Halloquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:06 schreef Megter het volgende:
hee tear
Mooi dat scheelt weer een dag hittequote:
een chiwawa?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar duitse herders lopen mij omver
ik wil wel een makkelijk hanteerbaar hondje
beagle!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Idd Tear, ik hou er ook niet van hoor....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt weer een dag hitte
Zo'n eentje die je de hele tijd in de hak bijtquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wij pro OP-makers zijn ook allemaal hetzelfde hequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd Tear, ik hou er ook niet van hoor....
Ik mis haar ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef achterdeur het volgende:
@ Blinker
Je hond mist je... kom eens terug naar de NL!
Ben je ook niet zo pro-hond?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij pro OP-makers zijn ook allemaal hetzelfde he
Erm ik ben dol op hondenquote:
poedeltjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
yessss.. hele weekend bbq-enquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik weet niets van rassen van honden
zaterdag wordt t 30 graden met een heel zonnetje, zondag wordt t 22 graden met 60% kans op regen
Lekker weer om te werken dan voor mij. Stropdasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik weet niets van rassen van honden
zaterdag wordt t 30 graden met een heel zonnetje, zondag wordt t 22 graden met 60% kans op regen
Geeft nix, je kunt altijd nog uit die kast komen...geen haastquote:
Border collie, dat zijn echt coole hondenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, wel een beetje een stoere hond.
Kruising tussen Poedel en Herder?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Kijk even terug naar mijn vorige post. Incl foto.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die luisteren ook heel goed he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Border collie, dat zijn echt coole honden
Hehe maar ik vandaag naar die De Roo toe, dat die praktijk toets gewoon 1 zooitje was en dat ik em daardoor niet gehaald had enzoquote:
Die luisteren heel erg goed jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die luisteren ook heel goed he?
De Roo is een randdebielquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe maar ik vandaag naar die De Roo toe, dat die praktijk toets gewoon 1 zooitje was en dat ik em daardoor niet gehaald had enzo![]()
Jah zegt ie klopt wel een beetje, maak de finale herkansing maar en ik help je wel dat je een voldoende haalt![]()
De Roo
Boeit me geen fuck, hij red wel ff mijn diplomaquote:
Pfff.. Alsof et niks is,, volgende keer ga ik ook in et buitenland op stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Blinker het volgende:
Volgende week heb ik de hele week vrij gekregen
een blufdogquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe heten die kleine hondjes die de miniatuurversie zijn van een bulldog. die beesten hijgen altijd en grommen en doen uiteindelijk niets.
Hoezo dat dan?????quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, hij red wel ff mijn diploma
dag cathquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff zwaaien naar mn zus, ze is aan het lurken
die is ook stoerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[afbeelding]
Deze was ook heel liefmaar helaas dood
Geen idee. Maar een Jack Russel heeft ook al die eigenschappenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe heten die kleine hondjes die de miniatuurversie zijn van een bulldog. die beesten hijgen altijd en grommen en doen uiteindelijk niets.
Mopshond, hebben wij thuis ook rondlopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi zus van goddessquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Heb jij ook een zusje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mopshond, hebben wij thuis ook rondlopen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hehe hij geeft me een voldoende de volgende keer voor een toets.. En die toets heb ik al 3 keer achter elkaar een 3 voor gehaaldquote:
Heeft echt fucking lang geduurd voordat hij stil bleef zitten om die foto te maken joh !quote:
Ik heb gewoon een kicken baasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Woldo het volgende:
[..]
Pfff.. Alsof et niks is,, volgende keer ga ik ook in et buitenland op stage![]()
goeie mopquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een mopshond!!!! die zijn zo schattig!! voelen zich altijd heel groot en stoer
Nou.. men oom heeft 2 van die kleine mormels en die hebben een keer een duitse herder et ziekenhuis ingebetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een Jack Russel heeft ook al die eigenschappen
Klote beesten!
duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niet zo'n fan is van honden![]()
Wat een gek! Maar eens ff paar woorden wisselen met victoriaquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe hij geeft me een voldoende de volgende keer voor een toets.. En die toets heb ik al 3 keer achter elkaar een 3 voor gehaaldEn dat is de enige onvoldoende nog die ik heb dus
![]()
Honden zijn liefquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
Amateur leer dan eens! Die praktijk is toch niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe hij geeft me een voldoende de volgende keer voor een toets.. En die toets heb ik al 3 keer achter elkaar een 3 voor gehaaldEn dat is de enige onvoldoende nog die ik heb dus
![]()
Dat je me volledig negeert vind ik niet erg. Maar die dingen doen dus niks. Liggen maar een beetje. Blaffen bij bijna alles wat ze zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een mopshond!!!! die zijn zo schattig!! voelen zich altijd heel groot en stoer
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Wat een gek! Maar eens ff paar woorden wisselen met victoria![]()
quote:
Lukt ze bij Ira denk ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Woldo het volgende:
[..]
Nou.. men oom heeft 2 van die kleine mormels en die hebben een keer een duitse herder et ziekenhuis ingebeten![]()
toch wil ik liever een beaglequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we hebben 2 van die hondjes in de straat en die komen altijd blaffend aangerend en gaan dan vervolgens op 10 m afstand van je staan grommen. als je dan dichterbij komt dan worden ze stil en dan gaan ze zitten en kijken hoe je langsloopt. zo cute!
* meldtquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
Hij is stiekem door de achterdeur naar binnen gekropenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, hij was je zeker niet opgevallen!!!![]()
ik negeer je niet, ik reageerde op je zonder te quotenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:19 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat je me volledig negeert vind ik niet erg. Maar die dingen doen dus niks. Liggen maar een beetje. Blaffen bij bijna alles wat ze zien.
Toch kan ik er nog om lachen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is stiekem door de achterdeur naar binnen gekropen
Mmmmkay, nog iets wat wel grappig is aan een mopshond dan. (wat ik niet leuk vind) ze komen hele tijd bij je liggen. Daarom kun je beter een engelse bulldog nemen. Die zijn iig niet bang. En hebben meer kracht. dan heb je nog wat weerstand.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik negeer je niet, ik reageerde op je zonder te quoten
Ja ik weet het daarom heb ik mn post al ge-editquote:
Ja zeker, er is niet veel meer te doen, dus heb wat kleine dingetjes op een to do list gezet die ik vandaag en morgen nog kon/kan doen.. Ik heb mn hele laatje al leeggeruimd en weggegooid wat onnodig was enzo, dat is echt relaxt om te doen!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Hee IJlien, beetje aan 't genieten van je laatste dagen?
en dat zag ik weer nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik weet het daarom heb ik mn post al ge-edit
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iemand de aandacht wil?
Allemaal uit 1 klas.... damn jullie hebben echt teveel mensen op school die niets doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef Woldo het volgende:
Al een aardige verzameling van onze klas hier dan.. Ik, Vincent, Stefan, Jelle..
Ga snuffelen en meldt je bevindingen hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef Cart_man het volgende:
Pfff. geen zin meer...
Weet ook niet echt wat ik moet doen. Werk bij de baas thuis vandaag en die is 'even weg'.
Ik moet nog 6 dagenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja zeker, er is niet veel meer te doen, dus heb wat kleine dingetjes op een to do list gezet die ik vandaag en morgen nog kon/kan doen.. Ik heb mn hele laatje al leeggeruimd en weggegooid wat onnodig was enzo, dat is echt relaxt om te doen!!
Hoe lang moet jij nou nog? Alleen jelle en ik zijn tegelijk klaar toch?
ik wil wel een hond die bij je komt zitten....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mmmmkay, nog iets wat wel grappig is aan een mopshond dan. (wat ik niet leuk vind) ze komen hele tijd bij je liggen. Daarom kun je beter een engelse bulldog nemen. Die zijn iig niet bang. En hebben meer kracht. dan heb je nog wat weerstand.
Stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allemaal uit 1 klas.... damn jullie hebben echt teveel mensen op school die niets doen
Een echt schoothondje dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil wel een hond die bij je komt zitten....
ik wil ook uitruimen. Ik zit hier alleen nog ruim 6 wekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja zeker, er is niet veel meer te doen, dus heb wat kleine dingetjes op een to do list gezet die ik vandaag en morgen nog kon/kan doen.. Ik heb mn hele laatje al leeggeruimd en weggegooid wat onnodig was enzo, dat is echt relaxt om te doen!!
Hoe lang moet jij nou nog? Alleen jelle en ik zijn tegelijk klaar toch?
Die ging werkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef snellejelle het volgende:
waar is fish btw??
Tot zo megter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik moet nog 6 dagen
Volgende week donderdag klaar!!
't Is puur een kwestie van afronden nu!
Maar kben ff 5 min. weg, tot zo
Neuh, vind ik niet kunnen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ga snuffelen en meldt je bevindingen hier
Dan zou ik een mopshond nemen. Ze houden niet zo van lopen, dus je hoeft er ook niet veel mee lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil wel een hond die bij je komt zitten....
Oeh lastig...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook uitruimen. Ik zit hier alleen nog ruim 6 weken
dan kunnen ze in mijn tasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan zou ik een mopshond nemen. Ze houden niet zo van lopen, dus je hoeft er ook niet veel mee lopen.
Amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef NootjesBV het volgende:
tering 133 al ? Ben de draad kwijt geraakt bij topic 33 ofzo gjee
gingen bij jou de laatste weken snel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh lastig...
afronden/uitruimen is echt heerlijk om te doen!
Maar kzal aan je denken hoor!![]()
dus?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef NootjesBV het volgende:
Ja best wel, 3 weken geleden ben ik hier pas op t forum begonnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gingen bij jou de laatste weken snel?
vaste grapquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is mijn vaste grap thuis. Nee een hond is wel een hond en geen verkapte nep baby
Haloe, wie ben jij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef NootjesBV het volgende:
ik hou het nog wel vol, maar zou graag willen dat het over was en dat ik op vakantie kon. het zijn nog maar 25 werkdagen, maar ik heb af en toe zo weinig te doen dat die dagen ws voorbij zullen kruipen.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja best wel, 3 weken geleden ben ik hier pas op t forum begonnen
Nee maar toen ik op een gegeven moment ruim over de helft was (10 weken) toen dacht ik van wow het einde is in zicht! en voor jou ook![]()
wij zullen je helpen de dag door te komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou het nog wel vol, maar zou graag willen dat het over was en dat ik op vakantie kon. het zijn nog maar 25 werkdagen, maar ik heb af en toe zo weinig te doen dat die dagen ws voorbij zullen kruipen.....
maarja, jij hebt het ook gered
Verveelde mequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef Vigile het volgende:
Hey Teardrop, je bent lekker bezig met miss gothic
Ik heb zin in seks.
maar er zijn wel weer twee minuten voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
G*dverd*mme daar heb ik echt een hekel aan, wordt ik net gebeld door een of andere gast, zegt ie hoi nils, ik heb een spoedje kun je ff langskomen....
dus ik het hele gebouw doorlopen omdat het natuurlijk precies aan de andere kant is...
Ben ik daar vraagt ie iets... zegt ie daarna oh dat doe ik natuurlijk zo !!!
Heb ik dat teringeind voor jan lul gelopen !!
Duidelijk!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tot zo megter!
Beter dat je nog 6 dagen moet![]()
Haha genoeg steun!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wij zullen je helpen de dag door te komen![]()
En nu verveel je je weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn bella staat weer mooi glimmend te genieten van de zon, net als haar baasje![]()
volgende week nog en dan die week daarna is de laatste weekquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha genoeg steun!
Hoelang moet jij nog complex?
sta jij ook te glimmen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn bella staat weer mooi glimmend te genieten van de zon, net als haar baasje![]()
Seat Marbella?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
bella de koe?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
quote:
nog 2,5 week dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
volgende week nog en dan die week daarna is de laatste week![]()
ik ga straks hooikoorts spulletjes bij apotheek ophalenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ff oogdruppeltjes in doen, ik heb nl jeuk in mijn ogen
ik slik ze al braaf een maand of 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga straks hooikoorts spulletjes bij apotheek ophalen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Presentatie is zo goed als af al, die moet ik in de week van 20 juni houden.
Begin volgende week scriptie inbinden en inleveren!
Woensdagmiddag/avond bedrijfsuitje in Gent, dan donderdag laatste dag
Geeft zo'n goed gevoel om te weten dat je scriptie goedgekeurd is en je dus kan gaan presenteren (en ook vrijwel zeker geslaagd bent).
ik nog niet, maar kreeg er sinds vorige week weer last vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik slik ze al braaf een maand of 2
Volgens mij verveel jij je nog erger als ik, als je geen Fok zou hebbenquote:
Als je die quote ook niet leest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
En wat dan nog?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij verveel jij je nog erger als ik, als je geen Fok zou hebben![]()
ik weet t, maar zo druk gehad met stage johquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Megter, je bent de beste
en complex: altijd op tijd beginnen met je medicijnen
Wat houdt hooikoorts nou precies in ? wat zijn de symptonen ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zou best ns hooikoorts kunnen zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat houdt hooikoorts nou precies in ? wat zijn de symptonen ?
Ik heb namelijk wel dat ik bijna moet niesen en dat ik moeite krijg met slikken als ik buiten loop.... maar is dat nou hooikoorts ?
waar moet ik beginnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat houdt hooikoorts nou precies in ? wat zijn de symptonen ?
Ik heb namelijk wel dat ik bijna moet niesen en dat ik moeite krijg met slikken als ik buiten loop.... maar is dat nou hooikoorts ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef Megter het volgende:
Thnx IJlien en goddess![]()
Die 4 jaar zijn echt voorbijgevlogen.....
^quote:
ademtie nog wel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
^
die mag dood van mij, al zit hij hier erg stil
Hmmm loop neus heb ik wel , veel niezen niet... jeuk in mn ogen klein beetje, lamlendig voel ik me altijd en ik heb meer slijm in mn keel wat ik niet weg kan slikkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
waar moet ik beginnen.
jeuk in je neus, een loop neus, veel niesen, jeuk in je ogen, waterige ogen, lamlendig gevoel, opgezette klieren en geïrriteerde slijmvliezen.
daar ga ik niet op lettenquote:
het kan het zijn. je hoeft niet alle symptonen te hebben. Ikzelf heb alle symptonen en ik word kortademig (astma hoera hoera) ik krijg soms ook echt griep. heb een jaar gehad dat ik niet buiten kon zitten of ik werd beroerd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm loop neus heb ik wel , veel niezen niet... jeuk in mn ogen klein beetje, lamlendig voel ik me altijd en ik heb meer slijm in mn keel wat ik niet weg kan slikken
Dokter... uw diagnose ?
meteen opname in 't ziekenhuis, geen risico nemen!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm loop neus heb ik wel , veel niezen niet... jeuk in mn ogen klein beetje, lamlendig voel ik me altijd en ik heb meer slijm in mn keel wat ik niet weg kan slikken
Dokter... uw diagnose ?
zeker weten dat jij niet tegenover mij zit? ik herken me er nl. wel inquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar ga ik niet op letten
*hij klikt nog wel met z'n muis en zit met een verdwaasde blik naar z'n scherm te staren
Dat kan ik jullie niet aan doen, jullie zouden niet zonder mij kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
meteen opname in 't ziekenhuis, geen risico nemen!!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het kan het zijn. je hoeft niet alle symptonen te hebben. Ikzelf heb alle symptonen en ik word kortademig (astma hoera hoera) ik krijg soms ook echt griep. heb een jaar gehad dat ik niet buiten kon zitten of ik werd beroerd.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef Megter het volgende:
Thnx IJlien en goddess![]()
Die 4 jaar zijn echt voorbijgevlogen.....
Ik doe de OP dan wel weer, opgelost!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kan ik jullie niet aan doen, jullie zouden niet zonder mij kunnen![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kan ik jullie niet aan doen, jullie zouden niet zonder mij kunnen![]()
hehe, ik hoop voor je dat je niet tegen mij bent gaan praten over die oh zo brakke p2 500 van jequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker weten dat jij niet tegenover mij zit? ik herken me er nl. wel in
jawel, tis namelijk best druk hier....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
werken jullie collega's trouwens wel hard? als ik bij mijn collega's kijk zitten ze ook voornamelijk met hetzelfde scherm voor hun neus
Er zitten er nog 3 op m'n kamer (normaal 1) te praten over Sesamstraatquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
werken jullie collega's trouwens wel hard? als ik bij mijn collega's kijk zitten ze ook voornamelijk met hetzelfde scherm voor hun neus
ik slik nu mijn medicijnen goed dus ik voel me ook wel ok (behalve jeuk in mijn ogen en af en toe niezen)quote:
nope, dan ben ik het nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik hoop voor je dat je niet tegen mij bent gaan praten over die oh zo brakke p2 500 van je
dat was een poosje terug
sommige wel, andere zitten ook tijden naar buiten te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ehum... ik kan ze niet zien! Ik kijk tegen een stel houten platen aan waar de rest achter zit!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Er zitten er nog 3 op m'n kamer (normaal 1) te praten over Sesamstraat![]()
mijn medicijnen werken prima, weinig last van mn ogen en neus danquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik slik nu mijn medicijnen goed dus ik voel me ook wel ok (behalve jeuk in mijn ogen en af en toe niezen)
wij hadden het vanaochten over roos en d'r mannenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik hoorde van collega dat mijn stagebegeleider ook altijd naar sesamstraat kijktquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Haha tijd voor een andere zender dus?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
K*t RTL FM hoor je een goede plaat, weet je zker dat je 'm de rest van de dag niet meer zal horen![]()
leuk om te wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hoorde van collega dat mijn stagebegeleider ook altijd naar sesamstraat kijkt![]()
morgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Haha tijd voor een andere zender dus?![]()
grmpfquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef Ballicious het volgende:
pffffffffff
Ik heb de 4000 wel gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Ballicious het volgende:
damn, de 1800 haal ik denk k niet meer.
amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Ballicious het volgende:
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Ballicious het volgende:
Hoe raad je het zo!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je staat bij de achterdeur neem ik aan?
that's the spiritquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga t halen.
uurtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Over 50 minuutjes lekker naar huis toe
Wel trakteren op je laatste stagedag hequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Ik ga nu ook weg! Tot morgen op mijn laatste stagedagje!!
Complex ik ga naar zmeergezellig he
Jitzzzze mocht je dit nog lezen k spreek je snel of morgen
Bye bye everyone!
tot morgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
fijne avond nog..quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
Doei IJlien, morgen maken we er een leuke dag van!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
Amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef achterdeur het volgende:
Waar kan je je aantal posts zien?
Aantal posts: 151 (gemiddeld 5 per dag)quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef achterdeur het volgende:
Waar kan je je aantal posts zien?
You can do it !quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef Ballicious het volgende:
Nu nog 17
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
ik had gevraagd of mn collega's hun reactie wilde geven op mijn SWOt en zelf ook een analyse wilde maken van de sterke en zwakke punten van het bedrijf (om mijn analyse zo objectief mogelijk te maken) Vraagt één collega net aan een ander: heb jij er al naar gekeken. Krijgt ze een super rood hoofd. 'uuuuh nee, maareh ik kijk er vandaag nog naar. ik wilde het gister doen, maar toen ben ik het zeker vergeten'.
ik heb gewoon al macht binnen dit bedrijf
doei ijlien!!! en geniet van je laatste avond als stagiairquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
Doe je goed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
ik had gevraagd of mn collega's hun reactie wilde geven op mijn SWOt en zelf ook een analyse wilde maken van de sterke en zwakke punten van het bedrijf (om mijn analyse zo objectief mogelijk te maken) Vraagt één collega net aan een ander: heb jij er al naar gekeken. Krijgt ze een super rood hoofd. 'uuuuh nee, maareh ik kijk er vandaag nog naar. ik wilde het gister doen, maar toen ben ik het zeker vergeten'.
Wat ben je toch een naief schatig meisjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
Het gaat lukken !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
En of ik t kan.
ik heb van de 3 collega's al 1 reactie terug gehad. De andere kijkt er nu naar en weer een ander schaamt zich nu dus doodquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat ben je toch een naief schatig meisje
Dat zeggen ze alleen maar maar dat gaan ze echt niet doen hoor..... het zijn net stagiairs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |