jawel, tis namelijk best druk hier....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
werken jullie collega's trouwens wel hard? als ik bij mijn collega's kijk zitten ze ook voornamelijk met hetzelfde scherm voor hun neus
Er zitten er nog 3 op m'n kamer (normaal 1) te praten over Sesamstraatquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
werken jullie collega's trouwens wel hard? als ik bij mijn collega's kijk zitten ze ook voornamelijk met hetzelfde scherm voor hun neus
ik slik nu mijn medicijnen goed dus ik voel me ook wel ok (behalve jeuk in mijn ogen en af en toe niezen)quote:
nope, dan ben ik het nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik hoop voor je dat je niet tegen mij bent gaan praten over die oh zo brakke p2 500 van je
dat was een poosje terug
sommige wel, andere zitten ook tijden naar buiten te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ehum... ik kan ze niet zien! Ik kijk tegen een stel houten platen aan waar de rest achter zit!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Er zitten er nog 3 op m'n kamer (normaal 1) te praten over Sesamstraat![]()
mijn medicijnen werken prima, weinig last van mn ogen en neus danquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik slik nu mijn medicijnen goed dus ik voel me ook wel ok (behalve jeuk in mijn ogen en af en toe niezen)
wij hadden het vanaochten over roos en d'r mannenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik hoorde van collega dat mijn stagebegeleider ook altijd naar sesamstraat kijktquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Haha tijd voor een andere zender dus?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
K*t RTL FM hoor je een goede plaat, weet je zker dat je 'm de rest van de dag niet meer zal horen![]()
leuk om te wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hoorde van collega dat mijn stagebegeleider ook altijd naar sesamstraat kijkt![]()
morgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Haha tijd voor een andere zender dus?![]()
grmpfquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef Ballicious het volgende:
pffffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |