Oeps niet aan gedacht , ik ga ff vragen of een modje het aan wil passen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef Koningin het volgende:
tvp
Misschien kunnen we er wel deel 2 van maken, is misschien duidelijker.
Zo'n pasje heb ik ook niet gekregen, maar ik heb daar ook niet voor gekozen. Maar er zijn vast wel anderen die een e*shop pasje hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:18 schreef flat_erik het volgende:
Oohh ik heb verder niet een e*shop pasje ofzo gekregen, klopt dat?
Ah nee, nu zie ik het, alleen nog small. Dank je.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Raar ..... bij mij doet ie normaal. Staat er * maat leverbaar * onder voor je op 't mandje klikt ?
Bekend probleem 't valt niet altijd 't zelfde uit bij esprit. Ik vind wel dat EDC sowieso al kleiner uitvalt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah nee, nu zie ik het, alleen nog small. Dank je.
Hmmm.. nu twijfel ik, want sommige dingen koop ik M, en sommige S.
Ja. Verder geen kostenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat bedoelen ze met "gratis retourzending"? Niet goed, geld terug?
Da's fijn. Dan kan ik gewoon die hopelijk niet te kleine blouse bestellen.quote:
Ja, drie weken geleden, een broek. Prima afgehandeld hoor!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Da's fijn. Dan kan ik gewoon die hopelijk niet te kleine blouse bestellen.
Heb je al eens wat gekocht bij deze shop?![]()
Ik had hun daarover een mail gestuurd en je kunt inderdaad alleen in de winkel zo'n pasje krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zie nergens op de site waar je dat e*pasje kunt aanvragen. Kun je het alleen in de winkel krijgen?
Leuk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
gaat goed, weer een bestelling geplaatst.
[afbeelding]
idd leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
bij mij vet lang. maar goed ik was dan ook vergeten mijn retourformuliertje erin te doen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik zit eigenlijk nog op de bevestiging van mijn retourzending te wachten. Ik heb zaterdagmiddag alles keurig afgegeven bij het postkantoor, maar tot op heden nog niets gehoord. Iemand ervaringen hoe lang het duurt voordat je daarvan bericht krijgt?
Nou ja, ben niet dement aan het worden, dat scheelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Varr het volgende:
Lijkt me sterk dat dat echt is, colbert van 120 euro naar 5 euro, dat kan praktisch niet.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef kaputwiehund het volgende:
mijn retourzending is binnen. Begon me bijna ongerust te maken.
Jawel hoor ik dat óók wel 'ns gezien maar meestal is er dan nog maar één maat te krijgen en dat moet dan toevallig maar net de * goede * maat zijn. In de meeste gevallen betreft het dan een hele grote of een hele kleine maat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Varr het volgende:
Lijkt me sterk dat dat echt is, colbert van 120 euro naar 5 euro, dat kan praktisch niet.
Das bij veel dingen wel zo maar tis ook een kwestie van er snel bij zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jawel hoor ik dat óók wel 'ns gezien maar meestal is er dan nog maar één maat te krijgen en dat moet dan toevallig maar net de * goede * maat zijn. In de meeste gevallen betreft het dan een hele grote of een hele kleine maat.![]()
quote:Ik w8 nog op m'n 2e mailtje, heb 04-06 besteld.
Maar ik heb een vraagje, moet je aan de postbode betalen? Want ik heb geen creditcard ingevult.
Nee, je moet wachten tot de bestelling binnen is. De rekening zit daarbij met alle informatie die je nodig hebt om het geld over te kunnen maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef Maikuuul het volgende:
owke, thnx.
Moet ik op die 2e mail w8en met overmaken? of kan het nu ook al?
(misschien domme vragen, maar ik bestel nooit kleren via internet)
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
[afbeelding]
Je krijgt eerst nog een tweede mailtje en een dag daarna zou het pakketje afgeleverd moeten worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef DoucheMeermin het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor ze bezorgen.
Ik heb vant weekend besteld maar nog niks over leveren vernomen, ja een bestelbevestiging.
Ah thnx, nou dan zullen ze uiterlijk morgen of vrijdag wel mailen. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je krijgt eerst nog een tweede mailtje en een dag daarna zou het pakketje afgeleverd moeten worden.![]()
Overigens duurt het eigenlijk nooit langer dan een week voor je de bestelling binnen hebt.
Je krijgt een acceptgiro bij je bestelling, wat je niet leuk vind of niet past van kleding stuur je terug, en wat je wel wilt betaal je wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe werkt dat bestellen nu eig, je besteld iets op rekening, je krijgt een mailtje, waar je bestelling en als betaalmanier per_rechnung, maar verder staat er geen info hoe je het moet betalen
Uhm je krijgt volgens mij geen acceptgiro hoor, gewoon een factuur die je moet betalenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt een acceptgiro bij je bestelling, wat je niet leuk vind of niet past van kleding stuur je terug, en wat je wel wilt betaal je wel.
Ja een van de 2 weet het ook nog niet krijg het morgen pasquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Uhm je krijgt volgens mij geen acceptgiro hoor, gewoon een factuur die je moet betalen
Ze hebben het vast voor je weggegooid, want na 5 jaar kan je zoiets niet meer dragen natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:05 schreef Fratz het volgende:
ik kreeg gister een mailtje dat alles verzonden was. ik kijk nog eens goed en wat staat er bij de verzenddatum? verzonden: zaterdag 8 januari 2000 0:00:00. nou dan zou ik het toch al moeten hebben!!
Als ze mijn openstaande rekening nu ook gereset hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:05 schreef Fratz het volgende:
ik kreeg gister een mailtje dat alles verzonden was. ik kijk nog eens goed en wat staat er bij de verzenddatum? verzonden: zaterdag 8 januari 2000 0:00:00. nou dan zou ik het toch al moeten hebben!!
Volgens mij de meeste producten niet.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe zit dat eig als iets uit voorraad is, is dat snel weer binnen of niet?
Dat middelste shirt heb ik weer retour gestuurdquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
Heb net me kleren binnengekregen!, zal zo wat pics posten
Passen perfect, en zien er mooi uit!
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:38 schreef Chielus het volgende:
kun je ook e points inleveren bij de online shop?
Dat vond ik juist het leukstequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:30 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Dat middelste shirt heb ik weer retour gestuurd
Dat kun je via de site bekijken als het goed is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die punten die je bijgeschreven krijgt op je e-club card?
Hoe zie je dat of ze bijgeschreven zijn?
Heb je het via deze link geprobeerd? www.esprit-club.comquote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef deedeetee het volgende:
Kun je ook inloggen zonder iets te bestellen ? Ik vind nergens gegevens daarover op de site![]()
Een paar weken geleden was mijn pasje nog steeds niet geactiveerd en nu wil ik kijken of dat eindelijk wel gebeurd is.![]()
Tot nu toe probeerde ik het bij het bestellen maar het blijft maar koud en ik heb al zomerspulletjes genoeg.
Die moet je ook in een winkel vragen.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb helaas geen pas gekregen bij me bestelling
THNXquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb je het via deze link geprobeerd? www.esprit-club.com
ja dat was mij ook al opgevallen..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef ymme het volgende:
De grootste maten, zijn directt uitverkocht. Zijn er nooit aanwezig
Heel vervelend is dit.
ik weet er alles van en ik heb dus maat M of soms L , ik kan me wel in S proppen maar meestal puil ik er dan uitquote:Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
ja dat was mij ook al opgevallen..
het is echt een feest als je maatje xs/s hebt.
Ik heb hem ook, alleen ik vind die kraag net echt van je van hetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je krijgt eerst nog een tweede mailtje en een dag daarna zou het pakketje afgeleverd moeten worden.![]()
Overigens duurt het eigenlijk nooit langer dan een week voor je de bestelling binnen hebt.
Valt ie niet goed ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, alleen ik vind die kraag net echt van je van het![]()
Bij het bestellen moet je met het nummer van je pasje en je geboorte datum inliggen en dan komen de punten erop te staan. In de winkel geef je dat pasje bij het betalen ff en dan wordt 't daar geregeld. Een niet geactiveerd pasje kun je in de onlineshop niet gebruiken maar in de winkel dus wél !quote:Op maandag 20 juni 2005 09:10 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik heb de slippers gehouden en voor mijn man nog een spijkerbroek.
Hoe zorg ik nou ook dat ik de punten op mijn pasje krijg?
Ik heb al ongeveer 2 weken mijn pasje en volgens mij is het nog niet geactiveerd.
Das minder, ik heb voor 80 euro online gekocht......toch effe op een andere manier regelen dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bij het bestellen moet je met het nummer van je pasje en je geboorte datum inliggen en dan komen de punten erop te staan. In de winkel geef je dat pasje bij het betalen ff en dan wordt 't daar geregeld. Een niet geactiveerd pasje kun je in de onlineshop niet gebruiken maar in de winkel dus wél !![]()
Misschien kun je bij het betalen wel je pasnummer vermelden en dan komt 't toch nog op je pasje te staan.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Das minder, ik heb voor 80 euro online gekocht......toch effe op een andere manier regelen dan.
Duurquote:Op maandag 20 juni 2005 10:47 schreef Natalie het volgende:
Wel eens gekeken, en vind de kleding leuk, maar tegelijkertijd ook best duur. Ik ben goedkoper uit als ik gewoon naar de winkel ga.
Bedoel je naar een andere kledingwinkel of naar een Esprit winkel?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:47 schreef Natalie het volgende:
Wel eens gekeken, en vind de kleding leuk, maar tegelijkertijd ook best duur. Ik ben goedkoper uit als ik gewoon naar de winkel ga.
Grmbl, die had ik vorig topic alquote:
Komt omdat 't zo'n leuk shirt isquote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Grmbl, die had ik vorig topic al
Wel stom vandaag, in de tentamenhal zat iemand met precies dezelfde![]()
Die 's erg leuk !!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh tweede plaatje moet deze zijn :
[afbeelding]
quote:
thanx.. nu nog afwachten of het mij ook net zo mooi staat hahaquote:
Heel erg slecht ja!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef Epica het volgende:
Heb zojuist ook een bestelling gedaan
Vinden jullie het trouwens niet een beetje slordig, dat je zo'n half Duits mailtje krijgt met krakkemikkig Nederlands?
Bij mij zeiden ze dus dat dat niet kon ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nee, je moet wachten tot de bestelling binnen is. De rekening zit daarbij met alle informatie die je nodig hebt om het geld over te kunnen maken.
Domme vragen bestaan niet
Wel pics laten zien of het past hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef MarliesN het volgende:
Ik ga deze bestellen:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb ook een vest en een t-shirt gekregen waarvan het vest terug ging. Het shirtje heb ik dus wel gehouden. Geen probleem gewoon de bon die erbij zit in vullen en het pakje op het postkantoor afgeven. En vervolgens alleen dat wat je wel hebt gehouden op tijd betalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:38 schreef Dutch_Courage het volgende:
Dat had ik ook ja. Op de site staat dat je kan betalen via overmaken. Niet dus (heb ook geen creditcard). Krijg je zo'n vage mail in het Duits terug waarom je bestelling geannuleerd is.
Het shirt dat ik wilde hebben was ook ineens uitverkocht maar nu staat ie er weer bij. Maargoed, ik kom met dat ene shirt toch niet aan die 25,- euro (minimale bedrag). Ik kan natuurlijk wel gewoon meer bestellen en dan de rest terug sturen. Gaat dat een beetje makkelijk, hoe gaat het in z'n werk?
Die bovenste heb ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:55 schreef Me784 het volgende:
Net besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heb ik deze week gekregen en gaat weer terug... Vond de kleur niet mooi
[afbeelding]
Ik heb nog nergens een andere shop gezien waar ze gratis verzenden. Bij de Mexx shop moet je geloof ik 5 euro betalen (belachelijk eigenlijk).quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef heinl het volgende:
Ik ga ook even kijken of er nog wat leuks tussen zit
Zijn er trouwens nog meer shops waar je zo gemakkelijk kleding kan kopen? (Dus zonder verzendkosten, want anders kan ik het beter in de stad gaan ophalen)
Dat is vlugquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Epica het volgende:
Ik heb hem vandaag binnengehad en hij past. Ik had hem iets donkerder verwacht, maar hij is leuk
Verder geen 2e e-mail gehad ofzo...
Hebben meer mensen een dergelijke mail/annulering gekregen? Het is een eerste bestelling van 99,95 euro. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?quote:Om de service voor een levering op rekening te kunnen aanbieden, moeten wij ter
beperking van risico vanzelfsprekend de rekeninggegevens aan een onderzoek door
een dienstverlenende sector onderwerpen.
Helaas is het ons op basis van de aan ons verstrekte informatie niet mogelijk uw
bestelling op rekening te leveren.
Overeenkomstig met onze algemene voorwaarden kunnen wij U een bestelling op
creditcard aanbieden en hebben wij uw bestelling op rekening geannuleerd.
Voor een bestelling op creditcard verzoeken wij U vriendelijk, tijdens uw
bestelling deze wijze van betaling te kiezen en deze nogmaals op onze
Shopping-Site uit te voeren.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Uw e*shop Team
Hoe lang duurde het voordat je em kreeg?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:47 schreef MarliesN het volgende:
Ik heb net m'n bikini gekregen! Ik vind 'm leeuukk!!![]()
Ik heb hem donderdag besteld.. 3 werkdagen dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat je em kreeg?
jeetje. ik heb tot nu toe alles op rekening kunnen bestellen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
Gisteren een bestelling gedaan, krijg ik vandaag een mailtje:
[..]
Hebben meer mensen een dergelijke mail/annulering gekregen? Het is een eerste bestelling van 99,95 euro. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Toen ik voor het eerst wilde bestellen kreeg ik ook dat mailtje. Lekker kut dus als je geen creditcard hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
[..]
Hebben meer mensen een dergelijke mail/annulering gekregen? Het is een eerste bestelling van 99,95 euro. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Alle bestellingen die ik bij Esprit heb gedaan, heb ik gewoon ontvangen. En daar zaten ook grote bedragen bij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
Als je pech hebt, woon je op een adres waar eerder mensen hebben gewoond die niet kredietwaardig waren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
[..]
Dat schijnt idd voor te komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je pech hebt, woon je op een adres waar eerder mensen hebben gewoond die niet kredietwaardig waren.![]()
Succesquote:Balen hoor. Ik ga binnenkort ook wat (proberen te) bestellen!
Heb de bestelling op maandagavond 21.00 uur gedaan en dinsdagochtend om 7.00 uur had ik dat mailtje... Lijkt me sterk dat ze daar in Duitsland (?) 's nachts werken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je pech hebt, woon je op een adres waar eerder mensen hebben gewoond die niet kredietwaardig waren.![]()
Of heb je een vermelding bij het BKR in Tiel? Heb je ooit eerder niet aan je betalingsverplichting voldaan bij een ander bedrijf?
Balen hoor. Ik ga binnenkort ook wat (proberen te) bestellen!
Wat idioot he! Als er dus een pauper bij jou in de straat woont, heb jij ook maar pech.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb eens gekeken bij * college style * en die zeggen ze kijken of er bij jouw in de buurt mensen wonen waar zij ( of een andere firma ) betalingsproblemen mee hebben gehad en dan had je dus pech.![]()
Het hoeft dus niet je adres te zijn zij kijken waarschijnlijk naar de postcode ofzo.
Hé, waar ken ik die toch vanquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef _oscar het volgende:
Binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste weer teruggestuurd. Bah wat een lelijke kleur was dat
Die andere twee erg blij mee![]()
mooi shirt he Epica![]()
Hij zag er ook al flink gedragen uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:27 schreef Me784 het volgende:
Lelijk he die onderste heb ik ook al thuis gehad
heb ik dus net ook gehad, omdat ik een geblackliste postcode heb. heb het telefonisch ff geinformeerd, ze laten een bedrijf genaamd "experium" op postcode checken. Indien er een wanbetaler in hun database bekend is met dezelfde postcode, dan houdt het op voor je.. zo ook hier..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Of heb je een vermelding bij het BKR in Tiel? Heb je ooit eerder niet aan je betalingsverplichting voldaan bij een ander bedrijf?
Balen hoor. Ik ga binnenkort ook wat (proberen te) bestellen!
die 2e met die horizontale strepen, is dat een beetje een strak model shirt, of valt die wat wijder?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef _oscar het volgende:
Binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste weer teruggestuurd. Bah wat een lelijke kleur was dat
Die andere twee erg blij mee![]()
mooi shirt he Epica![]()
dat is ook echt 1 van mijn grootste ergernissen zeg. heel irritant. meestal zijn de minimaatjes alleen nog over.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef shredder het volgende:
Ik baal wel dat 9 van de 10 keer als je op een product klikt het gewoon uitverkocht is.
Wat mij wel prettig zou lijken, is dat je vóór je kleding gaat zoeken, aan kunt geven in welke maat (maten) het kledingstuk moet zijn. En dat de kledingstukken die niet in die maat aanwezig zijn, ook niet getoond worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef Fratz het volgende:
[..]
dat is ook echt 1 van mijn grootste ergernissen zeg. heel irritant. meestal zijn de minimaatjes alleen nog over.
Ja het is inderdaad een iets strakker shirt (niet TE hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:48 schreef Eddepet21 het volgende:
[..]
die 2e met die horizontale strepen, is dat een beetje een strak model shirt, of valt die wat wijder?
Ik heb op dit moment een nieuw wollen vest van oilily aan al een paar weken geleden gekochtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:09 schreef DarkElf het volgende:
ja met dit weer krijg je wel behoefte aan winterkleding
Ik heb bij Street One al een lekkere warme zwarte wintertrui gekochtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:09 schreef DarkElf het volgende:
ja met dit weer krijg je wel behoefte aan winterkleding
Esprit is nogal wisselvallig met zijn maten dus gewoon blijven proberen, ik paste van de week een ribbroek in de winkel in maat 38 en die was belachelijk wijd rond de taille en ik ben echt niet de dunste , 38 hoort overal strak te zitten en dat deed 36 dan ook rond mijn heupen ... Dus die leuke broek was niks voor mijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:10 schreef MaLo het volgende:
De broeken van esprit zijn mij vaak net iets te kort. Ik ben 1:80 en heb maat 36; Esprit heeft helaas niet de goede broeken voor mij. En ik vind ze zo leuk.
Zie je wel overal hangt de wintercollectie alquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb bij Street One al een lekkere warme zwarte wintertrui gekocht.
Maar dan probeer ik het wel in de winkel en niet via de online shopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Esprit is nogal wisselvallig met zijn maten dus gewoon blijven proberen, ik paste van de week een ribbroek in de winkel in maat 38 en die was belachelijk wijd rond de taille en ik ben echt niet de dunste , 38 hoort overal strak te zitten en dat deed 36 dan ook rond mijn heupen ... Dus die leuke broek was niks voor mij
In sommige vesten had ik dit seizoen maat S de meeste M en andere weer L![]()
Mooi vestquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Gister ontvangen, fijn vest .. veel mooier dan op het plaatje![]()
Erg mooi vest! Lekker handig ook, die kun je de hele winter nog aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Gister ontvangen, fijn vest .. veel mooier dan op het plaatje![]()
Voor het retourneren zit er een sticker in het pakket. Die kun je er dan opplakken en je pakketje inleveren bij het postkantoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:50 schreef Cols het volgende:
Hoe moet je precies iets terugsturen??? En zit er gewoon een accept giro bij??
Ik heb normaal ook een S, en heb vorige keer er ook een polo besteld maatje S en die zat perfect. Dus denk dat deze ook wel goed gaat zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Me784 het volgende:
Maikul --------------> die heb ik ook... Wel een maatje groter besteld als je normaal hebt?? Was in mijn geval wel nodig
Ik heb hem ook. Hij valt inderdaad vrij klein uit. Ik heb normaal een M, deze heb ik ook in M, maar hij zit wel beduidend strakker.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook een S, en heb vorige keer er ook een polo besteld maatje S en die zat perfect. Dus denk dat deze ook wel goed gaat zitten
Achja, als hij te klein is bestel ik toch een M en stuur ik de S terugquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:09 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Hij valt inderdaad vrij klein uit. Ik heb normaal een M, deze heb ik ook in H, maar hij zit wel beduidend strakker.
Kloptquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef Cols het volgende:
Als je 2 dingen besteld en er 1 terugstuurd, hoef je toch alleen het artikel dat je houdt te betalen![]()
Hmmz..toch maar meteen besteldquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef HV het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort dit shirtje/sweatshirt ga bestellen (als ik weer wat geld te veel heb):
[afbeelding]
Best wel simpel, maar ik vind 'm leuk!
Bwehehe, ik dacht al.. maar je bent wel een vrouw..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:39 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]
In combinatie met deze
[afbeelding]
besteld, maar vanmiddag was ik niet thuis.![]()
Zou nog ff reageren op je post, maar je hebt 'm al aangepastquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vandaag m'n polo binnengekregen, hij zit verder goed! En ziet er echt mooi uit.
Jah, dat had ik ook al aan een kennis gevraagt of dit stofje veel krimp, zij zei van niet of tot minimaal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef HV het volgende:
[..]
Zou nog ff reageren op je post, maar je hebt 'm al aangepast. Maar volgens mij valt dat krimpen wel mee, tenminste ik er nog nooit last van gehad
.
Leuke polo trouwens.
Die is wel héél leuk jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Mien Got, is hier nou ook al een topic over?
Anyways, m'n zus had maandagavond vanalles besteld, vandaag bezorgd. Maar mij passen die shirtjes nooit op de één of andere manier, al hebben ze echt een keigaaf vestje waar ik verliefd op ben
[afbeelding]
Beetje duur alleen
Wat had je besteld dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef Jeltje het volgende:
Vanaag mn bestelling binnengekregen.
Echt supersnel en alles past perfect!
Als je de artikelen hebt ontvangen kun je betalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef Sheva het volgende:
ik heb vrijdag een bestelling geplaatst op de esprit site...
nu heb ik een mail gekregen waarin de gegevens van deze artikelen stonden en al die poep.
is het nu de bedoeling dat ik de betaling nu al doe, of nadat ik de artikelen heb ontvangen.....
De kleren kunnen wel gedragen zijn door iemand die het weer heeft geretourneerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Jah, bij mij zitten ze ook in een plastic zak en netjes opgevouwen, maar geen crepepapier ertussen. Ik vind het wel een fijne gedachten dat ze helemaal nieuw zijn, en nog nooit door iemand gedragen zijn
Mijn waanideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:10 schreef Coconut het volgende:
[..]
De kleren kunnen wel gedragen zijn door iemand die het weer heeft geretourneerd.
Hey, kleren van Esprit zijn altijd zo leuk dat niemand ze retourneertquote:
Ik vind die bovenste voor de herfst / winter wel leuk, voor nu vind ik hem ook wat te donkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Epica het volgende:
Die 2e heb ik ooken vind hem erg leuk hoor
1e vind ik beetje te 'donker' zeg maar
Dat kloptquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef dady het volgende:
In de winkel hangt toch dezelfde collectie?
Ok, ik wist helemaal niet dat esprit toffe kleren had, en hier hebben we een aardige grote dus maandag maar even een kijkje nemenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar niet iedereen heeft een Espritwinkel in de buurt.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef Epica het volgende:
Ik heb ook weer eens een bestelling geplaatst2 shirtjes
wel typisch dat ik precies het duurste shirtje weer het leukste vond
quote:
Overdrijven is ook een kunst. En slechte kwaliteit, ik vind het juist beter kwaliteit en best betaalbaar. Wat te vergelijken met dat H&M spul dat niet lekker zit en van matige kwaliteit is. Nee sinds ik Esprit heb ontdekt voor mij geen H&M meer, dan betaal ik liever een tientje meer. Als ik kijk in mijn klerenkast hangt er nog genoeg Espritkleren, maar kleren van H&M valt van ellende binnen een jaar uit elkaar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef -Jay-20- het volgende:
Espirit heeft zo nu en dan best wel wat leuks er tussen zitten, alleen zou ik het persoonlijk niet kopen omdat je om het kwartier iemand op straat tegen komt die het zelfde shirt/broek/etc aan heeft... Bovendien is de kleding nou niet bepaald van top materiaal gemaakt...
Daar was ik vroeger ook van overtuigd en kocht ik dus ook echt niks bij winkels zonder dure merken. Totdat ik één keer een vest bij de H&M gekocht had, viel me het allemaal mee, ik had er zelfs een jas vandaan, en deze is naar anderhalf jaar nog helemaal goed. Mijn Fillipa K jas van 700 euro is helemaal kapot net als een paar pantalons van 200 euro. Ga er gewoon fatsoenlijk mee om dan blijft het perfect, en als het kapot gaat jammer dan, want een jas kostte maar 100 euro.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef -Jay-20- het volgende:
Helaas overdrijf ik niet. Ik ken legio's mensen die tegenwoordig in Espirit lopen, omdat het natuurlijk best aardige kleding voor een leuke prijs is. Met mindere kwaliteit in vergelijking met andere merken bedoelde ik natuurlijk niet H&M, maar de wat duurdere labels... (maar goed, daar betaal je dan ook voor...).
Okay, daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar ik heb mezelf niet helemaal duidelijk gemaakt begrijp ik, want dat bedoelde ik niet helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef dady het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger ook van overtuigd en kocht ik dus ook echt niks bij winkels zonder dure merken. Totdat ik één keer een vest bij de H&M gekocht had, viel me het allemaal mee, ik had er zelfs een jas vandaan, en deze is naar anderhalf jaar nog helemaal goed. Mijn Fillipa K jas van 700 euro is helemaal kapot net als een paar pantalons van 200 euro. Ga er gewoon fatsoenlijk mee om dan blijft het perfect, en als het kapot gaat jammer dan, want een jas kostte maar 100 euro.
Ik heb zonder het 2e mailtje de bestelling thuis gekregen.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:57 schreef Cols het volgende:
Mijn vest duurt al een week, het 2e mailtje heb ik al wel gehad vorige week vrijdag![]()
Die vind ik óók erg leukquote:Op maandag 5 september 2005 12:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook even weer een bestelling gedaan.. leuke rok voor de winter
[afbeelding]
moet er alleen nog nieuwe laarsen bijkopen, heb al wel cowboyboots (wit) maar had hele mooie bruine gezien op de esprit site, alleen niet meer te krijgen in mijn maarquote:
Vaak komen de maten naderhand weer op de site, gewoon regelmatig ff checkenquote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
moet er alleen nog nieuwe laarsen bijkopen, heb al wel cowboyboots (wit) maar had hele mooie bruine gezien op de esprit site, alleen niet meer te krijgen in mijn maar
jammer jammer
Zo heb ik ook betaald, ik heb het gewoon gedaan via * overboeken * en links het rekeningnr, de naam van de espritshop en de plaats en dan het bedrag ingevuld. Dat staat toch allemaal op de aflever bon ? en rechts de andere gegevens enzo ingevuld, staat er niet bij op de bon welke gegevens je precies moet vermelden ? Factuur nummer en je klantnummer b.v.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Aschwin. het volgende:
Ik heb sinds vrijdag m'n shirt en riem binnen past allemaal perfect en ik hou ze dus. Maar nu moet ik betalen en wil dat gewoon via internet bankieren doen via ABO-AMRO maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar je alle gegevens in moet vullen?
Bedoel je deze?quote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
moet er alleen nog nieuwe laarsen bijkopen, heb al wel cowboyboots (wit) maar had hele mooie bruine gezien op de esprit site, alleen niet meer te krijgen in mijn maar
jammer jammer
Naja bedankt ik hoop dat ik het goed gedaan heb, zoniet merk ik dat vanzelf wel?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo heb ik ook betaald, ik heb het gewoon gedaan via * overboeken * en links het rekeningnr, de naam van de espritshop en de plaats en dan het bedrag ingevuld. Dat staat toch allemaal op de aflever bon ? en rechts de andere gegevens enzo ingevuld, staat er niet bij op de bon welke gegevens je precies moet vermelden ? Factuur nummer en je klantnummer b.v.![]()
neej die bedoelde ik niet, vind ze wel erg mooi. Maar heb al iets in die stijl en wilde eigenlijk iets zonder hakken ivm mijn lengte (185 cm).quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[afbeelding]
Ik vind ze ook super tof, maar eigenlijk veel te duur.![]()
Ik vind onderste twee het leukste, laat maar ff weten wat je uiteindelijk bevalt en dus houdt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Weer een bestellinkje geplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd wat ervan weer terug gaat![]()
Ook niet bij : men ---->>>>> assessoires--->>>>> * ceinturen *quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind nergens die riemen terug op de site, wat die gasten allemaal om hebben. En ik vind ze zo stoer![]()
Jah, daar staan er wel een paar, maar niet die wat ik echt mooi vindquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ook niet bij : men ---->>>>> assessoires--->>>>> * ceinturen *![]()
Zijn toch de middelste twee geworden. Die eerste zat gewoon niet lekker en van die laatste waren de strepen echt te lelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind onderste twee het leukste, laat maar ff weten wat je uiteindelijk bevalt en dus houdt.![]()
Hé! Die wil ik ook! In het bruin of zwart. Ik heb ze nog nergens in de winkel gezien trouwens, maar volgens mij zijn ze in het echie net zo leukquote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej die bedoelde ik niet, vind ze wel erg mooi. Maar heb al iets in die stijl en wilde eigenlijk iets zonder hakken ivm mijn lengte (185 cm).
deze wilde ik in het bruin:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef Ickeane het volgende:
VRAAGJE :
Hoe zit het met pakjes ... moet je daarvoor tekenen normaal of wordt het in je brievenbus bezorgt?
Of heeft dit ook te maken me de grootte van de pakketjes.. ben eigelijk vergeten hoe dat eerder ging met mijn bestelling
Ja, je moet ervoor tekenen. Atlijd, hoe klein het pakketje ook is.. (iig als je op rekening besteld, ik heb nog nooit met CC betaald)quote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef Ickeane het volgende:
VRAAGJE :
Hoe zit het met pakjes ... moet je daarvoor tekenen normaal of wordt het in je brievenbus bezorgt?
Of heeft dit ook te maken me de grootte van de pakketjes.. ben eigelijk vergeten hoe dat eerder ging met mijn bestelling
Bij mij heeft het 4 werkdagen geduurd voordat ik het pakje in huis had, dat valt dus mee...quote:Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef mirrie1986 het volgende:
ik zal je het laten wetenAls ik hem binnenkrijg, maar duurt nog wel een poosje denk ik. want dit is de 1e keer dat ik iets bij hen bestel.
Ik vind het best wel leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:30 schreef MugenPower het volgende:
Net ff wat besteld...
Een nieuwe winterjas en een trui, hopelijk is het wat want ik heb nog nooit iets bij Esprit besteld!
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze misschien binnenkort bestellen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<MP>
Heb je 't 2 de mailtje al gehad ? Zo ja dan duurt 't niet lang meer.quote:Op maandag 19 september 2005 14:59 schreef WhippedCream het volgende:
Hoeveel dagen duurt het eigelijk heb vorige week donderdag besteld...
De jas stond mij niet echt en de trui was veel te kleinquote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het best wel leuk.
Zelf heb ik overigens nog niks besteld, hoop ik nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |