bijna altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Snellejelle en ik zijn altijd vrolijk!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga later in spanje wonen en werken... Interesse.. is nog een plekkie vrij in me huis vol marmer en me uber gave slaapkamerquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben in het verkeerde land geboren
eigenlijk had ik ergens willen wonen waar lekker eten en een dikke reet in zijn
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dikke tieten heb ik al en dat kontje kan ik best kweken
Show!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
BOOTYLICIOUS!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Goddess........ MAAK ME GEEEEEEEEEEEK !quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ooh how i see you girl, oh how i want you girl, you drive me crazy
En als je erachter komt dat je weer 2e bentquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bijna altijd
niet op vrijdagmiddag, dan is het weekend
nee, ik blijf maar in nederland wonen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ga later in spanje wonen en werken... Interesse.. is nog een plekkie vrij in me huis vol marmer en me uber gave slaapkamer
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ooh how i see you boy, oh how i want you boy, you drive me crazy
Wat voor avatar heb jij?quote:
Ik niequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, ik blijf maar in nederland wonen...
tweede van de week? ik hoop hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:05 schreef Megter het volgende:
[..]
En als je erachter komt dat je weer 2e bent![]()
Welke smaak bal?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Ballicious het volgende:
2 zakjes cup-a-soup, in 1 grote mok. Even roeren. Dan heb je tenminste een lekker soepje.
bij de achterdeurquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat voor avatar heb jij?
Lijkt een beetje op een plattegrond, waar sta jij?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben je naar destiny's child geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |