jij zou toch stoppen met frituren papzakquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Het laat zich raden hoe ik denk over deze meet.
IK KOM!
wat doe jij nou weer met BrauN's icoonquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef Bendeleider het volgende:
Prima.
Meld wel of je mee wil helpen of alleen komt frituren en dansen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Bendeleider het volgende:
On-topic graag paultjuhhhh (knul)
Gonzo snotjong bagger iemand anders topic vol.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer ben je klaar met BrauN's pik af te zuigen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gonzo snotjong bagger iemand anders topic vol.
Je kan je aanmelden of niet drol !
Gaat je niks aan met je platvloerse humor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef greatgonzo het volgende:
ja, maar ik ben dit kansloze gebagger over frituren zat
en dat geslijm met BrauN ook, of is hij je kont kameraad?
Ik doe niet mee, maar moedig jullie van harte aan!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef Bendeleider het volgende:
Ja leuk dit leuk dat doe je nou mee of niet !?
ik hoef voorlopig geen friet patat meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef HeatWave het volgende:.
Het moet niet gekker worden met dat frituur gedoe.
Je onderschat werderom de ernst waarmee dit topic is gemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:17 schreef buzzer het volgende:
Als iedereen nou gewoon lekker in zijn eigen achtertuin gaat frituren, en op IRC meldt hoe geweldig bruin de frieten worden, kunnen we ons dit topic besparen
Dan kom je toch als meeëterquote:
quote:
Nog niet duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef classpc het volgende:
Waar wordt die meet eigenlijk gehouden?
Als je goed leest snap je dat ik daarmee bedoel zijn dochter onder mijn hoede te nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:02 schreef greatgonzo het volgende:
waar komt die onzin van "BrauN, ik pas wel op je dochter" trouwens vandaan, dat slaat werkelijk nergens op...
slijmerd..
Wel.quote:
Ik vind de McCain fabriek anders wel een goeie locatiequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaat die meet in Brabant plaats vinden?
Ranjaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben trouwens ook niet voor non-alcoholische versnaperingen.
Cola dus alleen in de mix.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok dieet club ook uitnodigen ?
Neen, wel fok.de kliekjes.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef Boschjesman het volgende:
Misschien kunnen jullie een aggegraat huren (kost wel rond de 300 euro voor 150 frituurpannen (300kVA) en zuipt 60 liter diesel/uur). Maar een kleiner aggegraat zal waarschijnlijk handiger zijn.
Maar dan zou je het eventueel wel op het strand kunnen houden. Wat weer uitermate tof is.
Als je dan een kleine entreeprijs van 2 of 3 euro vraagt, ben je al uit de kosten
Neen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:06 schreef Bendeleider het volgende:
Nou moet je wilde seks met mij hebben.
Vertalingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
MaRySe iZ uN FLeVoLaND-cHicKy JuHWe3tT0KkkKk
Wat doe je als of je het niet weetquote:
Ik ben ook een dochter, weetjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:24 schreef Bendeleider het volgende:
Dat je mij lief moet vinden en op msn toe moet voegen.
Bendeleider@doofus.nl
MaRySe speelt nou eenmaal graag met frikandellenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
Hmm, ik begin toch licht te twijfelen of het verstandig is te gaan frituren met zulks een stel gefrustreerde knulletjes
Ik ben ook een zoon.quote:
Waar het hart vol van is..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:48 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben ook een zoon.
What's your point.
Je bent gewoon bang om hopeloos verliefd te worden op mijn.
Is niet erg dat hebben er vele.
Dikke kneusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
MaRySe speelt nou eenmaal graag met frikandellen
Het maakt niet uit van waar je nou komt ik nak al die domme sletjes allemaal in de kontquote:
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit van waar je nou komt ik nak al die domme sletjes allemaal in de kont![]()
Kaassouffléquote:
Jah dat jouw voorkeur naar frikandellen uitging was allang bekend meidquote:
Kroketten hoeven niet van mij.. Gewoon simpel houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah dat jouw voorkeur naar frikandellen uitging was allang bekend meid.
Je bent trouwens niet de enige hoor
Die mening deel ik voor de volle 100% met jouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kroketten hoeven niet van mij.. Gewoon simpel houden.
En dan met z'n allen samen met die hippie-band kumbaya rond het kampvuur zingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:59 schreef Bendeleider het volgende:Juistem.
Misschien een hippie band.
in een drumcircel blowenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
En dan met z'n allen samen met die hippie-band kumbaya rond het kampvuur zingen.
mij ook niequote:Op zondag 29 mei 2005 16:35 schreef Slappe_hap het volgende:
Kut bendelijder! Je hebt mij er nog niet bijgezet!!![]()
nee, en de Fransen hebben OUI gestemd...quote:
Ik ben in iedergeval geen kloon van BrauN.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, en de Fransen hebben OUI gestemd...
Mwah.quote:
als je aangeeft wat er bij moet welquote:Op maandag 30 mei 2005 10:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben in iedergeval geen kloon van BrauN.
Kun jij de OP nog aanpassen buzzer ?
Done, en Erik1 en Heart_worm er voor het gemak er ook gelijk bij gezetquote:Op maandag 30 mei 2005 12:58 schreef Bendeleider het volgende:
Rnej
Slappe_hap
Zwansen in de gegadigden lijst.
Mijn dank is groot, even als mijn Zwans.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Done, en Erik1 en Heart_worm er voor het gemak er ook gelijk bij gezet
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, even als mijn Zwans.
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, even als mijn Zwans.
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:02 schreef Silenus het volgende:
YOOO!! Hier nog twee man. We nemen een frituur mee en voldoende partysnacks en twee kratjes bier. Wordt een mooi feestje, frituurvrinden.
Ja, duh.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij dient die frituur enkel om het hoge bier gehalte aan deze meet te masqueren!
We moeten een oude fabriekshal zien te regelen, daar heb je meestal wel zat 380 aansluitingen.quote:Is die hal met 380V-aansluitingen al geregeld?
neej maar hij wel en we staan er nog steeds niet bijquote:Op maandag 30 mei 2005 13:27 schreef buzzer het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:58 schreef Bendeleider het volgende:
Rnej
Slappe_hap
Zwansen in de gegadigden lijst.
Done, en Erik1 en Heart_worm er voor het gemak er ook gelijk bij gezet
Maakt niet uit, de vrachtwagen met kroketten en bitterballen rijdt nog vrolijke rondquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef buzzer het volgende:
oww, en volgens mij kan de meet niet doorgaan : http://www.nu.nl/news/534(...)met_vrachtwagen.html
Ik kom ook met BrauNquote:
In het echte leven bestaat BrauN nog wel hoorquote:
Ik heb zat ingeslagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef buzzer het volgende:
oww, en volgens mij kan de meet niet doorgaan : http://www.nu.nl/news/534(...)met_vrachtwagen.html
Ik voel een polonaise richting Bendeleider's frituurevenement aankomen.quote:
Neenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In het echte leven bestaat BrauN nog wel hoor
Vrouwen die van frituren houden een strakke zwemslip laten dragen, Not done!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Bendeleider het volgende:
We kunnen er ook een weekend van maken.
Allemaal tentjes mee en dan een soort FrituurLands van maken.
Dresscode voor jeugdigen enkel strakke zwemslip...!
En een aantal podiums regelen waarop vertegenwoordigers van merken als Mora, Beckers en McCain productdemonstraties en frituurworkshops geven. De lineup zal van tevoren in flyers gedrukt worden en verspreid over het terrein.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Bendeleider het volgende:
We kunnen er ook een weekend van maken.
Allemaal tentjes mee en dan een soort FrituurLands van maken.
Dresscode voor jeugdigen enkel strakke zwemslip...!
Nerd wel FOK! maar geen MSNquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
En een aantal podiums regelen waarop vertegenwoordigers van merken als Mora, Beckers en McCain productdemonstraties en frituurworkshops geven. De lineup zal van tevoren in flyers gedrukt worden en verspreid over het terrein.
Ik reken trouwens ook op verschillende contests.
Puik!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
En een aantal podiums regelen waarop vertegenwoordigers van merken als Mora, Beckers en McCain productdemonstraties en frituurworkshops geven. De lineup zal van tevoren in flyers gedrukt worden en verspreid over het terrein.
McCain diepvries patatquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
en we nemen duder ook wel mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:32 schreef De_Ananas het volgende:
Als het in de buurt is dan kom ik wel met B_BoyMet pils uiteraard!
![]()
ja zekerz tlang anhus komt ook wel mee als hij tijd heeft. word mooi. zijn er planne voor een definitieve datum?? en waarom doen we het niet op een strand met een agregaat.??quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
We nemen misschien ook nog wel een gekke vietnamees mee voor de loempia's!
Kan je daar die meet niet houden dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef frenkck het volgende:
Ik twijfel eigenlijk nog steeds of ik de cafetaria van mijn vader niet zal overnemen. Het is natuurlijk wel goddelijk om zo'n dikke frituurwand op gas te beheren met een maximale temperatuurdaling van 5 à 7 graden als je hem vol gooit met bevroren snacks. Uiteraard inclusief automatische sauspomp.
En hier nog een freetzak die alle restjes op eet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja zekerz tlang anhus komt ook wel mee als hij tijd heeft. word mooi. zijn er planne voor een definitieve datum?? en waarom doen we het niet op een strand met een agregaat.??
Magk nie bij jou in de pan dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Snowqueen911 wil ook komen !!!!!!
We delen wel samen een pan.
De eerste de beste smaakpolitie krijgt een hete pan frituurvet over zijn hersens heen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:20 schreef buzzer het volgende:
Neemt er ook iemand een stopwatch mee, om te timen hoe lang het duurt voor de mannen in de witte jassen arriveren ?
Zonder frikandellen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
De eerste de beste smaakpolitie krijgt een hete pan frituurvet over zijn hersens heen.![]()
das geen probleem ik ben proffesional frietbakker. mijn vet is dus altijd op de juiste temperatuur. ik serveer mijn frieten altijd op een temperatuur van minimaal 75 graden. dus niets aan het handje. mijn sauzen blijven onder de 6 graden dus wie doet me wat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
De eerste de beste smaakpolitie krijgt een hete pan frituurvet over zijn hersens heen.![]()
lolzquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Thomas ik kom mss ook.
anders gewoon met de trein mee. met ons.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als in Tilburg.
Dat is geen probleem, ouders mss wel. Ik verzin wel dat ik met de Pit weg moet ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
anders gewoon met de trein mee. met ons.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, ouders mss wel. Ik verzin wel dat ik met de Pit weg moet ofzo
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
En dan zetten we de automaten op uitverkocht Christiaan [afbeelding]
Ijs is not done.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:18 schreef buzzer het volgende:
ik zal jullie alvast een beetje opgeilen
[afbeelding]
[afbeelding]
dan doe je toch net of het een Lihanboutje is ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ijs is not done.
Die bamiblokjes zijn geil.
Bendeleider heeft officieel frituur voorvocht.
Kom je goed weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan doe je toch net of het een Lihanboutje is ?
Outdoor warmhouden geen probleem. Ooit bij een barbecue-fest (quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:51 schreef B.A.Trix het volgende:
En hoe wordt de pindasaus warm gehouden dan?? Hoort er wel bij he!!![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Outdoor warmhouden geen probleem. Ooit bij een barbecue-fest (durf dat hier bijna niet te zeggen) had ik één briketje teruggedaan in mijn brikettenstarter (soort miniatuur hoogoven), daar de pan met satesaus op. Is uuuuuuuuuuuren warm gebleven!
zeer zekerz.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Die saté voor over de friet is wel goed![]()
we kunne wel ff bij de macro van die emmers mayo en tonnetjes curry kunnen kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Jullie zouden trouwens wel die heerlijk lekkere goedkope snackbarmayo verplicht moeten stellen..![]()
![]()
![]()
In dat geval heb ik er, als frituurfan, ook wel oren naarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
we kunne wel ff bij de macro van die emmers mayo en tonnetjes curry kunnen kopenkost geen drol.
Belse frittenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:33 schreef Bendeleider het volgende:
We kunnen het wel bij een vliegveld doen zodat je in kan vliegen.
Ook wel zo vriendelijk voor internationale vrienden.
aber naturlichquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef buzzer het volgende:
jullie hebben toch wel het erkende keurmerk he ?
[afbeelding]
Altijd lekkerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:51 schreef savale het volgende:
oeeeh lekker*komt met vlammetjes aan zetten*
Dat huren lijkt me een beetje teveel van het goede. Het is op zich wel mooi weer dus het zou wel buiten moeten kunnen lijkt me.. Woont er niet iemand hier in het midden van het land in een huis met een hele zooi stroomgroepen? Dat zou natuurlijk wel het makkelijkst zijn, kan je nog naar binnen ook als het weer wat minder wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:49 schreef B_BOY het volgende:
we hebben denk ik twee opties:
- we gaan op zoek naar een gebouw wat te huren is waar ze genoeg stroom hebben voor ons
nadeel:
moeilijk te vinden
kosten van het huren
voordeel:
binnen
niemand overlast van ons
- we huren een aggregaat en gaan ergens in het openbaar zitten.
nadeel:
huren kost geld
mag je bijvoorbeeld zomaar op het strand staan met een aggregaat
voordelen:
je kunt het organiseren waar je wilt (ze verhuren overal aggregaten)
je kunt lekker buitenzitten.
pfft lange meet, kunnen we daarna gelijk door naar big dietquote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef MaRySe het volgende:
HALLO ik ben heel augustus op vakantie.. :/
Doe maar vanaf nu t/m eind juli
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef jojarno het volgende:
[..]
pfft lange meet, kunnen we daarna gelijk door naar big diet
Zeg gewoon dat je naar frituurmeet op vakantie gaatquote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef MaRySe het volgende:
HALLO ik ben heel augustus op vakantie.. :/
Doe maar vanaf nu t/m eind juli
bederft mijn eetlust en dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:01 schreef Gizmore het volgende:
Kunnen we weer iets meer ontopic, foto's van vadsige mensen post je maar ergens anders daar is dit topic niet voor![]()
boeiend je leert wel mensen kennen das nou net het mooie ervan. en anders begin je maar eenzaam bier te drinken. wedde dat er mensen mee komen doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef stijgende_ster het volgende:
Het lijkt me best lachen!(en we hebben hier 3 frituuspannen, waarvan twee toppertjes
) Maar ik ken dan natuurlijk weer niemand.
Dat klinkt als een mogelijke locatie, want dan hoeven we in ieder geval niet teveel rond gaan slepen met frituurpannen.. Ik zie mezelf namelijk nog niet door de trein lopen met een frituurpan in mn handenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef stijgende_ster het volgende:
Het lijkt me best lachen!(en we hebben hier 3 frituuspannen, waarvan twee toppertjes
dat staat altijd garant voor een spetterend feestjequote:Op zondag 5 juni 2005 14:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Buiten frituren als het regent lijkt me ook een ervaring.
Zeker als het regentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat staat altijd garant voor een spetterend feestje
Je mag wel naast mij zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef stijgende_ster het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook bij hem houdenquote:
Dus in principe ligt de oorsprong van deze goddelijke ontwikkeling in duitsland.quote:In de loop van de zeventiende en achtiende eeuw werd de aardappel belangrijker voor de Europese voedselvoorziening. Zo gaat het verhaal, dat een Franse officier, Antoine Augustine Parmentier, als krijgsgevangene in Duitsland aardappels had moeten eten, en ze lekker vond. Na zijn vrijlating introduceerde hij de aardappel aan het hof van koning Lodewijk XVI, waarmee de aardappel werd opgenomen in de Franse keuken.
donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef Bendeleider het volgende:
Haal dan de .(punt) weg achter Frituurmeet.
We zullen net als bij een lan plekken verhuren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ken ook niemand.. mag ik ook naast jou zitten?
Het is om te janken zo erg die modjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euh er staat nog een punt...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is om te janken zo erg die modjes tegenwoordig.![]()
Ik woon in Oisterwijk,quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
Het mag bij Christiaan thuis hoor ik net, dus in Tilburg [afbeelding]
Beetje ver, maar is in principe wel te doen.. Is daar een treinstation? Anders kom ik alsnog nietquote:
Dat was eigenlijk een nee, dat kan niet en Ananas heeft wat lopen verzinnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Beetje ver, maar is in principe wel te doen.. Is daar een treinstation? Anders kom ik alsnog niet [afbeelding]
ja hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ken ook niemand.. mag ik ook naast jou zitten?
Ze wil juist dat dat gebeurt. Ze smeert denk ik wat mayonaise op dr tepel (per ongeluk gemorst; tuurlijk) met als vraag of iemand dat er even af kan likkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
durf jij langs hem te zitten. hij wil je tepels likken hoor.
m mmmm sneakyquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ze wil juist dat dat gebeurt. Ze smeert denk ik wat mayonaise op dr tepel (per ongeluk gemorst; tuurlijk) met als vraag of iemand dat er even af kan likken![]()
So?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ze wil juist dat dat gebeurt. Ze smeert denk ik wat mayonaise op dr tepel (per ongeluk gemorst; tuurlijk) met als vraag of iemand dat er even af kan likken![]()
ik heb het niet zo op frituurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker als het regentKom jij ook dan buzzer?
wat ben jij nu weer voor een nepmensquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand uit m'n klas heeft niet eens een frituur![]()
![]()
. Daarom pesten we hem ook altijd
![]()
wie???quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand uit m'n klas heeft niet eens een frituur![]()
![]()
. Daarom pesten we hem ook altijd
![]()
ik zeg maar 1 ding: 2 dagen te weinig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wat een sukkel!!
Frituren is echt je van het!!
Vorig jaar alleen thuis geweest....... 12 dagen frituur....in twee weken...
ik ben net afgevallen van 120 naar 97 kilo, en dat wil ik eigenlijk oko wel zo houdenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
wat ben jij nu weer voor een nepmensdat er uberhaupt nog mensen zijn die nog niet zijn overtuigd van het geloof in den heiligen frituurreligie
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben net afgevallen van 120 naar 97 kilo, en dat wil ik eigenlijk oko wel zo houden
en iedere dag vette hap, ik moet er niet aan denken
drie maal daags op advies van den dokter.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Je bent niet wijs buzzer.
Ik frituur als een bezetene maar toch hou ik mijn lichaam gespierd en lekker.
Vaker seksen.
nou, tis al 35 min later en nog steeds geen picsquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef Bendeleider het volgende:
* Bendeleider krijgt bitterballen van zijn moeder !
(foto's volgen)
Ze waren heerlijk.quote:
Ik zal de poll ook even op deze pagina postenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:50 schreef TheSorrow het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Moet het in tilburg zijn?
Je hebt gestemd op: Ja
Je IP is: *************Lekker dichtbij
maand..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:07 schreef Molluck het volgende:
Bendeleider is een week weg, vandaar dat het hier zo doods is
kloon?quote:
Sterker nog, hij heeft een maand gekregenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:13 schreef jojarno het volgende:
whehe strakke actie van pearl
*bendeleider we zullen je herdenken
*zet wilhelmus in
Zeg dan niksquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:44 schreef Duder het volgende:
friet is alleen lekker als er een beetje pis op zit
iedereen die frituurt, ik denk dat het een samenzwering is van de mods, ben al een topic aan het maken in truquote:Op maandag 13 juni 2005 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Kunnen de relevante bans niet beter in dít topic gemeld worden?
Braun, Bendeleider... wie volgt?
Heb je die meeting nou al helemaal geregeld?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:26 schreef Bendeleider het volgende:
Ondankbaar tuig Ik vroeg wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |