vaste grapquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is mijn vaste grap thuis. Nee een hond is wel een hond en geen verkapte nep baby
Haloe, wie ben jij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef NootjesBV het volgende:
tering 133 al ? Ben de draad kwijt geraakt bij topic 33 ofzo gjee
ik hou het nog wel vol, maar zou graag willen dat het over was en dat ik op vakantie kon. het zijn nog maar 25 werkdagen, maar ik heb af en toe zo weinig te doen dat die dagen ws voorbij zullen kruipen.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja best wel, 3 weken geleden ben ik hier pas op t forum begonnen
Nee maar toen ik op een gegeven moment ruim over de helft was (10 weken) toen dacht ik van wow het einde is in zicht! en voor jou ook![]()
wij zullen je helpen de dag door te komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou het nog wel vol, maar zou graag willen dat het over was en dat ik op vakantie kon. het zijn nog maar 25 werkdagen, maar ik heb af en toe zo weinig te doen dat die dagen ws voorbij zullen kruipen.....
maarja, jij hebt het ook gered
Verveelde mequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef Vigile het volgende:
Hey Teardrop, je bent lekker bezig met miss gothic
Ik heb zin in seks.
maar er zijn wel weer twee minuten voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
G*dverd*mme daar heb ik echt een hekel aan, wordt ik net gebeld door een of andere gast, zegt ie hoi nils, ik heb een spoedje kun je ff langskomen....
dus ik het hele gebouw doorlopen omdat het natuurlijk precies aan de andere kant is...
Ben ik daar vraagt ie iets... zegt ie daarna oh dat doe ik natuurlijk zo !!!
Heb ik dat teringeind voor jan lul gelopen !!
Duidelijk!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tot zo megter!
Beter dat je nog 6 dagen moet![]()
Haha genoeg steun!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wij zullen je helpen de dag door te komen![]()
En nu verveel je je weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn bella staat weer mooi glimmend te genieten van de zon, net als haar baasje![]()
volgende week nog en dan die week daarna is de laatste weekquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha genoeg steun!
Hoelang moet jij nog complex?
sta jij ook te glimmen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn bella staat weer mooi glimmend te genieten van de zon, net als haar baasje![]()
Seat Marbella?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
bella de koe?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
quote:
nog 2,5 week dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
volgende week nog en dan die week daarna is de laatste week![]()
ik ga straks hooikoorts spulletjes bij apotheek ophalenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ff oogdruppeltjes in doen, ik heb nl jeuk in mijn ogen
ik slik ze al braaf een maand of 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga straks hooikoorts spulletjes bij apotheek ophalen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Presentatie is zo goed als af al, die moet ik in de week van 20 juni houden.
Begin volgende week scriptie inbinden en inleveren!
Woensdagmiddag/avond bedrijfsuitje in Gent, dan donderdag laatste dag
Geeft zo'n goed gevoel om te weten dat je scriptie goedgekeurd is en je dus kan gaan presenteren (en ook vrijwel zeker geslaagd bent).
ik nog niet, maar kreeg er sinds vorige week weer last vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik slik ze al braaf een maand of 2
Volgens mij verveel jij je nog erger als ik, als je geen Fok zou hebbenquote:
Als je die quote ook niet leest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
En wat dan nog?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij verveel jij je nog erger als ik, als je geen Fok zou hebben![]()
ik weet t, maar zo druk gehad met stage johquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Megter, je bent de beste
en complex: altijd op tijd beginnen met je medicijnen
Wat houdt hooikoorts nou precies in ? wat zijn de symptonen ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zou best ns hooikoorts kunnen zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat houdt hooikoorts nou precies in ? wat zijn de symptonen ?
Ik heb namelijk wel dat ik bijna moet niesen en dat ik moeite krijg met slikken als ik buiten loop.... maar is dat nou hooikoorts ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |