Leuk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
gaat goed, weer een bestelling geplaatst.
[afbeelding]
idd leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
bij mij vet lang. maar goed ik was dan ook vergeten mijn retourformuliertje erin te doen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik zit eigenlijk nog op de bevestiging van mijn retourzending te wachten. Ik heb zaterdagmiddag alles keurig afgegeven bij het postkantoor, maar tot op heden nog niets gehoord. Iemand ervaringen hoe lang het duurt voordat je daarvan bericht krijgt?
Nou ja, ben niet dement aan het worden, dat scheelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Varr het volgende:
Lijkt me sterk dat dat echt is, colbert van 120 euro naar 5 euro, dat kan praktisch niet.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef kaputwiehund het volgende:
mijn retourzending is binnen. Begon me bijna ongerust te maken.
Jawel hoor ik dat óók wel 'ns gezien maar meestal is er dan nog maar één maat te krijgen en dat moet dan toevallig maar net de * goede * maat zijn. In de meeste gevallen betreft het dan een hele grote of een hele kleine maat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Varr het volgende:
Lijkt me sterk dat dat echt is, colbert van 120 euro naar 5 euro, dat kan praktisch niet.
Das bij veel dingen wel zo maar tis ook een kwestie van er snel bij zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jawel hoor ik dat óók wel 'ns gezien maar meestal is er dan nog maar één maat te krijgen en dat moet dan toevallig maar net de * goede * maat zijn. In de meeste gevallen betreft het dan een hele grote of een hele kleine maat.![]()
quote:Ik w8 nog op m'n 2e mailtje, heb 04-06 besteld.
Maar ik heb een vraagje, moet je aan de postbode betalen? Want ik heb geen creditcard ingevult.
Nee, je moet wachten tot de bestelling binnen is. De rekening zit daarbij met alle informatie die je nodig hebt om het geld over te kunnen maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef Maikuuul het volgende:
owke, thnx.
Moet ik op die 2e mail w8en met overmaken? of kan het nu ook al?
(misschien domme vragen, maar ik bestel nooit kleren via internet)
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |