brood met krokettenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat hebben jullie gisteravond gegeten?
Een MTP-shakequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Pastaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Geen idee ben er nooit binnen geweest, maar er hangt zo'n bordje met het kamernummer en daaronder de tekst, uitrustkamerquote:
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
alleen de clip is lekkahquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Elise op Slam FM
AUTOOOMAAAAATIC
beethoven op classic fmquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Elise op Slam FM
AUTOOOMAAAAATIC
ik salade met pepertjes, gedroogde tomaten en olijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli en een runderlapje. Als toetje perenvla.
Helemaal geen soep dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjes
weinig soeps dus![]()
Gamba's zijn zoooo spaansquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik salade met pepertjes, gedroogde tomaten en olijvenen gamba's (zelf pellen) met knoflooksaus
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjessoepquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjes
weinig soeps dus![]()
Heb je dat en-mass gekocht. Jij hebt t altijd over gedroogde tomaten en pepers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik salade met pepertjes, gedroogde tomaten en olijvenen gamba's (zelf pellen) met knoflooksaus
*Fisher had gewoon simpel wittebonen in tomatensaus, stukske vlees en yoghurtquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lekkerquote:
een MTP-shake nuttigen is not donequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De eigen MTP-shake nuttigen is not-done![]()
Wat heb jij dan gegetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli, tartaartjes en boontjessoep
Hamsteren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je dat en-mass gekocht. Jij hebt t altijd over gedroogde tomaten en pepers.
Inkopertjequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lekker
alleen iets midner als je de kop eraf trekt en je gaat er per ongeluk met je vinger in(sommige mensen vinden juist de kop lekker om uit te zuigen
)
Het is dan ook nog niet geaccepteerd door de massaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een MTP-shake nuttigen is not done
ieder weekend koop ik een zak gedroogde tomaten en pepers op de markt. Ik ben verslaafd aan die dingen (vandaag weer op brood)quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je dat en-mass gekocht. Jij hebt t altijd over gedroogde tomaten en pepers.
Moet ik ook niks van hebbe die kop uit zuige... maar de restquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lekker
alleen iets midner als je de kop eraf trekt en je gaat er per ongeluk met je vinger in(sommige mensen vinden juist de kop lekker om uit te zuigen
)
Het is bijna 10 uur, tijd voor jou cup a soupquote:
Klopt, ik ging het al aankondigenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is bijna 10 uur, tijd voor jou cup a soup![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |