gave kleuren!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt, veel te groot bureau uit m'n kamer gegooid, nieuw stero/tv-meubel en wat dingen verplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij gebrek aan bureau nu: fokken op de grond de komende week.
Bijna mn nieuwe lamp vergeten
[afbeelding]
Je woont in het Openlucht museum?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Ene zijde v.d. woonkamer
[afbeelding]
Andere zijde van de woonkamer
[afbeelding]
Groot raam aan de tuinzijde
[afbeelding]
Schouw in de woonkamer met gaskachel
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Schouw in de keuken met gaskachel
![]()
Roze murenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt, veel te groot bureau uit m'n kamer gegooid, nieuw stero/tv-meubel en wat dingen verplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij gebrek aan bureau nu: fokken op de grond de komende week.
Bijna mn nieuwe lamp vergeten
[afbeelding]
Nee eigenlijk nooit, meestal de oudste twee of de jongste twee (maar die zitten vaak op het schapenvachtje of de poef met dat bloemenkussentje), of mijn vriend en ik, soms mijn vriend en ik met de oudste twee, maar meer dan dat nooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:36 schreef Yeahinho het volgende:
Zitten jullie nooit met z'n allen voor de tv.
Ja, daarom ook geen salontafel enzo, ik vind het fijner dat de kleintjes lekker rond kunnen crossen op de loopfietsjes en uitgebreid met de lego of de treinbaan kunnen bouwen. We kijken trouwens sowieso weinig TV, vandaar dat de zithoek het minste prioriteit heeft.quote:
Kopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:25 schreef Tan het volgende:
Wat een leuk topic, vooral die kamers van Elvy en Duderinnetje vind ik erg gezelligZal straks wat foto's van mijn huisje uploaden
Haha, ik zou het zo kopen, vrees alleen dat het lastig wordt met vier kinderenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kopen?![]()
![]()
Heel sfeervol huis heb je! Heerlijk, met die felle kleuren![]()
Ik ken je niet hoor maar woon je in Amerika soms? Doet me zo Amerikaans aan. Wel sfeervol hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:27 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Heb toch wat pic's kunnen vinden op m'n HD van m'n woon/badkamer :
De zitkamer.
De zitkamer van de andere kant gezien.
De badkamer & wireless Mac![]()
Ik zie een grote schutting dus da's niet in de VS.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:03 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ken je niet hoor maar woon je in Amerika soms? Doet me zo Amerikaans aan. Wel sfeervol hoor!
als die nou eens allemaal met dvd's volstondenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:09 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Adelante':
Heel mooi die foto's van je zitkamer.![]()
zal als ik weer thuis ben ook even wat opzoeken en dan plaatsen van mijn woning.
Hieronder een foto van mijn studeerkamer met de doggies en...![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:03 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ken je niet hoor maar woon je in Amerika soms? Doet me zo Amerikaans aan. Wel sfeervol hoor!
je mag het ook gewoon vragen hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef floopzz het volgende:
Ga nu maar eens hard bestuderen hoe ik hier foto's kan plakken
koppig he, en dingen zelf moeten kunnen (of uitvinden)quote:
1 | [img]http://www.deplaatsvanhetplaatje.nl/plaatje.jpg[/img] |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |