Als je de artikelen hebt ontvangen kun je betalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef Sheva het volgende:
ik heb vrijdag een bestelling geplaatst op de esprit site...
nu heb ik een mail gekregen waarin de gegevens van deze artikelen stonden en al die poep.
is het nu de bedoeling dat ik de betaling nu al doe, of nadat ik de artikelen heb ontvangen.....
De kleren kunnen wel gedragen zijn door iemand die het weer heeft geretourneerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Jah, bij mij zitten ze ook in een plastic zak en netjes opgevouwen, maar geen crepepapier ertussen. Ik vind het wel een fijne gedachten dat ze helemaal nieuw zijn, en nog nooit door iemand gedragen zijn
Mijn waanideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:10 schreef Coconut het volgende:
[..]
De kleren kunnen wel gedragen zijn door iemand die het weer heeft geretourneerd.
Ik vind die bovenste voor de herfst / winter wel leuk, voor nu vind ik hem ook wat te donkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Epica het volgende:
Die 2e heb ik ooken vind hem erg leuk hoor
1e vind ik beetje te 'donker' zeg maar
Dat kloptquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef dady het volgende:
In de winkel hangt toch dezelfde collectie?
Ok, ik wist helemaal niet dat esprit toffe kleren had, en hier hebben we een aardige grote dus maandag maar even een kijkje nemenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar niet iedereen heeft een Espritwinkel in de buurt.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef Epica het volgende:
Ik heb ook weer eens een bestelling geplaatst2 shirtjes
wel typisch dat ik precies het duurste shirtje weer het leukste vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |