Ow men ook al zo enorm leukquote:
Mooie naamquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wow Adelante! Mooi!
Tinkerbell> Wat hij zegtquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een tvp mag niet meer..., maar ik moet toch echt eerst ff opruimen voor ik wat kan laten zien...
Wat enorm slapquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een tvp mag niet meer..., maar ik moet toch echt eerst ff opruimen voor ik wat kan laten zien...
nee, zo is het altijd welquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef Kriebbel het volgende:
Is het altijd zo netjes of heb je opgeruimd![]()
nope, geen kids en voorlopig ook niet in de planningquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:47 schreef Oblivion het volgende:
Adelante en mrs. Adelante hebben dus nog geen kids?
De bank is nog zo mooi wit...(of creme)
Mooi huis!![]()
quote:
Het zijn de verkoop foto's van de makelaar, ik was er niet bij toen die gemaakt zijn, maar ik weet wel dat ze daar idd bepaalde instellingen voor hebben, want echt groot is het allemaal niet. Woonkamer is ongeveer 4x4 en keuken ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ziet er gezellig uit , fotografeer jij met groothoek lens ?
je ziet het aan het kromlopen van wanden in de hoekquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het zijn de verkoop foto's van de makelaar, ik was er niet bij toen die gemaakt zijn, maar ik weet wel dat ze daar idd bepaalde instellingen voor hebben, want echt groot is het allemaal niet. Woonkamer is ongeveer 4x4 en keuken ook.
Ik ben er geen een keer afgedonderd!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
je ziet het aan het kromlopen van wanden in de hoek, is normaal bij makelaars lijkt het groter.
vond je dat niet eng een trap zonder leuning , zie me zelf er al vanaf donderen na paar flessen wijn
Nu ben ik verliefd op jouquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe ziet het er van buiten uit? (Ik woonde links van de poort.)
[afbeelding]
En de binnenplaats.
[afbeelding]
Ik woon er niet meer, maar blijf het leuk vinden de foto's te showen, was zo'n onwijs leuk huis!
Damn! Gemiste kans dan... Ik woon inmiddels in een afgrijselijke nieuwbouwblokkendoos mét nieuw vriendje.quote:
Probeer de boel wat meer te structureren, word je ook een stuk rustiger van...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben opgemerkt houd ik erg van kunst. ook houd ik van antiek, het tafeltje waar de xbox op staat komt uit een echte caravan!! het heeft heel wat door gemaakt want de poten klappen steeds in en er zijn wat stukken uit, deze zijn helaas niet mooi teruggezet.. maar dat is dan ook monikkenwerk.
dat is de Stenders Vroeg Op kalenderquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:die cosbyshow kalender is lauw!
Zeg Adelante, wat heb jij voor banken staan (merk / type). Ik zoek ook zo iets met dezelfde brede, hoekige, armleuningen.quote:
ja en mijn kamer danquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja Adelante, erg mooi, lekker strak, en met een kleurenpalet op de grond is niets mis![]()
BE, wat een mooi huis had je
Wat heb je daar voor ontsnappingsrooster in je muur zitten??quote:
Dat is de airco/verwarming.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor ontsnappingsrooster in je muur zitten??
Dat is handig als ik bezoek heb van mensen die zich liever met een console vermaken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 06:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat me opvalt in de "nieuwe" pc hoekjes is de TV lekker dichtbij
als het bij jouw nog erger is dan zou ik toch even een brandbom door je kamer heengooien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:02 schreef mordradead het volgende:
valt toch wel meeof ben ik nou zou erg
ik stapte gewoon over alle rommel/kleding heen en dan kon ik in bed klimmenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef blackmage het volgende:
[..]
als het bij jouw nog erger is dan zou ik toch even een brandbom door je kamer heengooien.
Je woont niet op jezelf? Of tenminste hoe oud ben jequote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Ene zijde v.d. woonkamer
[afbeelding]
Andere zijde van de woonkamer
[afbeelding]
Groot raam aan de tuinzijde
[afbeelding]
Schouw in de woonkamer met gaskachel
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Schouw in de keuken met gaskachel
![]()
dan zou jij bij mij dood neervallen behalve nu, het is imho ultra netjesquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef blackmage het volgende:
ik heb volgens mij last van een schoonheids fobie want ik kan er echt niet tegen als er shit zoals kleren over mijn grond heengestrooid ligt.
ik ga morgen een nieuwe stoel halen als ik die stoel heb zal ik wel wat fotos maken.
Nog steeds thuis wonendquote:Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je woont niet op jezelf? Of tenminste hoe oud ben je.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt
Dan val ik gewoon in slaap op de bankquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
leuk als je gezopen heb en je moet door die balken heen klimmen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:01 schreef blackmage het volgende:
koele indeling en ja dat je bed zo in de muur zit is wel een cool idee, ook makkelijk om een muggennet.
gave kleuren!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt, veel te groot bureau uit m'n kamer gegooid, nieuw stero/tv-meubel en wat dingen verplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij gebrek aan bureau nu: fokken op de grond de komende week.
Bijna mn nieuwe lamp vergeten
[afbeelding]
Je woont in het Openlucht museum?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Ene zijde v.d. woonkamer
[afbeelding]
Andere zijde van de woonkamer
[afbeelding]
Groot raam aan de tuinzijde
[afbeelding]
Schouw in de woonkamer met gaskachel
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Schouw in de keuken met gaskachel
![]()
Roze murenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt, veel te groot bureau uit m'n kamer gegooid, nieuw stero/tv-meubel en wat dingen verplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij gebrek aan bureau nu: fokken op de grond de komende week.
Bijna mn nieuwe lamp vergeten
[afbeelding]
Nee eigenlijk nooit, meestal de oudste twee of de jongste twee (maar die zitten vaak op het schapenvachtje of de poef met dat bloemenkussentje), of mijn vriend en ik, soms mijn vriend en ik met de oudste twee, maar meer dan dat nooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:36 schreef Yeahinho het volgende:
Zitten jullie nooit met z'n allen voor de tv.
Ja, daarom ook geen salontafel enzo, ik vind het fijner dat de kleintjes lekker rond kunnen crossen op de loopfietsjes en uitgebreid met de lego of de treinbaan kunnen bouwen. We kijken trouwens sowieso weinig TV, vandaar dat de zithoek het minste prioriteit heeft.quote:
Kopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:25 schreef Tan het volgende:
Wat een leuk topic, vooral die kamers van Elvy en Duderinnetje vind ik erg gezelligZal straks wat foto's van mijn huisje uploaden
Haha, ik zou het zo kopen, vrees alleen dat het lastig wordt met vier kinderenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kopen?![]()
![]()
Heel sfeervol huis heb je! Heerlijk, met die felle kleuren![]()
Ik ken je niet hoor maar woon je in Amerika soms? Doet me zo Amerikaans aan. Wel sfeervol hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:27 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Heb toch wat pic's kunnen vinden op m'n HD van m'n woon/badkamer :
De zitkamer.
De zitkamer van de andere kant gezien.
De badkamer & wireless Mac![]()
Ik zie een grote schutting dus da's niet in de VS.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:03 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ken je niet hoor maar woon je in Amerika soms? Doet me zo Amerikaans aan. Wel sfeervol hoor!
als die nou eens allemaal met dvd's volstondenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:09 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Adelante':
Heel mooi die foto's van je zitkamer.![]()
zal als ik weer thuis ben ook even wat opzoeken en dan plaatsen van mijn woning.
Hieronder een foto van mijn studeerkamer met de doggies en...![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:03 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ken je niet hoor maar woon je in Amerika soms? Doet me zo Amerikaans aan. Wel sfeervol hoor!
je mag het ook gewoon vragen hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef floopzz het volgende:
Ga nu maar eens hard bestuderen hoe ik hier foto's kan plakken
koppig he, en dingen zelf moeten kunnen (of uitvinden)quote:
1 | [img]http://www.deplaatsvanhetplaatje.nl/plaatje.jpg[/img] |
Wel een erg gezellig huis, maar wonen jullie met 6 personen in een soort van blokhut?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:48 schreef Tan het volgende:
Slaapkamer van de oudste (is erg klein, dus moeilijk op de foto te krijgen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(zitje onder haar bed)
Slaapkamer van nummer 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer van nummer 3: (die gaat nog helemaal geverfd worden, in de kleuren oranje en aqua)
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer van de jongste (superklein kamertje, er zit nog een nisje achter maar die krijg ik niet goed op de foto):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ouderslaapkamer met het bedje van de jongste die nog niet in haar eigen grote bed wil slapen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij heb ik nu menigeen RSI bezorgd met scrollen
Totaal niet mijn smaak, maar toch erg leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:27 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
De zitkamer.
Een deel (de badkamer) lijkt van buiten inderdaad op een blokhut, van die houten plankdelen enzo. Hier goed te zien. Ander deel is ook van hout, maar gedeeltelijk verrot, dus dat wordt ook nog met die planken betimmerd. Woonkamer en keukengedeelte is wel van beton. Het was ooit een schuur, maar is omgebouwd tot woonhuis.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wel een erg gezellig huis, maar wonen jullie met 6 personen in een soort van blokhut?
(Klinkt lulliger dan ik bedoel overigens).
Die houten muren vind ik wel gaaf overigens.
Ik vind het er mooi uit zien Cynix! Al had ik gezworen dat je nooit afscheid zou nemen van je groene bankstel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef Cynix ® het volgende:
Woonkamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik woon nu ruim 2 jaar in dit koophuis en het bevalt me hier uitstekend. Ik heb alles nieuw gekocht, want ik had mijn flatje waar ik uit kwam volgestouwd met rotan-spullen en daar was ik ineens nogal op uitgekeken.
foto!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vind het er mooi uit zien Cynix! Al had ik gezworen dat je nooit afscheid zou nemen van je groene bankstel.
Uiteindelijk toch nog via V&A andere mensen gelukkig mee kunnen maken voor een vriendenprijsje. Ze wilden de bank eerst voor tijdelijk omdat hun katten alles sloopten, maar toen ze de bank hier live zagen vonden ze hem daar veel te mooi voor. Ze waren er volgens mij echt blij mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef popolon het volgende:
Whehe, het beroemde groene bankstel ja.
Alleen jammer dat het topic toen 'schoongemaakt' werd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch nog via V&A andere mensen gelukkig mee kunnen maken voor een vriendenprijsje. Ze wilden de bank eerst voor tijdelijk omdat hun katten alles sloopten, maar toen ze de bank hier live zagen vonden ze hem daar veel te mooi voor. Ze waren er volgens mij echt blij mee.
Fraai, Cynix.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef Cynix ® het volgende:
Woonkamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik woon nu ruim 2 jaar in dit koophuis en het bevalt me hier uitstekend. Ik heb alles nieuw gekocht, want ik had mijn flatje waar ik uit kwam volgestouwd met rotan-spullen en daar was ik ineens nogal op uitgekeken.
Ja erg netjes en strak, totaal anders dan wat ik heb, maar toch vind ik dit ook wel wat hebben. Het ziet er in ieder geval heel erg verzorgd uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef blackmage het volgende:
het ziet er leuk uit Cynix, voor mijn smaak een beetje te klinisch maar dat is mijn smaak.
waar heb je die stoel vandaan? Ik vind em erg coolquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef jiigg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben nog bezig met het netjes maken. Heb ook sinds kort een beamer op me kamer hangen dus moet nog op me muur een een witte 4kant maken.
Niet zo heel slim, je Powerbook in bad gebruiken. De luchtvochtigheid word erg hoog als je in bad zit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:27 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
De zitkamer.
wat is dan de luchtvochtigheid van het water??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet zo heel slim, je Powerbook in bad gebruiken. De luchtvochtigheid van de lucht word erg hoog als je in badzit
Die staat nu in de tuin.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef Adelante het volgende:
Ik mis dat marmeren vrouwbeeld in je woonkamer cynix!
Ja hij is leuk hequote:Op zondag 7 augustus 2005 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Die boekenkast!
Hoop er ooit nog eens de ruimte voor te hebben!
En die heb je nu!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Die boekenkast!
Hoop er ooit nog eens de ruimte voor te hebben!
Oh tering zeg wat zou die boekenkast goed tussen de meubels in mijn kamer staanquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:59 schreef bibi het volgende:
Stukje van onze woonkeuken
[afbeelding]
Een stukje van de woonkamer
[afbeelding]
1 van onze balkons
[afbeelding]
Boekenkastje
[afbeelding]
Waar blijven de foto's dan!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh tering zeg wat zou die boekenkast goed tussen de meubels in mijn kamer staan
Antieke linnen kast en een tafel uit het klooster. Beiden ouder dan 250 jaar. Dus die boekenkast staat er prima bij
quote:
Cool.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben net onze huiskamer geupgrade. Althans, de grootste muur in de kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, beter dan die lelijke kast van jou.quote:
Ja he. En moet je voor stellen dat hij al ruim 250 jaar lang zo lelijk isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, beter dan die lelijke kast van jou.
Precies, tijd voor een nieuwe, iets modernere.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
Ja he. En moet je voor stellen dat hij al ruim 250 jaar lang zo lelijk is![]()
ja hij is van mijn moeder en ik moet zeggen dat ik hem zelf ook geweldig vindquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, tijd voor een nieuwe, iets modernere.
Ordinairquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben net onze huiskamer geupgrade. Althans, de grootste muur (4m breed) in de kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je aan IKEA vragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Wauwwwww semtex ff mijnopzetten, maar wel errug gaaf zeg
Zijn dat vingers of piemels in het vloerkleed?
Ja, subtiel is anders.quote:
Boeit dat nouquote:
Exact.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Niks voor mij, maar wel cool semtex.
Je wilt ze de kost niet geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef SEMTEX het volgende:
Wansmaak is de hele Leenbakker leegkopen en in je huiskamer neerzetten
*shit, afspraak met de stort maakt*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef SEMTEX het volgende:
Wansmaak is de hele Leenbakker leegkopen en in je huiskamer neerzetten
waar woon je, ik trek zo bij je in met zo'n huiskamer!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben net onze huiskamer geupgrade. Althans, de grootste muur (4m breed) in de kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal mee eens. En al heb ik zelf wel gekozen voor een strakke inrichting, ik vind ook heel veel andere dingen mooi. Het gaat vaak om het totaalbeeld. En ook het soort huis of vertrek bepaalt of iets er goed in past of wat minder. Het belangrijkste is iig of je het zelf mooi vind.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Tan het volgende:
Semtex, ik vind het wel heel gaaf! Het is een heel eigen persoonlijke stijl en dat kan nooit tippen aan welke stijl dan ook. Ik vind deze bij elkaar geraapte dingen juist heel wat leuker dan die verantwoorde meubels uit een bepaalde serie waarvan computerkast identiek is aan tvkast enz.
Semtex!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een ongezellige muur zit daar achter. Alsof je in een garage zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:58 schreef pascalheister het volgende:
hier een update van me nieuwe bureau, let niet op de puinhoop onder het bureau, daar komt nog een keer een ladeblok op wieltjes
[[url=http://www.pascalheister.nl/fok/kamer/bureau_.jpg]afbeelding][/url]
My thoughtsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een ongezellige muur zit daar achter. Alsof je in een garage zit.
Precies. Ik snap ook wel dat mensen het ook 'niet' mooi kunnen vinden, want de kleuren zijn wel erg heftig hier en daar, maar ik heb iig geen last van wansmaakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En al heb ik zelf wel gekozen voor een strakke inrichting, ik vind ook heel veel andere dingen mooi. Het gaat vaak om het totaalbeeld. En ook het soort huis of vertrek bepaalt of iets er goed in past of wat minder. Het belangrijkste is iig of je het zelf mooi vind.
Helemaal gaaf! Die muurquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
Héél sfeervol! Erg mooie verlichting, d'r hangt een soort warme gloed over de kamerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ongezellig nee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een ongezellige muur zit daar achter. Alsof je in een garage zit.
normale slaapkamer, dus geen garage enzquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
My thoughts. Wat voor kamertje is dat precies?!
Stijlvolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef Cynix ® het volgende:
Woonkamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk welquote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Adelante het volgende:
alleen jammer van die kleur bank, zelf uitgezocht?
Seats 'n Sofa's heeft hem momenteel in de aanbieding voor 500 of 600 euro.quote:
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef 'SEMTEX' het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.
Of zijn jullie nogal 50's ingesteld en probeer je er een soort alternatieve Elvis-records wand
van te maken die muurversieringen? Of waren je Pa en Ma van die [flowerpower' types?
Lijkt er nogal op als ik alles zo bekijk.En dan nog langs de weg wonen als je die ene foto nader
bekijkt..![]()
Neuh,kan het niet mooi vinden,heeft geen stijl,niet knussig gewoon een afdeling die uit de kelder van de Bijenkorf(waar ze al die schoolboeken e.d. verkopen in de kelder) zou komen.
Maar goed, jij moet erin wonen met je vriendje dus zal dit wel je smaak zijn.
Ik zie jou alleen maar vrij zinloos mekkeren op mijn posts, dus ik heb er geen boodschap aan.quote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.
Of zijn jullie nogal 50's ingesteld en probeer je er een soort alternatieve Elvis-records wand
van te maken die muurversieringen? Of waren je Pa en Ma van die [flowerpower' types?
Lijkt er nogal op als ik alles zo bekijk.En dan nog langs de weg wonen als je die ene foto nader
bekijkt..![]()
Neuh,kan het niet mooi vinden,heeft geen stijl,niet knussig gewoon een afdeling die uit de kelder van de Bijenkorf(waar ze al die schoolboeken e.d. verkopen in de kelder) zou komen.
Maar goed, jij moet erin wonen met je vriendje dus zal dit wel je smaak zijn.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
De kamer van SEMTEX lijkt mij bij deze geheel en al besproken, geëvalueerd en doorgesproken, dus over tot andere kamers nu.
Verder gezeur erover wordt verwijderd, dus bespaar je de moeite
Vette kamer, wel erg smal.quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Nieuwe kamer. Lekker Antraciet en wit geverft.
De witte plint moet nog even tegen mijn donkere muur gezet worden en ik ben redelijk klaar.
[afbeelding]
Uit de deuropening.
[afbeelding]
De andere kant op.
[afbeelding]
* trots
[afbeelding]
Mijn collectie cheapass fake -luchtjes!
Achter de Ibanez hangt sinds gisteren ook een Stratocasterquote:Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vette kamer, wel erg smal.
Jou gitaren![]()
Jij hebt MIJN salontafel!quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Xlarge het volgende:
[[url=http://img146.imageshack.us/img146/944/afbeelding00447gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opvoeding héquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
hahah je kan zien dat je de zelfde smaak min of meer hebt als die van je ouders. Ziet er allemaal super strak uit en die keuken zeker!!!
Klein tipje.
Op je nachtkastjes staan die lampjes. Schroef de stekker open boor een heel klein gaatje in die achterwand of onder de lamp. Trek dan die kabel er door. Dan ben je af van die kabel die er nu lelijk over heen loopt
klein dingetje
Het is erg kaal momenteel inderdaad. Ik moet nog wat dingetjes gaan kopen om het geheel wat gezelliger te maken. Magoe, geld opquote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef popolon het volgende:
Netjes hoor, alleen véél te strak naar mijn mening.
Dat poekie is wel super.
Tis geen staatsloterij materiaal hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeee niet te strak!!! Prachtig, als ik toch eens de staatsloterij win![]()
Maar ik zie wel heel veel potentieel sloopmateriaal voor jekatje
Behangwinkel in Eindhoven. Ze hebben ook een website waar ze het op verkopenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Blieblie, waar heb je die fotoprint vandaan?
jij hebt trouwens smaak. mooie hut!quote:
Eijffinger is echt een erg goed merk. Schijnt dan... Hoop ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Prijzig, maar het is wel heel mooi. Het zal vast wel goede kwaliteit zijn voor dat geld.
ik kwam de folder foto's tegen op je webspace. Dus ik heb wel zo een idee.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Opvoeding hé.
Enig idee hoe duur dat bed is. Daar ga ik niet in boren hoor
.
Oepsquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kwam de folder foto's tegen op je webspace. Dus ik heb wel zo een idee.
Je meubels komen niet echt bij de Ikea vandaan he
Goeie smaak dude, woonkamer vind ik echt mooi!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
Heel erg mooi.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
Eindelijk kan ik mijn kamer(s) ook showen na 4 maanden klussen.
[afbeelding]
De kleur van de vloerbedekking was eigenlijk lichter bedoeld, erg vervelend dat een kleur "iets" in de winkel altijd anders is als thuis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
27 oktober mag ik deze dondersteen op komen halen en die komt dan alles slopen:
[afbeelding]
Ben der erg happy mee.
Een beetje te strak naar mijn mening maar wel heel mooi hoor! Ik zou als je weer wat geld hebt een paar mooie grote planten kopen.Dat fleurt de boel een beetje op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oeps, open dir opschoont..
Okee, de bank, stoel, eettafel, bed, salontafel, tvmeubel komen bij een andere zaak vandaan.
En de keuken is van Keukenspectrum. Erg goede service en mooie keukens (vond ik dan)!
Iets aan de muur, paar mooie posters met lijst ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef blieblie het volgende:
Het is erg kaal momenteel inderdaad. Ik moet nog wat dingetjes gaan kopen om het geheel wat gezelliger te maken. Magoe, geld op![]()
[..]
Hehe, behalve als de koelkast 2 etages naar beneden moetquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef febster het volgende:
Mooi ding geworden kerel
Je snapt wel dat de volgende keer dat als ik een keuken er uit gesloopt moet hebben jou als 1e bel he?
zelfde kleur maken als de muur?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
De vloer is laminaat met v-groef en structuur. Ik wilde eigenlijk hout. Maar dat viel een beetje heel erg buiten budget.
Die alu-kleurige dingen zijn stopcontacten. Iemand een idee omdat mooier te maken?
Of kijken of je het bed in zijn geheel iets hoger kan zetten, vallen de stopcontacten erachter.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Obli
Het is stil zonder jou hoor...
quote:
Gelukkig post jij nog wel iets ontopicquote:
Is nu wel mooier hoor! Lijkt een stuk groter nu!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
bladiebla
Gewoon, omdat jij het bent!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]Waar heb ik dit aan te danken????
Ouderwets?quote:Gelukkig post jij nog wel iets ontopic
Ziet er wel gezellig ouderwets uit trouwens
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Achter de Ibanez hangt sinds gisteren ook een Stratocaster.
Die bank is al meer dan 20 jaar oud!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Adelante het volgende:
ieeeuw, 'n wiite bank Obli, die durft
He, ouderwets is niet negatief hoor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon, omdat jij het bent!
[..]
Ouderwets?![]()
Tja, wij zijn niet van de strakke enzo...
Alhoewel er zeer mooie strakke kamers zijn langsgekomen.
Wow... Dat is wel ff anders ja. Ziet er erg gezellig uit! Ik vraag me alleen al tijden af wat die potten op de kast zijn. Want dat zie je vakerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mutsie!
Ik heb de woonkamer omgegooid!
[afbeelding]![]()
Dat zijn gewoon potten... Ik doe er met kerstmis altijd kerststerren in (bloemen)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wow... Dat is wel ff anders ja. Ziet er erg gezellig uit! Ik vraag me alleen al tijden af wat die potten op de kast zijn. Want dat zie je vaker.
Ik was idd echt op zoek naar een lage salontafel , en ben er nog heel blij mee , die vierkante uitvoering waar jij het over had heb ik ook gezien .quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij hebt MIJN salontafel!![]()
Die tafel had ik dus ook, tot ik naar een huis ging waar hij niet paste (te kleine woonkamer van 4 x 3,80). Dus hier heb ik nu de vierkante variant staan.
Voor in mijn nieuwe huis ga ik dietafel
weer bestellen!
Ik heb de bank vandaag bij Goossens zien staanquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Die banken + Salontafel komen bij Goossens vandaan.
De 2-zits was vanaf 899,- euro volgens mij. Ligt natuurlijk aan de stof enzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:05 schreef SilverStar het volgende:
Koningin, hoeveel kostte de bank? Ik vind hem ook helemaal geweldig
De mijne heeft een beetje duur stofje (heel grof geweven, overigens precies dezelfde als de bank die bij Goossens staat) is wel een 2 zits maar was ruim 1200,-quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:11 schreef SilverStar het volgende:
dat kan ik voorlopig wel op m'n buik schrijven dan..
Het zijn rolgordijnen, 2 bovenramen moeten wel met van dat plakspul geplakt worden omdat we nergens rolgordijnen langer dan 2,10 konden vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef innepin het volgende:
Mereltje, heb je nou je ramen afgeplakt?
Beetje vreemd verhaal. Want bij een beetje interieus zaak kan je rolgordijnen bestellen op de gewenste lengte. Ze komen dan opmeten en dat word speciaal voor jou gemaakt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het zijn rolgordijnen, 2 bovenramen moeten wel met van dat plakspul geplakt worden omdat we nergens rolgordijnen langer dan 2,10 konden vinden
Mja...Je maand salaris is dan ook gelijk op...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal. Want bij een beetje interieus zaak kan je rolgordijnen bestellen op de gewenste lengte. Ze komen dan opmeten en dat word speciaal voor jou gemaakt.
We hadden geen zin om te wachtenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal. Want bij een beetje interieus zaak kan je rolgordijnen bestellen op de gewenste lengte. Ze komen dan opmeten en dat word speciaal voor jou gemaakt.
Mag ik even?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:23 schreef ook_gek het volgende:
wel nee zo extreem duur is dat ook weer niet.
Smaken verschillen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie hier redelijk wat bonte kamers. Zelf ga ik mijn kamer volledig zwart/wit/grijs inrichten, met spierwitte TL-verlichting.
Laat me raden: Ik ga uitgekotst worden?
Waarom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie hier redelijk wat bonte kamers. Zelf ga ik mijn kamer volledig zwart/wit/grijs inrichten, met spierwitte TL-verlichting.
Nee, we bijten eerst je nekkie door, en daarna... Hmmm...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Die is wel erg gaaf ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:26 schreef Adelante het volgende:
die site met fotobehang is echt gaaf, blieblie thanks voor de link...
zit te denken aan deze voor de studiekamer:
Ziet er tof uit! Mooie, sfeervolle lampen ook. Dat kan vaak de sfeer van je kamer bepalenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:48 schreef Mereltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ziet het er toch wat sfeervoller uit met de lichtjes ..
Dit vind ik er ook geweldig uitzienquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mutsie!
Ik heb de woonkamer omgegooid!
[afbeelding]![]()
Haha tsja, ik denk dat 'ie iets zoeter isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef blieblie het volgende:
Wat een lieve kamer is dat.
Is dat eh.... "vergelijkbaar" met je karakter?
Mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:16 schreef Seauphie het volgende:
Kleine impressie, post binnenkort waarschijnlijk 'n ander deel. computer & tv staan alleen wat minder mooi op 't plaatje
[afbeelding]
Dankjewel, en ja rustgevend is 't inderdaad, vooral als je 't vergelijkt met m'n vorige rode muur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Avani het volgende:
[..]
MooiRustgevend is het wel.
![]()
Mooie foto's ook.![]()
Ik heb het thuis liggen en er staat een hele gave slaapkamer in.......maar we hebben afgesproken eerst een nieuwe badkamer te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Reactie op een eerdere post: Goossens heeft ook weer een nieuw woonboek
Dank je wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit vind ik er ook geweldig uitzien.
Lijkt me heerlijk om weg te dromen met een boek en dekentje op die bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |