Ik heb de 4000 wel gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Ballicious het volgende:
damn, de 1800 haal ik denk k niet meer.
amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Ballicious het volgende:
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Ballicious het volgende:
Hoe raad je het zo!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je staat bij de achterdeur neem ik aan?
that's the spiritquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga t halen.
uurtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Over 50 minuutjes lekker naar huis toe
Wel trakteren op je laatste stagedag hequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Ik ga nu ook weg! Tot morgen op mijn laatste stagedagje!!
Complex ik ga naar zmeergezellig he
Jitzzzze mocht je dit nog lezen k spreek je snel of morgen
Bye bye everyone!
tot morgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
fijne avond nog..quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
Doei IJlien, morgen maken we er een leuke dag van!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
Amateurquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef achterdeur het volgende:
Waar kan je je aantal posts zien?
Aantal posts: 151 (gemiddeld 5 per dag)quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef achterdeur het volgende:
Waar kan je je aantal posts zien?
You can do it !quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef Ballicious het volgende:
Nu nog 17
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
ik had gevraagd of mn collega's hun reactie wilde geven op mijn SWOt en zelf ook een analyse wilde maken van de sterke en zwakke punten van het bedrijf (om mijn analyse zo objectief mogelijk te maken) Vraagt één collega net aan een ander: heb jij er al naar gekeken. Krijgt ze een super rood hoofd. 'uuuuh nee, maareh ik kijk er vandaag nog naar. ik wilde het gister doen, maar toen ben ik het zeker vergeten'.
ik heb gewoon al macht binnen dit bedrijf
doei ijlien!!! en geniet van je laatste avond als stagiairquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef IJlien het volgende:
Bye bye everyone!
Doe je goed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
ik had gevraagd of mn collega's hun reactie wilde geven op mijn SWOt en zelf ook een analyse wilde maken van de sterke en zwakke punten van het bedrijf (om mijn analyse zo objectief mogelijk te maken) Vraagt één collega net aan een ander: heb jij er al naar gekeken. Krijgt ze een super rood hoofd. 'uuuuh nee, maareh ik kijk er vandaag nog naar. ik wilde het gister doen, maar toen ben ik het zeker vergeten'.
Wat ben je toch een naief schatig meisjequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
Het gaat lukken !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
En of ik t kan.
ik heb van de 3 collega's al 1 reactie terug gehad. De andere kijkt er nu naar en weer een ander schaamt zich nu dus doodquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat ben je toch een naief schatig meisje
Dat zeggen ze alleen maar maar dat gaan ze echt niet doen hoor..... het zijn net stagiairs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |