morningquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
* Houniet geeft iedereen koffie en zegt: "Goedemorgen"
je kunt beter iedereen een emmer geven hoeft jitz het niet meer te doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
Zulke soep ja! i love it.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:20 schreef achterdeur het volgende:
[..]
En je lepel blijft rechtop in de soep staan?![]()
Ik ben druk bezig om alles weer op orde te krijgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kunt beter iedereen een emmer geven hoeft jitz het niet meer te doen
Oh oh hormonen..?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu? ik mag het weer op gaan lossen, ik krijg al het gezeik over me heen hier.
"dacht dat het wel duidelijk was"Je moet niet denken!! Ga thuis zwanger zitten zijn
![]()
ik dank u..quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
Vergeet je vrije dagen niet mee te tellen die fout had ik ook gemaakt, en dan red je het net niet!quote:
Heb ik al... en smokkel nog een paar extra dgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Vergeet je vrije dagen niet mee te tellen die fout had ik ook gemaakt, en dan red je het net niet!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
Nee, want ik heb tomatensoep.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig!!! dan heb je je bek vol immitatie kip!![]()
mogguhquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Houniet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |