Die mening deel ik voor de volle 100% met jouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kroketten hoeven niet van mij.. Gewoon simpel houden.
En dan met z'n allen samen met die hippie-band kumbaya rond het kampvuur zingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:59 schreef Bendeleider het volgende:Juistem.
Misschien een hippie band.
in een drumcircel blowenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
En dan met z'n allen samen met die hippie-band kumbaya rond het kampvuur zingen.
mij ook niequote:Op zondag 29 mei 2005 16:35 schreef Slappe_hap het volgende:
Kut bendelijder! Je hebt mij er nog niet bijgezet!!![]()
nee, en de Fransen hebben OUI gestemd...quote:
Ik ben in iedergeval geen kloon van BrauN.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, en de Fransen hebben OUI gestemd...
als je aangeeft wat er bij moet welquote:Op maandag 30 mei 2005 10:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben in iedergeval geen kloon van BrauN.
Kun jij de OP nog aanpassen buzzer ?
Done, en Erik1 en Heart_worm er voor het gemak er ook gelijk bij gezetquote:Op maandag 30 mei 2005 12:58 schreef Bendeleider het volgende:
Rnej
Slappe_hap
Zwansen in de gegadigden lijst.
Mijn dank is groot, even als mijn Zwans.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Done, en Erik1 en Heart_worm er voor het gemak er ook gelijk bij gezet
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, even als mijn Zwans.
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, even als mijn Zwans.
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:02 schreef Silenus het volgende:
YOOO!! Hier nog twee man. We nemen een frituur mee en voldoende partysnacks en twee kratjes bier. Wordt een mooi feestje, frituurvrinden.
Ja, duh.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij dient die frituur enkel om het hoge bier gehalte aan deze meet te masqueren!
We moeten een oude fabriekshal zien te regelen, daar heb je meestal wel zat 380 aansluitingen.quote:Is die hal met 380V-aansluitingen al geregeld?
neej maar hij wel en we staan er nog steeds niet bijquote:Op maandag 30 mei 2005 13:27 schreef buzzer het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:58 schreef Bendeleider het volgende:
Rnej
Slappe_hap
Zwansen in de gegadigden lijst.
Done, en Erik1 en Heart_worm er voor het gemak er ook gelijk bij gezet
Maakt niet uit, de vrachtwagen met kroketten en bitterballen rijdt nog vrolijke rondquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef buzzer het volgende:
oww, en volgens mij kan de meet niet doorgaan : http://www.nu.nl/news/534(...)met_vrachtwagen.html
Ik kom ook met BrauNquote:
In het echte leven bestaat BrauN nog wel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |