Voor het retourneren zit er een sticker in het pakket. Die kun je er dan opplakken en je pakketje inleveren bij het postkantoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:50 schreef Cols het volgende:
Hoe moet je precies iets terugsturen??? En zit er gewoon een accept giro bij??
Ik heb normaal ook een S, en heb vorige keer er ook een polo besteld maatje S en die zat perfect. Dus denk dat deze ook wel goed gaat zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Me784 het volgende:
Maikul --------------> die heb ik ook... Wel een maatje groter besteld als je normaal hebt?? Was in mijn geval wel nodig
Ik heb hem ook. Hij valt inderdaad vrij klein uit. Ik heb normaal een M, deze heb ik ook in M, maar hij zit wel beduidend strakker.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook een S, en heb vorige keer er ook een polo besteld maatje S en die zat perfect. Dus denk dat deze ook wel goed gaat zitten
Achja, als hij te klein is bestel ik toch een M en stuur ik de S terugquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:09 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Hij valt inderdaad vrij klein uit. Ik heb normaal een M, deze heb ik ook in H, maar hij zit wel beduidend strakker.
Kloptquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef Cols het volgende:
Als je 2 dingen besteld en er 1 terugstuurd, hoef je toch alleen het artikel dat je houdt te betalen![]()
Hmmz..toch maar meteen besteldquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef HV het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort dit shirtje/sweatshirt ga bestellen (als ik weer wat geld te veel heb):
[afbeelding]
Best wel simpel, maar ik vind 'm leuk!
Bwehehe, ik dacht al.. maar je bent wel een vrouw..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:39 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]
In combinatie met deze
[afbeelding]
besteld, maar vanmiddag was ik niet thuis.![]()
Zou nog ff reageren op je post, maar je hebt 'm al aangepastquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vandaag m'n polo binnengekregen, hij zit verder goed! En ziet er echt mooi uit.
Jah, dat had ik ook al aan een kennis gevraagt of dit stofje veel krimp, zij zei van niet of tot minimaal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef HV het volgende:
[..]
Zou nog ff reageren op je post, maar je hebt 'm al aangepast. Maar volgens mij valt dat krimpen wel mee, tenminste ik er nog nooit last van gehad
.
Leuke polo trouwens.
Die is wel héél leuk jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Mien Got, is hier nou ook al een topic over?
Anyways, m'n zus had maandagavond vanalles besteld, vandaag bezorgd. Maar mij passen die shirtjes nooit op de één of andere manier, al hebben ze echt een keigaaf vestje waar ik verliefd op ben
[afbeelding]
Beetje duur alleen
Wat had je besteld dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef Jeltje het volgende:
Vanaag mn bestelling binnengekregen.
Echt supersnel en alles past perfect!
Als je de artikelen hebt ontvangen kun je betalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef Sheva het volgende:
ik heb vrijdag een bestelling geplaatst op de esprit site...
nu heb ik een mail gekregen waarin de gegevens van deze artikelen stonden en al die poep.
is het nu de bedoeling dat ik de betaling nu al doe, of nadat ik de artikelen heb ontvangen.....
De kleren kunnen wel gedragen zijn door iemand die het weer heeft geretourneerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Jah, bij mij zitten ze ook in een plastic zak en netjes opgevouwen, maar geen crepepapier ertussen. Ik vind het wel een fijne gedachten dat ze helemaal nieuw zijn, en nog nooit door iemand gedragen zijn
Mijn waanideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:10 schreef Coconut het volgende:
[..]
De kleren kunnen wel gedragen zijn door iemand die het weer heeft geretourneerd.
Hey, kleren van Esprit zijn altijd zo leuk dat niemand ze retourneertquote:
Ik vind die bovenste voor de herfst / winter wel leuk, voor nu vind ik hem ook wat te donkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Epica het volgende:
Die 2e heb ik ooken vind hem erg leuk hoor
1e vind ik beetje te 'donker' zeg maar
Dat kloptquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef dady het volgende:
In de winkel hangt toch dezelfde collectie?
Ok, ik wist helemaal niet dat esprit toffe kleren had, en hier hebben we een aardige grote dus maandag maar even een kijkje nemenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar niet iedereen heeft een Espritwinkel in de buurt.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef Epica het volgende:
Ik heb ook weer eens een bestelling geplaatst2 shirtjes
wel typisch dat ik precies het duurste shirtje weer het leukste vond
quote:
Overdrijven is ook een kunst. En slechte kwaliteit, ik vind het juist beter kwaliteit en best betaalbaar. Wat te vergelijken met dat H&M spul dat niet lekker zit en van matige kwaliteit is. Nee sinds ik Esprit heb ontdekt voor mij geen H&M meer, dan betaal ik liever een tientje meer. Als ik kijk in mijn klerenkast hangt er nog genoeg Espritkleren, maar kleren van H&M valt van ellende binnen een jaar uit elkaar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef -Jay-20- het volgende:
Espirit heeft zo nu en dan best wel wat leuks er tussen zitten, alleen zou ik het persoonlijk niet kopen omdat je om het kwartier iemand op straat tegen komt die het zelfde shirt/broek/etc aan heeft... Bovendien is de kleding nou niet bepaald van top materiaal gemaakt...
Daar was ik vroeger ook van overtuigd en kocht ik dus ook echt niks bij winkels zonder dure merken. Totdat ik één keer een vest bij de H&M gekocht had, viel me het allemaal mee, ik had er zelfs een jas vandaan, en deze is naar anderhalf jaar nog helemaal goed. Mijn Fillipa K jas van 700 euro is helemaal kapot net als een paar pantalons van 200 euro. Ga er gewoon fatsoenlijk mee om dan blijft het perfect, en als het kapot gaat jammer dan, want een jas kostte maar 100 euro.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef -Jay-20- het volgende:
Helaas overdrijf ik niet. Ik ken legio's mensen die tegenwoordig in Espirit lopen, omdat het natuurlijk best aardige kleding voor een leuke prijs is. Met mindere kwaliteit in vergelijking met andere merken bedoelde ik natuurlijk niet H&M, maar de wat duurdere labels... (maar goed, daar betaal je dan ook voor...).
Okay, daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar ik heb mezelf niet helemaal duidelijk gemaakt begrijp ik, want dat bedoelde ik niet helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef dady het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger ook van overtuigd en kocht ik dus ook echt niks bij winkels zonder dure merken. Totdat ik één keer een vest bij de H&M gekocht had, viel me het allemaal mee, ik had er zelfs een jas vandaan, en deze is naar anderhalf jaar nog helemaal goed. Mijn Fillipa K jas van 700 euro is helemaal kapot net als een paar pantalons van 200 euro. Ga er gewoon fatsoenlijk mee om dan blijft het perfect, en als het kapot gaat jammer dan, want een jas kostte maar 100 euro.
Ik heb zonder het 2e mailtje de bestelling thuis gekregen.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:57 schreef Cols het volgende:
Mijn vest duurt al een week, het 2e mailtje heb ik al wel gehad vorige week vrijdag![]()
Die vind ik óók erg leukquote:Op maandag 5 september 2005 12:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook even weer een bestelling gedaan.. leuke rok voor de winter
[afbeelding]
moet er alleen nog nieuwe laarsen bijkopen, heb al wel cowboyboots (wit) maar had hele mooie bruine gezien op de esprit site, alleen niet meer te krijgen in mijn maarquote:
Vaak komen de maten naderhand weer op de site, gewoon regelmatig ff checkenquote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
moet er alleen nog nieuwe laarsen bijkopen, heb al wel cowboyboots (wit) maar had hele mooie bruine gezien op de esprit site, alleen niet meer te krijgen in mijn maar
jammer jammer
Zo heb ik ook betaald, ik heb het gewoon gedaan via * overboeken * en links het rekeningnr, de naam van de espritshop en de plaats en dan het bedrag ingevuld. Dat staat toch allemaal op de aflever bon ? en rechts de andere gegevens enzo ingevuld, staat er niet bij op de bon welke gegevens je precies moet vermelden ? Factuur nummer en je klantnummer b.v.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Aschwin. het volgende:
Ik heb sinds vrijdag m'n shirt en riem binnen past allemaal perfect en ik hou ze dus. Maar nu moet ik betalen en wil dat gewoon via internet bankieren doen via ABO-AMRO maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar je alle gegevens in moet vullen?
Bedoel je deze?quote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
moet er alleen nog nieuwe laarsen bijkopen, heb al wel cowboyboots (wit) maar had hele mooie bruine gezien op de esprit site, alleen niet meer te krijgen in mijn maar
jammer jammer
Naja bedankt ik hoop dat ik het goed gedaan heb, zoniet merk ik dat vanzelf wel?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo heb ik ook betaald, ik heb het gewoon gedaan via * overboeken * en links het rekeningnr, de naam van de espritshop en de plaats en dan het bedrag ingevuld. Dat staat toch allemaal op de aflever bon ? en rechts de andere gegevens enzo ingevuld, staat er niet bij op de bon welke gegevens je precies moet vermelden ? Factuur nummer en je klantnummer b.v.![]()
neej die bedoelde ik niet, vind ze wel erg mooi. Maar heb al iets in die stijl en wilde eigenlijk iets zonder hakken ivm mijn lengte (185 cm).quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[afbeelding]
Ik vind ze ook super tof, maar eigenlijk veel te duur.![]()
Ik vind onderste twee het leukste, laat maar ff weten wat je uiteindelijk bevalt en dus houdt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Weer een bestellinkje geplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd wat ervan weer terug gaat![]()
Ook niet bij : men ---->>>>> assessoires--->>>>> * ceinturen *quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind nergens die riemen terug op de site, wat die gasten allemaal om hebben. En ik vind ze zo stoer![]()
Jah, daar staan er wel een paar, maar niet die wat ik echt mooi vindquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ook niet bij : men ---->>>>> assessoires--->>>>> * ceinturen *![]()
Zijn toch de middelste twee geworden. Die eerste zat gewoon niet lekker en van die laatste waren de strepen echt te lelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind onderste twee het leukste, laat maar ff weten wat je uiteindelijk bevalt en dus houdt.![]()
Hé! Die wil ik ook! In het bruin of zwart. Ik heb ze nog nergens in de winkel gezien trouwens, maar volgens mij zijn ze in het echie net zo leukquote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej die bedoelde ik niet, vind ze wel erg mooi. Maar heb al iets in die stijl en wilde eigenlijk iets zonder hakken ivm mijn lengte (185 cm).
deze wilde ik in het bruin:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef Ickeane het volgende:
VRAAGJE :
Hoe zit het met pakjes ... moet je daarvoor tekenen normaal of wordt het in je brievenbus bezorgt?
Of heeft dit ook te maken me de grootte van de pakketjes.. ben eigelijk vergeten hoe dat eerder ging met mijn bestelling
Ja, je moet ervoor tekenen. Atlijd, hoe klein het pakketje ook is.. (iig als je op rekening besteld, ik heb nog nooit met CC betaald)quote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef Ickeane het volgende:
VRAAGJE :
Hoe zit het met pakjes ... moet je daarvoor tekenen normaal of wordt het in je brievenbus bezorgt?
Of heeft dit ook te maken me de grootte van de pakketjes.. ben eigelijk vergeten hoe dat eerder ging met mijn bestelling
Bij mij heeft het 4 werkdagen geduurd voordat ik het pakje in huis had, dat valt dus mee...quote:Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef mirrie1986 het volgende:
ik zal je het laten wetenAls ik hem binnenkrijg, maar duurt nog wel een poosje denk ik. want dit is de 1e keer dat ik iets bij hen bestel.
Ik vind het best wel leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:30 schreef MugenPower het volgende:
Net ff wat besteld...
Een nieuwe winterjas en een trui, hopelijk is het wat want ik heb nog nooit iets bij Esprit besteld!
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze misschien binnenkort bestellen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<MP>
Heb je 't 2 de mailtje al gehad ? Zo ja dan duurt 't niet lang meer.quote:Op maandag 19 september 2005 14:59 schreef WhippedCream het volgende:
Hoeveel dagen duurt het eigelijk heb vorige week donderdag besteld...
De jas stond mij niet echt en de trui was veel te kleinquote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het best wel leuk.
Zelf heb ik overigens nog niks besteld, hoop ik nog wel te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |