vanaf maandag graagquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Als we klaar zijn met stage beginnen gewoon dit topic:
De stagiairs (afterparty)
Allochtonen die stage lopen zijn geen stagiairs meer, dat zijn gewoon criminelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]jongens er zitten hier echte allochtonen
Ok verklaard een hoop....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Hohoho, ik ben 3e generatie allochtoon![]()
Hallo iedereenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitz moest met halve informatie en gebrekkige uitleg een issue-lijst en een requirementslijst maken. En kreeg net te horen dat er geen reet van klopte.![]()
Jitz had er al geen zin in, en het is er niet beter op geworden.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allochtonen die stage lopen zijn geen stagiairs meer, dat zijn gewoon criminelen
die lopen 24/7 stagequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allochtonen die stage lopen zijn geen stagiairs meer, dat zijn gewoon criminelen
liefquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok verklaard een hoop....
[serieus... dunnot mess with my sister... vind da beetje ver gaan....] Bedankt
Hooguit afmaken dmv sex maar meer ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Das echt gaar.. en nu?
Mooi dat ze zich rustig houden, ik wil gewoon gezellig ouwehoeren en niet mekaar afmaken..
werk jatte... nie genoeg blijkbaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En nu? ik mag het weer op gaan lossen, ik krijg al het gezeik over me heen hier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Das echt gaar.. en nu?
Mooi dat ze zich rustig houden, ik wil gewoon gezellig ouwehoeren en niet mekaar afmaken..
Jij hebt echt een goede inburgeringscursus gehadquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
werk jatte... nie genoeg blijkbaar
nu ook stageplekke jatten...
klote allochtonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh wacht ik ben zelf..... NEVERMIND!!!![]()
![]()
![]()
En je lepel blijft rechtop in de soep staan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Ballicious het volgende:
Van die soep, als je roert en je stopt met roeren. Die soep die dan gelijk stil staat. Zulke soep heb ik.
Lekker kromme zin. Dat weet ik, je weet toch ook.
ikke 6quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik moet tot 24 Juni dus voorlopig nog niet![]()
Mja denk mag met mij klote wa je wil... maak me nie uit maar me zusje is belangrijkste wa ik heb enzo dus komt klote aan ofsow....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |