Als je goed leest snap je dat ik daarmee bedoel zijn dochter onder mijn hoede te nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:02 schreef greatgonzo het volgende:
waar komt die onzin van "BrauN, ik pas wel op je dochter" trouwens vandaan, dat slaat werkelijk nergens op...
slijmerd..
Wel.quote:
Ik vind de McCain fabriek anders wel een goeie locatiequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaat die meet in Brabant plaats vinden?
Ranjaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben trouwens ook niet voor non-alcoholische versnaperingen.
Cola dus alleen in de mix.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok dieet club ook uitnodigen ?
Neen, wel fok.de kliekjes.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef Boschjesman het volgende:
Misschien kunnen jullie een aggegraat huren (kost wel rond de 300 euro voor 150 frituurpannen (300kVA) en zuipt 60 liter diesel/uur). Maar een kleiner aggegraat zal waarschijnlijk handiger zijn.
Maar dan zou je het eventueel wel op het strand kunnen houden. Wat weer uitermate tof is.
Als je dan een kleine entreeprijs van 2 of 3 euro vraagt, ben je al uit de kosten
Neen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:06 schreef Bendeleider het volgende:
Nou moet je wilde seks met mij hebben.
Vertalingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
MaRySe iZ uN FLeVoLaND-cHicKy JuHWe3tT0KkkKk
Wat doe je als of je het niet weetquote:
Ik ben ook een dochter, weetjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:24 schreef Bendeleider het volgende:
Dat je mij lief moet vinden en op msn toe moet voegen.
Bendeleider@doofus.nl
MaRySe speelt nou eenmaal graag met frikandellenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef JDude het volgende:
Hmm, ik begin toch licht te twijfelen of het verstandig is te gaan frituren met zulks een stel gefrustreerde knulletjes
Ik ben ook een zoon.quote:
Waar het hart vol van is..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:48 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben ook een zoon.
What's your point.
Je bent gewoon bang om hopeloos verliefd te worden op mijn.
Is niet erg dat hebben er vele.
Dikke kneusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
MaRySe speelt nou eenmaal graag met frikandellen
Het maakt niet uit van waar je nou komt ik nak al die domme sletjes allemaal in de kontquote:
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit van waar je nou komt ik nak al die domme sletjes allemaal in de kont![]()
Kaassouffléquote:
Jah dat jouw voorkeur naar frikandellen uitging was allang bekend meidquote:
Kroketten hoeven niet van mij.. Gewoon simpel houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah dat jouw voorkeur naar frikandellen uitging was allang bekend meid.
Je bent trouwens niet de enige hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |