Helemaal mee eens. En al heb ik zelf wel gekozen voor een strakke inrichting, ik vind ook heel veel andere dingen mooi. Het gaat vaak om het totaalbeeld. En ook het soort huis of vertrek bepaalt of iets er goed in past of wat minder. Het belangrijkste is iig of je het zelf mooi vind.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Tan het volgende:
Semtex, ik vind het wel heel gaaf! Het is een heel eigen persoonlijke stijl en dat kan nooit tippen aan welke stijl dan ook. Ik vind deze bij elkaar geraapte dingen juist heel wat leuker dan die verantwoorde meubels uit een bepaalde serie waarvan computerkast identiek is aan tvkast enz.
Semtex!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben net onze huiskamer geupgrade. Althans, de grootste muur (4m breed) in de kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een ongezellige muur zit daar achter. Alsof je in een garage zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:58 schreef pascalheister het volgende:
hier een update van me nieuwe bureau, let niet op de puinhoop onder het bureau, daar komt nog een keer een ladeblok op wieltjes
[[url=http://www.pascalheister.nl/fok/kamer/bureau_.jpg]afbeelding][/url]
My thoughtsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een ongezellige muur zit daar achter. Alsof je in een garage zit.
Precies. Ik snap ook wel dat mensen het ook 'niet' mooi kunnen vinden, want de kleuren zijn wel erg heftig hier en daar, maar ik heb iig geen last van wansmaakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En al heb ik zelf wel gekozen voor een strakke inrichting, ik vind ook heel veel andere dingen mooi. Het gaat vaak om het totaalbeeld. En ook het soort huis of vertrek bepaalt of iets er goed in past of wat minder. Het belangrijkste is iig of je het zelf mooi vind.
Helemaal gaaf! Die muurquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben net onze huiskamer geupgrade. Althans, de grootste muur (4m breed) in de kamer.
Héél sfeervol! Erg mooie verlichting, d'r hangt een soort warme gloed over de kamerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ongezellig nee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een ongezellige muur zit daar achter. Alsof je in een garage zit.
normale slaapkamer, dus geen garage enzquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
My thoughts. Wat voor kamertje is dat precies?!
Stijlvolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef Cynix ® het volgende:
Woonkamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik woon nu ruim 2 jaar in dit koophuis en het bevalt me hier uitstekend. Ik heb alles nieuw gekocht, want ik had mijn flatje waar ik uit kwam volgestouwd met rotan-spullen en daar was ik ineens nogal op uitgekeken.
Eigenlijk welquote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Adelante het volgende:
alleen jammer van die kleur bank, zelf uitgezocht?
Seats 'n Sofa's heeft hem momenteel in de aanbieding voor 500 of 600 euro.quote:
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef 'SEMTEX' het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.
Of zijn jullie nogal 50's ingesteld en probeer je er een soort alternatieve Elvis-records wand
van te maken die muurversieringen? Of waren je Pa en Ma van die [flowerpower' types?
Lijkt er nogal op als ik alles zo bekijk.En dan nog langs de weg wonen als je die ene foto nader
bekijkt..![]()
Neuh,kan het niet mooi vinden,heeft geen stijl,niet knussig gewoon een afdeling die uit de kelder van de Bijenkorf(waar ze al die schoolboeken e.d. verkopen in de kelder) zou komen.
Maar goed, jij moet erin wonen met je vriendje dus zal dit wel je smaak zijn.
Ik zie jou alleen maar vrij zinloos mekkeren op mijn posts, dus ik heb er geen boodschap aan.quote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.
Of zijn jullie nogal 50's ingesteld en probeer je er een soort alternatieve Elvis-records wand
van te maken die muurversieringen? Of waren je Pa en Ma van die [flowerpower' types?
Lijkt er nogal op als ik alles zo bekijk.En dan nog langs de weg wonen als je die ene foto nader
bekijkt..![]()
Neuh,kan het niet mooi vinden,heeft geen stijl,niet knussig gewoon een afdeling die uit de kelder van de Bijenkorf(waar ze al die schoolboeken e.d. verkopen in de kelder) zou komen.
Maar goed, jij moet erin wonen met je vriendje dus zal dit wel je smaak zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |