Ik heb zat ingeslagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef buzzer het volgende:
oww, en volgens mij kan de meet niet doorgaan : http://www.nu.nl/news/534(...)met_vrachtwagen.html
Ik voel een polonaise richting Bendeleider's frituurevenement aankomen.quote:
Neenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In het echte leven bestaat BrauN nog wel hoor
Vrouwen die van frituren houden een strakke zwemslip laten dragen, Not done!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Bendeleider het volgende:
We kunnen er ook een weekend van maken.
Allemaal tentjes mee en dan een soort FrituurLands van maken.
Dresscode voor jeugdigen enkel strakke zwemslip...!
En een aantal podiums regelen waarop vertegenwoordigers van merken als Mora, Beckers en McCain productdemonstraties en frituurworkshops geven. De lineup zal van tevoren in flyers gedrukt worden en verspreid over het terrein.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Bendeleider het volgende:
We kunnen er ook een weekend van maken.
Allemaal tentjes mee en dan een soort FrituurLands van maken.
Dresscode voor jeugdigen enkel strakke zwemslip...!
Nerd wel FOK! maar geen MSNquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
En een aantal podiums regelen waarop vertegenwoordigers van merken als Mora, Beckers en McCain productdemonstraties en frituurworkshops geven. De lineup zal van tevoren in flyers gedrukt worden en verspreid over het terrein.
Ik reken trouwens ook op verschillende contests.
Puik!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
En een aantal podiums regelen waarop vertegenwoordigers van merken als Mora, Beckers en McCain productdemonstraties en frituurworkshops geven. De lineup zal van tevoren in flyers gedrukt worden en verspreid over het terrein.
McCain diepvries patatquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
en we nemen duder ook wel mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:32 schreef De_Ananas het volgende:
Als het in de buurt is dan kom ik wel met B_BoyMet pils uiteraard!
![]()
ja zekerz tlang anhus komt ook wel mee als hij tijd heeft. word mooi. zijn er planne voor een definitieve datum?? en waarom doen we het niet op een strand met een agregaat.??quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
We nemen misschien ook nog wel een gekke vietnamees mee voor de loempia's!
Kan je daar die meet niet houden dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef frenkck het volgende:
Ik twijfel eigenlijk nog steeds of ik de cafetaria van mijn vader niet zal overnemen. Het is natuurlijk wel goddelijk om zo'n dikke frituurwand op gas te beheren met een maximale temperatuurdaling van 5 à 7 graden als je hem vol gooit met bevroren snacks. Uiteraard inclusief automatische sauspomp.
En hier nog een freetzak die alle restjes op eet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja zekerz tlang anhus komt ook wel mee als hij tijd heeft. word mooi. zijn er planne voor een definitieve datum?? en waarom doen we het niet op een strand met een agregaat.??
Magk nie bij jou in de pan dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Snowqueen911 wil ook komen !!!!!!
We delen wel samen een pan.
De eerste de beste smaakpolitie krijgt een hete pan frituurvet over zijn hersens heen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:20 schreef buzzer het volgende:
Neemt er ook iemand een stopwatch mee, om te timen hoe lang het duurt voor de mannen in de witte jassen arriveren ?
Zonder frikandellen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
De eerste de beste smaakpolitie krijgt een hete pan frituurvet over zijn hersens heen.![]()
das geen probleem ik ben proffesional frietbakker. mijn vet is dus altijd op de juiste temperatuur. ik serveer mijn frieten altijd op een temperatuur van minimaal 75 graden. dus niets aan het handje. mijn sauzen blijven onder de 6 graden dus wie doet me wat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
De eerste de beste smaakpolitie krijgt een hete pan frituurvet over zijn hersens heen.![]()
lolzquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Thomas ik kom mss ook.
anders gewoon met de trein mee. met ons.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als in Tilburg.
Dat is geen probleem, ouders mss wel. Ik verzin wel dat ik met de Pit weg moet ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
anders gewoon met de trein mee. met ons.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, ouders mss wel. Ik verzin wel dat ik met de Pit weg moet ofzo
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
En dan zetten we de automaten op uitverkocht Christiaan [afbeelding]
Ijs is not done.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:18 schreef buzzer het volgende:
ik zal jullie alvast een beetje opgeilen
[afbeelding]
[afbeelding]
dan doe je toch net of het een Lihanboutje is ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ijs is not done.
Die bamiblokjes zijn geil.
Bendeleider heeft officieel frituur voorvocht.
Kom je goed weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan doe je toch net of het een Lihanboutje is ?
Outdoor warmhouden geen probleem. Ooit bij een barbecue-fest (quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:51 schreef B.A.Trix het volgende:
En hoe wordt de pindasaus warm gehouden dan?? Hoort er wel bij he!!![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Outdoor warmhouden geen probleem. Ooit bij een barbecue-fest (durf dat hier bijna niet te zeggen) had ik één briketje teruggedaan in mijn brikettenstarter (soort miniatuur hoogoven), daar de pan met satesaus op. Is uuuuuuuuuuuren warm gebleven!
zeer zekerz.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Die saté voor over de friet is wel goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |