ik kan mn moeder niet missenquote:
Ik las in de krant dat het niet echt een succes was....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben je naar destiny's child geweest?
natuurlijk hoeft ook weer niet per se, maar door die mutsen is idd overdrevenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ga liever op een natuurlijke manier dood
![]()
Dat wilde ik juist weten, waar de achterdeur isquote:
Een zakje toscaanse tomaat, en een gewone tomaat. In die gewone zitten namelijk croutons.quote:
mn zus is er heen geweest, maar ik hoorde ook niet echt *gil* HET WAS ZOOO LEUK *gil*quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik las in de krant dat het niet echt een succes was....
Ik zou voor de champignon gegaan zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Een zakje toscaanse tomaat, en een gewone tomaat. In die gewone zitten namelijk croutons.
En dat geeft de doorslag.
Ik kom net door de voordeur binnen lopen, en kijk naar de achterdeur... denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat voor avatar heb jij?
Lijkt een beetje op een plattegrond, waar sta jij?![]()
and I'm proud of itquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist weten, waar de achterdeur is![]()
Jij hebt ook het IQ van een Fishstick
Die blijft zo lang in je bek hangen. Dat vind k minder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou voor de champignon gegaan zijn
Mja dan houd het wel op....mja als ik naar spanje zou gaan zou ik juist naar me moeder gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan mn moeder niet missenik heb nu al buikpijn dat ik ws over 2 jaar niet meer in utrecht woon....
dan heb je er tenminste lang plezier vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die blijft zo lang in je bek hangen. Dat vind k minder.
Doorslikkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je moet het ook doorslikkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
tja het is ook eigenlijk schimmelquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Kom je naar het zuiden toe?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan mn moeder niet missenik heb nu al buikpijn dat ik ws over 2 jaar niet meer in utrecht woon....
een of andere worst?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Ballicious het volgende:
En ik doop er een boterham met een of andere worst in.
Als je het op die manier zegt lijkt het net of je op je zusje geiltquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en me geweldig lieve zusje omfg me zusje is gaaf![]()
![]()
![]()
en wij jou nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bassieworstquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Ballicious het volgende:
En ik doop er een boterham met een of andere worst in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |