Dat is vlugquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Epica het volgende:
Ik heb hem vandaag binnengehad en hij past. Ik had hem iets donkerder verwacht, maar hij is leuk
Verder geen 2e e-mail gehad ofzo...
Hebben meer mensen een dergelijke mail/annulering gekregen? Het is een eerste bestelling van 99,95 euro. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?quote:Om de service voor een levering op rekening te kunnen aanbieden, moeten wij ter
beperking van risico vanzelfsprekend de rekeninggegevens aan een onderzoek door
een dienstverlenende sector onderwerpen.
Helaas is het ons op basis van de aan ons verstrekte informatie niet mogelijk uw
bestelling op rekening te leveren.
Overeenkomstig met onze algemene voorwaarden kunnen wij U een bestelling op
creditcard aanbieden en hebben wij uw bestelling op rekening geannuleerd.
Voor een bestelling op creditcard verzoeken wij U vriendelijk, tijdens uw
bestelling deze wijze van betaling te kiezen en deze nogmaals op onze
Shopping-Site uit te voeren.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Uw e*shop Team
Hoe lang duurde het voordat je em kreeg?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:47 schreef MarliesN het volgende:
Ik heb net m'n bikini gekregen! Ik vind 'm leeuukk!!![]()
Ik heb hem donderdag besteld.. 3 werkdagen dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat je em kreeg?
jeetje. ik heb tot nu toe alles op rekening kunnen bestellen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
Gisteren een bestelling gedaan, krijg ik vandaag een mailtje:
[..]
Hebben meer mensen een dergelijke mail/annulering gekregen? Het is een eerste bestelling van 99,95 euro. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Toen ik voor het eerst wilde bestellen kreeg ik ook dat mailtje. Lekker kut dus als je geen creditcard hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
[..]
Hebben meer mensen een dergelijke mail/annulering gekregen? Het is een eerste bestelling van 99,95 euro. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Alle bestellingen die ik bij Esprit heb gedaan, heb ik gewoon ontvangen. En daar zaten ook grote bedragen bij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
Als je pech hebt, woon je op een adres waar eerder mensen hebben gewoond die niet kredietwaardig waren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:57 schreef latoetatoe het volgende:
[..]
Dat schijnt idd voor te komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je pech hebt, woon je op een adres waar eerder mensen hebben gewoond die niet kredietwaardig waren.![]()
Succesquote:Balen hoor. Ik ga binnenkort ook wat (proberen te) bestellen!
Heb de bestelling op maandagavond 21.00 uur gedaan en dinsdagochtend om 7.00 uur had ik dat mailtje... Lijkt me sterk dat ze daar in Duitsland (?) 's nachts werken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je pech hebt, woon je op een adres waar eerder mensen hebben gewoond die niet kredietwaardig waren.![]()
Of heb je een vermelding bij het BKR in Tiel? Heb je ooit eerder niet aan je betalingsverplichting voldaan bij een ander bedrijf?
Balen hoor. Ik ga binnenkort ook wat (proberen te) bestellen!
Wat idioot he! Als er dus een pauper bij jou in de straat woont, heb jij ook maar pech.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb eens gekeken bij * college style * en die zeggen ze kijken of er bij jouw in de buurt mensen wonen waar zij ( of een andere firma ) betalingsproblemen mee hebben gehad en dan had je dus pech.![]()
Het hoeft dus niet je adres te zijn zij kijken waarschijnlijk naar de postcode ofzo.
Hé, waar ken ik die toch vanquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef _oscar het volgende:
Binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste weer teruggestuurd. Bah wat een lelijke kleur was dat
Die andere twee erg blij mee![]()
mooi shirt he Epica![]()
Hij zag er ook al flink gedragen uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:27 schreef Me784 het volgende:
Lelijk he die onderste heb ik ook al thuis gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |