we kunne wel ff bij de macro van die emmers mayo en tonnetjes curry kunnen kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Jullie zouden trouwens wel die heerlijk lekkere goedkope snackbarmayo verplicht moeten stellen..![]()
![]()
![]()
In dat geval heb ik er, als frituurfan, ook wel oren naarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
we kunne wel ff bij de macro van die emmers mayo en tonnetjes curry kunnen kopenkost geen drol.
Belse frittenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:33 schreef Bendeleider het volgende:
We kunnen het wel bij een vliegveld doen zodat je in kan vliegen.
Ook wel zo vriendelijk voor internationale vrienden.
aber naturlichquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef buzzer het volgende:
jullie hebben toch wel het erkende keurmerk he ?
[afbeelding]
Altijd lekkerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:51 schreef savale het volgende:
oeeeh lekker*komt met vlammetjes aan zetten*
Dat huren lijkt me een beetje teveel van het goede. Het is op zich wel mooi weer dus het zou wel buiten moeten kunnen lijkt me.. Woont er niet iemand hier in het midden van het land in een huis met een hele zooi stroomgroepen? Dat zou natuurlijk wel het makkelijkst zijn, kan je nog naar binnen ook als het weer wat minder wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:49 schreef B_BOY het volgende:
we hebben denk ik twee opties:
- we gaan op zoek naar een gebouw wat te huren is waar ze genoeg stroom hebben voor ons
nadeel:
moeilijk te vinden
kosten van het huren
voordeel:
binnen
niemand overlast van ons
- we huren een aggregaat en gaan ergens in het openbaar zitten.
nadeel:
huren kost geld
mag je bijvoorbeeld zomaar op het strand staan met een aggregaat
voordelen:
je kunt het organiseren waar je wilt (ze verhuren overal aggregaten)
je kunt lekker buitenzitten.
pfft lange meet, kunnen we daarna gelijk door naar big dietquote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef MaRySe het volgende:
HALLO ik ben heel augustus op vakantie.. :/
Doe maar vanaf nu t/m eind juli
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef jojarno het volgende:
[..]
pfft lange meet, kunnen we daarna gelijk door naar big diet
Zeg gewoon dat je naar frituurmeet op vakantie gaatquote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef MaRySe het volgende:
HALLO ik ben heel augustus op vakantie.. :/
Doe maar vanaf nu t/m eind juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |