtue of fools.
Francis Bacon ©
Ah. Dankjewelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
Dus check, ik zit in m'n waggie.
50 cents pompt uit me'n speaker.
Je weet toch gewoon chill.
Dus ik boek die bak vet hard toch.
Komt die scootoe met z'n neppe patta's.
Nooooooo!.
Zegt die copper tegen me dat ik hier niet zo hard mag boeken en dat ik hem doekoe moet pasen.
Tsssssssssssssssssss!!
Ik zeg: Hey, te moeilijk, ben je bitch niet!!!
Gruwelijk!!
----------------------------------------------------
scootoe = agent
Boeken = rijden
Pattas = velgen
Copper = politie
Doekoe = geld
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Heb em ff naar me server geupload, kon het niet laten
http://fok.phserver.net/douweegberts.wmv
Jij hebt makkelijk lullen Drik, jij bent semi-crewquote:
Functioneringsgesprekquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen Drik, jij bent semi-crew.
Ik kreeg binnen 2 weken al 3 keer gezeik over mijn "functioneren".
Ik bedoel natuurlijk "ongewild van achteren nemen", roep je dan ook "Hela!" en duizel je hem ook met je semi-intellectuele gewauwel i.p.v fysiek in te grijpen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uiteraard, vreemdgaan tolereer ik niet. Dan grijp ik de eerste de beste griet, sleur haar een steeg in en neem haar van achter.
Je kon misschien beter antwoorden met: "Wie volgt je opquote:
The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Virtue is a habit of the mind, consistent with nature and moderation and reason.
Marcus Tullius Cicero
Ja Kasta, wie volgt je opquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je kon misschien beter antwoorden met: "Wie volgt je op"
En K. Dit bedoel ik echt niet. Jij bent een goed mens, en je staat altijd klaar!
Hangt er maar net vanaf, als zij het lekker vindt wie ben ik om haar te claimen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk "ongewild van achteren nemen", roep je dan ook "Hela!" en duizel je hem ook met je semi-intellectuele gewauwel i.p.v fysiek in te grijpen?
Nee, niet echt, bij een functioneringsgesprek is er immers sprake van opbouwende kritiek...quote:
whehehe, dan ben je volgens mij het eerste crewlid die een functioneringsgesprek (kutwoord als je bier op hebt) heeftt gehad binnen de proeftijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen Drik, jij bent semi-crew.
Ik kreeg binnen 2 weken al 3 keer gezeik over mijn "functioneren".
Kon het niet latenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dit was niet als een grap bedoeld vriend
Laat die arme meneer met rust!
Hanky Spanky. Op de schoot van Nikky jij!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, niet echt, bij een functioneringsgesprek is er immers sprake van opbouwende kritiek...
In dit geval was het echter meer "Foei Kasta, dat mag niet."
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hanky Spanky. Op de schoot van Nikky jij!![]()
Vroeger zat je in US geregeld mensen uit te maken voor afzichtelijk nijlpaard en geimporteerd negerbruidje, nu post je dingen als "oeh post meer foto's PeRi, Skaai, Liesbitchquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, niet echt, bij een functioneringsgesprek is er immers sprake van opbouwende kritiek...
In dit geval was het echter meer "Foei Kasta, dat mag niet."
Ik doe alles goed; hetzij rellen, hetzij modden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef AMD64 het volgende:
Ik vind zelf dat jij het goed doet Kastanova. Dus zij moeten niet zeiken
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.
Albert Einstein
Koel man, koel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
Ik word.
Ok. Ik geef toe, ik was stom om met je een confrontatie aan te gaan (msn)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe alles goed; hetzij rellen, hetzij modden.
Bij het modden krijg ik echter meer gezeik dan bij het rellen.
Lieverd, draai er nu maar niet om heen, als ze verkracht wordt grijp je fysiek in ja of neequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf, als zij het lekker vindt wie ben ik om haar te claimen?
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben KUT, ik reageer KUT, mijn user is KUT. het is dat ik geen kut heb
Misschien kan je met die tampons die overbodige t uitgummen, want die fout zou ik nooit maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Koel man, koel.
Ik heb bloemen en een doosje tampons.
Een hele goede nachtrust toegewenst MUUS!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn bankslaapje omtoveren in een bedslaapje..
Wat voor bladen lees jij danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Alles kan tegenwoordig. Ik heb het gelezen
Niet. Internetquote:
Je praat poep.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
Vroeger zat je in US geregeld mensen uit te maken voor afzichtelijk nijlpaard en geimporteerd negerbruidje, nu post je dingen als "oeh post meer foto's PeRi, Skaai, Liesbitch"
En dan ga jij me vertellen dat je gezeik had? Man je bent je scherpe kantjes alweer een tijd verloren.
Het Internet is een gevaarlijke plek om te wezen. Je komt er zoveel vreemde dingen tegen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet. Internet
Google is eenmaal je beste vriend. Niet dat ik het doe hoorMaarja, mijn broer had het laast over...
Inderdaad. En dingen die je niet wenst te zien... Ik ga er maar niet over hebben!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het Internet is een gevaarlijke plek om te wezen. Je komt er zoveel vreemde dingen tegen...
Dude, je leest toch zelf ook mee in FC?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, dan ben je volgens mij het eerste crewlid die een functioneringsgesprek (kutwoord als je bier op hebt) heeftt gehad binnen de proeftijd.
Hoe lang is jouw proeftijd? Levenslang?
Tubgirlquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dingen die je niet wenst te zien... Ik ga er maar niet over hebben!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:22 schreef Gloeidoos het volgende:
Weet niks zinnigs meer te zeggen
Iemand nog een leuke anekdote?
quote:Een anekdote is een grappig en kort verhaaltje, dat licht werpt op een eigenschap van een (vaak bekend) figuur. De figuur is bij het vertellen van een anekdote niet aanwezig, vaak omdat deze reeds is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |