quote:
nog 2,5 week dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
volgende week nog en dan die week daarna is de laatste week![]()
ik ga straks hooikoorts spulletjes bij apotheek ophalenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ff oogdruppeltjes in doen, ik heb nl jeuk in mijn ogen
ik slik ze al braaf een maand of 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga straks hooikoorts spulletjes bij apotheek ophalen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Presentatie is zo goed als af al, die moet ik in de week van 20 juni houden.
Begin volgende week scriptie inbinden en inleveren!
Woensdagmiddag/avond bedrijfsuitje in Gent, dan donderdag laatste dag
Geeft zo'n goed gevoel om te weten dat je scriptie goedgekeurd is en je dus kan gaan presenteren (en ook vrijwel zeker geslaagd bent).
ik nog niet, maar kreeg er sinds vorige week weer last vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik slik ze al braaf een maand of 2
Volgens mij verveel jij je nog erger als ik, als je geen Fok zou hebbenquote:
Als je die quote ook niet leest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
En wat dan nog?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij verveel jij je nog erger als ik, als je geen Fok zou hebben![]()
ik weet t, maar zo druk gehad met stage johquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Megter, je bent de beste
en complex: altijd op tijd beginnen met je medicijnen
Wat houdt hooikoorts nou precies in ? wat zijn de symptonen ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zou best ns hooikoorts kunnen zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat houdt hooikoorts nou precies in ? wat zijn de symptonen ?
Ik heb namelijk wel dat ik bijna moet niesen en dat ik moeite krijg met slikken als ik buiten loop.... maar is dat nou hooikoorts ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |