zekah! toppiejoppie manquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef Ballicious het volgende:
@ Snellejelle, heb je wat aan mijn antwoord gehad?
-5 dubbelquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet met halve informatie een issue lijst maken, en dan zijn ze nu raar aan het kijken dat er geen reet van klopt. Gek hé!!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet met halve informatie een issue lijst maken, en dan zijn ze nu raar aan het kijken dat er geen reet van klopt. Gek hé!!
Nee als je de tijd die je in Fok! hebt gestoken nou daar een had besteedquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Wilde zeker weten, dat jullie het lazen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Dan was er nog steeds hetzelfde gebeurtquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee als je de tijd die je in Fok! hebt gestoken nou daar een had besteed![]()
Ik vind het niet gek dat je er geen reet van snapt... maar goed ik weet al niet eens wat een issue lijst isquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
Wil je erover praten, misschien komen we er met z'n alle uitquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
wat had je dan geschreven? kan je t nog n keer typen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb hier een bed staan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
ik neem morgen maar weer eens mijn kussen mee, lekker slapen op stage
ik ook niet en ben er trots opquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat je er geen reet van snapt... maar goed ik weet al niet eens wat een issue lijst is![]()
Ik op stage hebben ze ook een UITRUSTKAMERquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Red alert!!!
don't worry don't panic, ain't nothing going on but history
En wat is daar te vinden?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik op stage hebben ze ook een UITRUSTKAMER![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Red alert!!!
don't worry don't panic, ain't nothing going on but history
haha! lachen man, wij hebben niet eens een kantinequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik op stage hebben ze ook een UITRUSTKAMER![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
and the music keeps on playing on and on
♪ I got lost in this world ♪quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
and the music keeps on playing on and on
pizzaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat hebben jullie gisteravond gegeten?
brood met krokettenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Een MTP-shakequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Pastaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Geen idee ben er nooit binnen geweest, maar er hangt zo'n bordje met het kamernummer en daaronder de tekst, uitrustkamerquote:
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
alleen de clip is lekkahquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Elise op Slam FM
AUTOOOMAAAAATIC
beethoven op classic fmquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Elise op Slam FM
AUTOOOMAAAAATIC
ik salade met pepertjes, gedroogde tomaten en olijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli en een runderlapje. Als toetje perenvla.
Helemaal geen soep dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjes
weinig soeps dus![]()
Gamba's zijn zoooo spaansquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik salade met pepertjes, gedroogde tomaten en olijvenen gamba's (zelf pellen) met knoflooksaus
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjessoepquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjes
weinig soeps dus![]()
Heb je dat en-mass gekocht. Jij hebt t altijd over gedroogde tomaten en pepers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik salade met pepertjes, gedroogde tomaten en olijvenen gamba's (zelf pellen) met knoflooksaus
*Fisher had gewoon simpel wittebonen in tomatensaus, stukske vlees en yoghurtquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lekkerquote:
een MTP-shake nuttigen is not donequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De eigen MTP-shake nuttigen is not-done![]()
Wat heb jij dan gegetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjessoep
Hamsteren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je dat en-mass gekocht. Jij hebt t altijd over gedroogde tomaten en pepers.
Inkopertjequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lekker
alleen iets midner als je de kop eraf trekt en je gaat er per ongeluk met je vinger in(sommige mensen vinden juist de kop lekker om uit te zuigen
)
Het is dan ook nog niet geaccepteerd door de massaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een MTP-shake nuttigen is not done
ieder weekend koop ik een zak gedroogde tomaten en pepers op de markt. Ik ben verslaafd aan die dingen (vandaag weer op brood)quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je dat en-mass gekocht. Jij hebt t altijd over gedroogde tomaten en pepers.
Moet ik ook niks van hebbe die kop uit zuige... maar de restquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lekker
alleen iets midner als je de kop eraf trekt en je gaat er per ongeluk met je vinger in(sommige mensen vinden juist de kop lekker om uit te zuigen
)
Het is bijna 10 uur, tijd voor jou cup a soupquote:
Klopt, ik ging het al aankondigenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is bijna 10 uur, tijd voor jou cup a soup![]()
Ik zou er 2 nemen, omdat je het gisteren vergeten wasquote:
wtf, zit ik hier straks vrijdag alleen??quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wie heeft er volgende week de hele week ook vrij?
ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Gister heb ik nog een late gedaan, die kwam om 11.15 pas. Maar was zeer de moeite waard.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou er 2 nemen, omdat je het gisteren vergeten was![]()
Wie heeft er helemaal geen vrij de aankomende wekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het veels te heet om te werken, daarom neem ik maar vrijquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
wtf, zit ik hier straks vrijdag alleen??
ik ben er ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
wtf, zit ik hier straks vrijdag alleen??
nu heb ik hongerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Moet ik ook niks van hebbe die kop uit zuige... maar de rest![]()
In de zomer als ik bij mammie ben doet ze die zeker meerdere malen klaar maken
ik kan nie wachte
en mam bedankt voor dat je zo fucking lekker spaans kan koken!!!!!!
gerookt visje op het strand is ook heeeerlijk
alsof we werkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het veels te heet om te werken, daarom neem ik maar vrij
ik dacht dat er stond een plasje makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga even een praatje maken met de koffieautomaat, ben zo terug
of nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben er ookgaan we samen de topics in recordtijd volspammen
ik heb nooit vrijquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
En wie heeft er helemaal geen vrij?
Ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
Ik doe mee 's ochtendsquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben er ookgaan we samen de topics in recordtijd volspammen
ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
thais en indisch kan me ma ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu heb ik hongermn moeder kookt niet veel spaans, maar verder ongeveer alles. vooral thais en indisch kan ze errug goed. maar mn moeder had dan ook als droom een eigen restaurant te beginnen.....
we hebben toch zoveel keusquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is idd de andere mogelijkheid
ik ben in het verkeerde land geborenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
thais en indisch kan me ma ook![]()
mja wa wil je spaanse vrouwen kenne gewoon super goed koken...![]()
alleen haar kook kunsten zijn reden om naar spanje te gaan....
Is niks wat zij klaar maakt wat ik niet lus![]()
![]()
MAMMIE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
surinamequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben in het verkeerde land geboren
eigenlijk had ik ergens willen wonen waar lekker eten en een dikke reet in zijn
een dikke reetquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gsus, ik ben pas een uur op stage en ik voel me alsof ik hier de hele middag ben
bijna altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Snellejelle en ik zijn altijd vrolijk!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga later in spanje wonen en werken... Interesse.. is nog een plekkie vrij in me huis vol marmer en me uber gave slaapkamerquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dikke tieten heb ik al en dat kontje kan ik best kweken
Show!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
BOOTYLICIOUS!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Goddess........ MAAK ME GEEEEEEEEEEEK !quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ooh how i see you girl, oh how i want you girl, you drive me crazy
En als je erachter komt dat je weer 2e bentquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bijna altijd
niet op vrijdagmiddag, dan is het weekend
nee, ik blijf maar in nederland wonen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ga later in spanje wonen en werken... Interesse.. is nog een plekkie vrij in me huis vol marmer en me uber gave slaapkamer
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ooh how i see you boy, oh how i want you boy, you drive me crazy
Wat voor avatar heb jij?quote:
Ik niequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, ik blijf maar in nederland wonen...
tweede van de week? ik hoop hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef Megter het volgende:
[..]
En als je erachter komt dat je weer 2e bent![]()
Welke smaak bal?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Ballicious het volgende:
2 zakjes cup-a-soup, in 1 grote mok. Even roeren. Dan heb je tenminste een lekker soepje.
bij de achterdeurquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat voor avatar heb jij?
Lijkt een beetje op een plattegrond, waar sta jij?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben je naar destiny's child geweest?
ik kan mn moeder niet missenquote:
Ik las in de krant dat het niet echt een succes was....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben je naar destiny's child geweest?
natuurlijk hoeft ook weer niet per se, maar door die mutsen is idd overdrevenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ga liever op een natuurlijke manier dood
![]()
Dat wilde ik juist weten, waar de achterdeur isquote:
Een zakje toscaanse tomaat, en een gewone tomaat. In die gewone zitten namelijk croutons.quote:
mn zus is er heen geweest, maar ik hoorde ook niet echt *gil* HET WAS ZOOO LEUK *gil*quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik las in de krant dat het niet echt een succes was....
Ik zou voor de champignon gegaan zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Een zakje toscaanse tomaat, en een gewone tomaat. In die gewone zitten namelijk croutons.
En dat geeft de doorslag.
Ik kom net door de voordeur binnen lopen, en kijk naar de achterdeur... denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat voor avatar heb jij?
Lijkt een beetje op een plattegrond, waar sta jij?![]()
and I'm proud of itquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist weten, waar de achterdeur is![]()
Jij hebt ook het IQ van een Fishstick
Die blijft zo lang in je bek hangen. Dat vind k minder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou voor de champignon gegaan zijn
Mja dan houd het wel op....mja als ik naar spanje zou gaan zou ik juist naar me moeder gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan mn moeder niet missenik heb nu al buikpijn dat ik ws over 2 jaar niet meer in utrecht woon....
dan heb je er tenminste lang plezier vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die blijft zo lang in je bek hangen. Dat vind k minder.
Doorslikkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je moet het ook doorslikkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
tja het is ook eigenlijk schimmelquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Kom je naar het zuiden toe?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan mn moeder niet missenik heb nu al buikpijn dat ik ws over 2 jaar niet meer in utrecht woon....
een of andere worst?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Ballicious het volgende:
En ik doop er een boterham met een of andere worst in.
Als je het op die manier zegt lijkt het net of je op je zusje geiltquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en me geweldig lieve zusje omfg me zusje is gaaf![]()
![]()
![]()
en wij jou nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bassieworstquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Ballicious het volgende:
En ik doop er een boterham met een of andere worst in.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja dan houd het wel op....mja als ik naar spanje zou gaan zou ik juist naar me moeder gaan
en me geweldig lieve zusje omfg me zusje is gaaf![]()
![]()
![]()
Japan zou ik willen puur om cultuur taal enzo... dat land is zo geweldig mooi en de mentaliteit van mensen daar....![]()
![]()
![]()
Dat is in Spanje toch normaal?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je het op die manier zegt lijkt het net of je op je zusje geilt![]()
ik d8 het ook maar durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
die is doodquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Ik hoop vandaag zonder die sukkels van gister?
Waar is jitz?
Met zn banaan aan het spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Waar is jitz?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Waar is jitz?
Watje !quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik d8 het ook maar durfde het niet te zeggen![]()
ik ben er nog steeds hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Waar is jitz?
dude me zusje is 12... doe ff normaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoi IJlien, alles goed met je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Waar is jitz?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef Remzerrr het volgende:
Moggûhvandaag weer een drukke dag voor de boeg
je moet het zo zien:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef Remzerrr het volgende:
Moggûhvandaag weer een drukke dag voor de boeg
Morningquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Jitz moest met halve informatie en gebrekkige uitleg een issue-lijst en een requirementslijst maken. En kreeg net te horen dat er geen reet van klopte.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Waar is jitz?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude me zusje is 12... doe ff normaal![]()
Ze is gewoon echt super gaaf.... heb er ontzettend veel lol me... ze is zo fucking grappig...
[ik ben jullie voor mode: on]
Blijkbaar heeft zij de humor in de familie mee gekregen
[ik ben jullie voor mode: off]
jup![]()
![]()
![]()
12, dat is idd niet normaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude me zusje is 12... doe ff normaal![]()
Ze is gewoon echt super gaaf.... heb er ontzettend veel lol me... ze is zo fucking grappig...
[ik ben jullie voor mode: on]
Blijkbaar heeft zij de humor in de familie mee gekregen
[ik ben jullie voor mode: off]
jup![]()
![]()
![]()
dat is echte liefdequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
..
Ik kon niet zonder de stagiairs
.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef snellejelle het volgende:
♪ kon ik nog maar even bij je zijn ♪
bij ons op de radio
Jij hebt teminste een radio!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef snellejelle het volgende:
♪ kon ik nog maar even bij je zijn ♪
bij ons op de radio
Ja het is toch echt waar hoor. Onderdeel van mijn onderzoek is een enquête. Vorige week zijn ze de deur uitgegaan en ik heb er in een halve week al 150 terug, die moet ik allemaam in SPSS invoeren. Dus heb t echt drukquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning remzer. en ik geloof je niet. jij en druk?
Als we klaar zijn met stage beginnen gewoon dit topic:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Morning
Sukkels zijn er nog wel geloof ik maar houden zich rustig...
Daarom ben ik ook weer terug gekomen
Ik kon niet zonder de stagiairs
waar in?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef Ballicious het volgende:
Er gaat nog een boterham in.
hier ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef Ballicious het volgende:
Er gaat nog een boterham in.
Waarom moet kaas nou weer oprotten.... kaas is juist hartstikke lekker op je brood hoorquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Hohoho, ik ben 3e generatie allochtoon![]()
i'm spoiled by your Lovequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef c0mpleX het volgende:
♪ spoiled ♪
Heequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
Morning..
Waar is jitz?
Broodje pindakaas in tomatensoep ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef Ballicious het volgende:
Boterham met pindakaas in tomatensoep. Dat is lekker.
engquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]jongens er zitten hier echte allochtonen
tis een schande!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oh okquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja het is toch echt waar hoor. Onderdeel van mijn onderzoek is een enquête. Vorige week zijn ze de deur uitgegaan en ik heb er in een halve week al 150 terug, die moet ik allemaam in SPSS invoeren. Dus heb t echt druk![]()
Ik moet zeggen, het smaakt best positief.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Broodje pindakaas in tomatensoep ?
Dont wanna know![]()
vanaf maandag graagquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Als we klaar zijn met stage beginnen gewoon dit topic:
De stagiairs (afterparty)
Allochtonen die stage lopen zijn geen stagiairs meer, dat zijn gewoon criminelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ok verklaard een hoop....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Hohoho, ik ben 3e generatie allochtoon![]()
Hallo iedereenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitz moest met halve informatie en gebrekkige uitleg een issue-lijst en een requirementslijst maken. En kreeg net te horen dat er geen reet van klopte.![]()
Jitz had er al geen zin in, en het is er niet beter op geworden.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allochtonen die stage lopen zijn geen stagiairs meer, dat zijn gewoon criminelen
die lopen 24/7 stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allochtonen die stage lopen zijn geen stagiairs meer, dat zijn gewoon criminelen
liefquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok verklaard een hoop....
[serieus... dunnot mess with my sister... vind da beetje ver gaan....] Bedankt
Hooguit afmaken dmv sex maar meer ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Das echt gaar.. en nu?
Mooi dat ze zich rustig houden, ik wil gewoon gezellig ouwehoeren en niet mekaar afmaken..
werk jatte... nie genoeg blijkbaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En nu? ik mag het weer op gaan lossen, ik krijg al het gezeik over me heen hier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Das echt gaar.. en nu?
Mooi dat ze zich rustig houden, ik wil gewoon gezellig ouwehoeren en niet mekaar afmaken..
Jij hebt echt een goede inburgeringscursus gehadquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
werk jatte... nie genoeg blijkbaar
nu ook stageplekke jatten...
klote allochtonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh wacht ik ben zelf..... NEVERMIND!!!![]()
![]()
![]()
En je lepel blijft rechtop in de soep staan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Ballicious het volgende:
Van die soep, als je roert en je stopt met roeren. Die soep die dan gelijk stil staat. Zulke soep heb ik.
Lekker kromme zin. Dat weet ik, je weet toch ook.
ikke 6quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik moet tot 24 Juni dus voorlopig nog niet![]()
Mja denk mag met mij klote wa je wil... maak me nie uit maar me zusje is belangrijkste wa ik heb enzo dus komt klote aan ofsow....quote:
morningquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
* Houniet geeft iedereen koffie en zegt: "Goedemorgen"
je kunt beter iedereen een emmer geven hoeft jitz het niet meer te doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
Zulke soep ja! i love it.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:20 schreef achterdeur het volgende:
[..]
En je lepel blijft rechtop in de soep staan?![]()
Ik ben druk bezig om alles weer op orde te krijgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kunt beter iedereen een emmer geven hoeft jitz het niet meer te doen
Oh oh hormonen..?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu? ik mag het weer op gaan lossen, ik krijg al het gezeik over me heen hier.
"dacht dat het wel duidelijk was"Je moet niet denken!! Ga thuis zwanger zitten zijn
![]()
ik dank u..quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
Vergeet je vrije dagen niet mee te tellen die fout had ik ook gemaakt, en dan red je het net niet!quote:
Heb ik al... en smokkel nog een paar extra dgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Vergeet je vrije dagen niet mee te tellen die fout had ik ook gemaakt, en dan red je het net niet!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
Nee, want ik heb tomatensoep.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig!!! dan heb je je bek vol immitatie kip!![]()
mogguhquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
van jou belasting ... bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede inburgeringscursus gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |