hey pikkie, had ik je al gezegd dat ik je een goede mod vind?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, je zoekt telkens het randje op, maar soms ga je er overheen en word je gebanned.
Cynix ©
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoorquote:
"Fools" said I, "You do not knowquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
When words become unclear, I shall focus with photographs. When images become inadequate, I shall be content with silence.
Ansel Adams ©
Die tijd was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mên, de oude tijd begint langzaam maar zeker weer terug te komen
Om een beetje pit in dit topic ter gooienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
Veranderen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef Xebrozius het volgende:
En jij wou dingen gaan veranderen in de crew...
"Haat eindigt niet door haat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef shredder het volgende:
Xebro, als iemand aan mn kont zit en ik geef hem een trap onder z'n kont dan verlaag ik me niet tot zijn niveau
geilquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
* AMD64 krijgt rillingen over z'n hele lijf
Man Kasta zat al jaren voor jou hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Hoe denk je dat ik achter de schermen over de slowchattopics "overleg"?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Kasta daar vroeger onzettende problemen mee had. Maar hey.. Hij is niet veranderd hoor
Doen wequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En die tijd moet terugkomen! Stem ja op 1 juni voor terugkeer SC
Slowchattend gok ik zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik achter de schermen over de slowchattopics "overleg"?
Silence is the virtue of fools.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
"Fools" said I, "You do not know
Silence like a cancer grows.
Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell,
And echoed
In the wells of silence
The sound of Silence
Goed gegoktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
Slowchattend gok ik zo.
Das waar ik moest hem gewoon doodknuffelen. Die spuug nam ik maar op de koop toe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
"Haat eindigt niet door haat.
Haat eindigt door liefde.
Dit is een eeuwige wet."
Boeddha
Wees er maar trots op, ik zal aan je denken als ik je dood in die greppel zie liggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Das waar ik moest hem gewoon doodknuffelen. Die spuug nam ik maar op de koop toe.
Ik heb wellicht er wel voor gezorgd dat hij zich wel twee keer bedenkt voordat hij zn handen plaatst onder iemands andere derrière.
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, ik zal aan je denken als ik je dood in die greppel zie liggen.
Misschien doet ie gezellig meequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
[..]
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gru-we-lijk
Die reclame blijft inderdaad erg mchtig
Beachvolleybaltoernooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey K. Nog een leuk weekend zo voor de boeg? Of ga je weer vervelen op Fok?
Uiteraard, vreemdgaan tolereer ik niet. Dan grijp ik de eerste de beste griet, sleur haar een steeg in en neem haar van achter.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
[..]
Vraagje: Als er een of andere neger Vieske van achter zit te nemen in een steegje dan grijp je toch wel in neem ik aan?
Hele voorprogramma zeg!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beachvolleybaltoernooi.
Beachvoetvolleytoernooi.
Afscheidsfeest van m'n kroeg.
Beachvolleybaltoernooi-finale.
Beachvoetvolleytoernooi-finale.
Lijkt me voorlopig wel voldoende.
Je bent goèd!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Heb em ff naar me server geupload, kon het niet laten
http://fok.phserver.net/douweegberts.wmv
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zo noemen wij hem niet.
quote:Iteejer zegt:
We moeten er meer voor de user zijn!
quote:Ruis zegt:
Wie?
quote:Static zegt:
Is het al twaalf uur geweest? Ik heb n.l. nog wel wat te zeggen
quote:Kastanova zegt:
Ja, dat wat Iteejerdingus zegt.
Wie?
quote:MUUS zegt:
Wie is die fucking Ruis?
Ik mis Loedertje
Wie?
quote:Havoc zegt:
Godverdomme PP, krijg een de tyfus aan je voorhuid.
PP? Wie?
quote:Kasta zegt:
Zeg Ruis, ben je nou mod of loop je hier alleen maar te ouwehoeren?
quote:MUUS zegt:
Ja, ik wordt er ook moe van
Eh..... had ik al gezegd dat we er voor de users zijn?
Wie?
Virtue is a habit of the mind, consistent with nature and moderation and reason.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Silence is the virtue of fools.
Francis Bacon ©
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |