Komt omdat 't zo'n leuk shirt isquote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Grmbl, die had ik vorig topic al
Wel stom vandaag, in de tentamenhal zat iemand met precies dezelfde![]()
Die 's erg leuk !!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh tweede plaatje moet deze zijn :
[afbeelding]
quote:
thanx.. nu nog afwachten of het mij ook net zo mooi staat hahaquote:
Heel erg slecht ja!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef Epica het volgende:
Heb zojuist ook een bestelling gedaan
Vinden jullie het trouwens niet een beetje slordig, dat je zo'n half Duits mailtje krijgt met krakkemikkig Nederlands?
Bij mij zeiden ze dus dat dat niet kon ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nee, je moet wachten tot de bestelling binnen is. De rekening zit daarbij met alle informatie die je nodig hebt om het geld over te kunnen maken.
Domme vragen bestaan niet
Wel pics laten zien of het past hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef MarliesN het volgende:
Ik ga deze bestellen:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb ook een vest en een t-shirt gekregen waarvan het vest terug ging. Het shirtje heb ik dus wel gehouden. Geen probleem gewoon de bon die erbij zit in vullen en het pakje op het postkantoor afgeven. En vervolgens alleen dat wat je wel hebt gehouden op tijd betalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:38 schreef Dutch_Courage het volgende:
Dat had ik ook ja. Op de site staat dat je kan betalen via overmaken. Niet dus (heb ook geen creditcard). Krijg je zo'n vage mail in het Duits terug waarom je bestelling geannuleerd is.
Het shirt dat ik wilde hebben was ook ineens uitverkocht maar nu staat ie er weer bij. Maargoed, ik kom met dat ene shirt toch niet aan die 25,- euro (minimale bedrag). Ik kan natuurlijk wel gewoon meer bestellen en dan de rest terug sturen. Gaat dat een beetje makkelijk, hoe gaat het in z'n werk?
Die bovenste heb ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:55 schreef Me784 het volgende:
Net besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heb ik deze week gekregen en gaat weer terug... Vond de kleur niet mooi
[afbeelding]
Ik heb nog nergens een andere shop gezien waar ze gratis verzenden. Bij de Mexx shop moet je geloof ik 5 euro betalen (belachelijk eigenlijk).quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef heinl het volgende:
Ik ga ook even kijken of er nog wat leuks tussen zit
Zijn er trouwens nog meer shops waar je zo gemakkelijk kleding kan kopen? (Dus zonder verzendkosten, want anders kan ik het beter in de stad gaan ophalen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |