Kijk even terug naar mijn vorige post. Incl foto.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, wel een beetje een stoere hond.
die luisteren ook heel goed he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Border collie, dat zijn echt coole honden
Hehe maar ik vandaag naar die De Roo toe, dat die praktijk toets gewoon 1 zooitje was en dat ik em daardoor niet gehaald had enzoquote:
Die luisteren heel erg goed jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die luisteren ook heel goed he?
De Roo is een randdebielquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe maar ik vandaag naar die De Roo toe, dat die praktijk toets gewoon 1 zooitje was en dat ik em daardoor niet gehaald had enzo![]()
Jah zegt ie klopt wel een beetje, maak de finale herkansing maar en ik help je wel dat je een voldoende haalt![]()
De Roo
Boeit me geen fuck, hij red wel ff mijn diplomaquote:
Pfff.. Alsof et niks is,, volgende keer ga ik ook in et buitenland op stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Blinker het volgende:
Volgende week heb ik de hele week vrij gekregen
een blufdogquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe heten die kleine hondjes die de miniatuurversie zijn van een bulldog. die beesten hijgen altijd en grommen en doen uiteindelijk niets.
Hoezo dat dan?????quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, hij red wel ff mijn diploma
dag cathquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff zwaaien naar mn zus, ze is aan het lurken
die is ook stoerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[afbeelding]
Deze was ook heel liefmaar helaas dood
Geen idee. Maar een Jack Russel heeft ook al die eigenschappenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe heten die kleine hondjes die de miniatuurversie zijn van een bulldog. die beesten hijgen altijd en grommen en doen uiteindelijk niets.
Mopshond, hebben wij thuis ook rondlopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi zus van goddessquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Heb jij ook een zusje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mopshond, hebben wij thuis ook rondlopen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hehe hij geeft me een voldoende de volgende keer voor een toets.. En die toets heb ik al 3 keer achter elkaar een 3 voor gehaaldquote:
Heeft echt fucking lang geduurd voordat hij stil bleef zitten om die foto te maken joh !quote:
Ik heb gewoon een kicken baasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Woldo het volgende:
[..]
Pfff.. Alsof et niks is,, volgende keer ga ik ook in et buitenland op stage![]()
goeie mopquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een mopshond!!!! die zijn zo schattig!! voelen zich altijd heel groot en stoer
Nou.. men oom heeft 2 van die kleine mormels en die hebben een keer een duitse herder et ziekenhuis ingebetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een Jack Russel heeft ook al die eigenschappen
Klote beesten!
duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niet zo'n fan is van honden![]()
Wat een gek! Maar eens ff paar woorden wisselen met victoriaquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe hij geeft me een voldoende de volgende keer voor een toets.. En die toets heb ik al 3 keer achter elkaar een 3 voor gehaaldEn dat is de enige onvoldoende nog die ik heb dus
![]()
Honden zijn liefquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
Amateur leer dan eens! Die praktijk is toch niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe hij geeft me een voldoende de volgende keer voor een toets.. En die toets heb ik al 3 keer achter elkaar een 3 voor gehaaldEn dat is de enige onvoldoende nog die ik heb dus
![]()
Dat je me volledig negeert vind ik niet erg. Maar die dingen doen dus niks. Liggen maar een beetje. Blaffen bij bijna alles wat ze zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil een mopshond!!!! die zijn zo schattig!! voelen zich altijd heel groot en stoer
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Wat een gek! Maar eens ff paar woorden wisselen met victoria![]()
quote:
Lukt ze bij Ira denk ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Woldo het volgende:
[..]
Nou.. men oom heeft 2 van die kleine mormels en die hebben een keer een duitse herder et ziekenhuis ingebeten![]()
toch wil ik liever een beaglequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we hebben 2 van die hondjes in de straat en die komen altijd blaffend aangerend en gaan dan vervolgens op 10 m afstand van je staan grommen. als je dan dichterbij komt dan worden ze stil en dan gaan ze zitten en kijken hoe je langsloopt. zo cute!
* meldtquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Megter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |