Stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allemaal uit 1 klas.... damn jullie hebben echt teveel mensen op school die niets doen
Een echt schoothondje dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil wel een hond die bij je komt zitten....
ik wil ook uitruimen. Ik zit hier alleen nog ruim 6 wekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja zeker, er is niet veel meer te doen, dus heb wat kleine dingetjes op een to do list gezet die ik vandaag en morgen nog kon/kan doen.. Ik heb mn hele laatje al leeggeruimd en weggegooid wat onnodig was enzo, dat is echt relaxt om te doen!!
Hoe lang moet jij nou nog? Alleen jelle en ik zijn tegelijk klaar toch?
Die ging werkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef snellejelle het volgende:
waar is fish btw??
Tot zo megter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik moet nog 6 dagen
Volgende week donderdag klaar!!
't Is puur een kwestie van afronden nu!
Maar kben ff 5 min. weg, tot zo
Neuh, vind ik niet kunnen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ga snuffelen en meldt je bevindingen hier
Dan zou ik een mopshond nemen. Ze houden niet zo van lopen, dus je hoeft er ook niet veel mee lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil wel een hond die bij je komt zitten....
Oeh lastig...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook uitruimen. Ik zit hier alleen nog ruim 6 weken
dan kunnen ze in mijn tasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan zou ik een mopshond nemen. Ze houden niet zo van lopen, dus je hoeft er ook niet veel mee lopen.
Amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef NootjesBV het volgende:
tering 133 al ? Ben de draad kwijt geraakt bij topic 33 ofzo gjee
gingen bij jou de laatste weken snel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh lastig...
afronden/uitruimen is echt heerlijk om te doen!
Maar kzal aan je denken hoor!![]()
dus?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef NootjesBV het volgende:
tering 133 al ? Ben de draad kwijt geraakt bij topic 33 ofzo gjee
Ja best wel, 3 weken geleden ben ik hier pas op t forum begonnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gingen bij jou de laatste weken snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |