Nooit van Alexander de grote gehoord?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Ayaxola het volgende:
Is al eens een topic over geweest, maar wat is er raar aan die 2e
En dan ook nog eens Ret als achternaam hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Billekoek het volgende:
Je zou in spanje wonen en Gaar heten![]()
Komt er een man aan lopen. Zeg je: lekker weertje he? Die man: Si Gaar! !!!
eins!!!
!
Want si betekent ja! Toch?![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef GoodspeeD het volgende:
Ooit een keer een verhaal/hoax geweest over een vrouw die heette.
Mien Jeuken
Toen trouwde ze met een vent die heet Piet Billekes. En toen heette ze dus voluit:
Mien Billekes-Jeuken
Wat in het Limburgs betekent: Mijn billen jeuken.
Heteroquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef DamagedBrain het volgende:
Naar zijn geaardheid hoef je niet te raden....
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Billekoek het volgende:
Je zou in spanje wonen en Gaar heten![]()
Komt er een man aan lopen. Zeg je: lekker weertje he? Die man: Si Gaar! !!!
eins!!!
!
Want si betekent ja! Toch?![]()
Bron: Marc Marie Huybrechtsquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:43 schreef Nr.G het volgende:
Wat krijg je als Nelly Kooman en Rob de Nijs trouwen?
-Nelly de Nijs-Kooman
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef GoodspeeD het volgende:
Mien Jeuken
Toen trouwde ze met een vent die heet Piet Billekes. En toen heette ze dus voluit:
Mien Billekes-Jeuken
Die naam, Laurentien, is afkomstig van haar ouders. Haar vader heet Laurens-Jan en haar moeder Tina of Tineke ofzo. Dat heeft ze toen gecombineerd en kwam ze op Laurentien uit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:23 schreef Aventura het volgende:
Petra, Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, mevrouw Van Amsberg. Ze heeft er maar Laurentien van gemaakt, dat bekte al iets beter
Die heeft laatst onze tandarts overvallen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:06 schreef kLowJow het volgende:
Oral B.
Ja, in de Donald Duck staan veel van dat soort namen. Dat is gewoon de eerste letter van een woord als voorletter, en de rest van het woord als achternaam. Daar is natuurlijk niet veel fantasie voor nodig en daar is dus geen kunst aan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:19 schreef Luna1975 het volgende:
P. Oenveel (miljonair in de D. Duck)
die is ook leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:08 schreef arthurvries het volgende:
Frank Rijk
je vindt Frank Rijk wel leuk...en Hannie Bal nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef SlimShady het volgende:
Er staan best leuke in dit topic![]()
[..]
die is ook leuk![]()
een beetje
Nou ik vind P. Oenveel behoorlijk fantasievol. Hij had ook gewoon M. Iljonair kunnen hetenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:22 schreef arthurvries het volgende:
[..]
Ja, in de Donald Duck staan veel van dat soort namen. Dat is gewoon de eerste letter van een woord als voorletter, en de rest van het woord als achternaam. Daar is natuurlijk niet veel fantasie voor nodig en daar is dus geen kunst aan.
Hannie Bal is beterquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef BobRooney het volgende:
[..]
je vindt Frank Rijk wel leuk...en Hannie Bal niet![]()
Die had ik gedacht in het "Felicitatie Giel Beelen 3FM" topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Tokay het volgende:
Bas Taart
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Er waren eens drie broers, uit het gezin Nus.
De een heette Pascal.
De andere Arnold.
De laatste Karel.
Toen waren ze eens op het vliegveld, en hadden ze hun tickets nog niet opgehaald.
Er werd omgeroepen:
"Willen de heren P. Nus, A. Nus en K. Nus zich melden bij de infobalie?"![]()
![]()
!!!!!111elf11!!
Dat had ik ook gedaan als ouderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef Wokkel1982 het volgende:
Klaar Koomen
Deze naam bestaat serieus!!!!![]()
Die werkt bij Trias.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Niowskie het volgende:
Riet Dekker
Jody?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:30 schreef Zebbie het volgende:
Ik ken wel eimand die pijper van d'r achternaam heet
Venlose legende inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef GoodspeeD het volgende:
Mien Jeuken
Mien Billekes-Jeuken
dat is helemaal geen koopman!quote:
whahahaquote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Supaplex het volgende:
Victor Oorhuid
Simon Megma
Charlotte Litoris
Die man ken ik!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef Rainboww het volgende:
Gisteren een klant uit België aan de lijn....
Ik: "Wat is uw voornaam?"
Klant: "Bart"
Ik: "En uw achternaam?"
Klant: "Cums".
Ik: ".........."
Ik: "kunt u dat eens spellen, de verbinding is nogal slecht *kuch*..."
Klant: "C-U-M-S"
Ik: "Oja, Bart Cums"
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef arthurvries het volgende:
[..]
Is de naam K. Bouter niet al vaker langsgeweest?
i i ik b b ben ri ri rikpikpikpik houweelquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:02 schreef BobRooney het volgende:
Rik Pikhouweelen je heb last van stotteren...
Dat is toch een purnoproducer ??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:27 schreef OneStupidDog het volgende:
Seymour Butts
Ja, hij had ook een bijrol in Cow&Chicken. Hij was herkenbaar aan zijn rooie huid en doordat ie altijd in zijn blote rooie reet rondliep.quote:
Die dacht ik ook aanquote:
Wil de Hondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was ooit bij Weekend Miljonairs een man bij de "voorronde" die Wil de Beer heette...
Zo zou ik wel willen heten zeg![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:35 schreef Parvus het volgende:
vrouw die dan zo Pakme van Acht heet en die trouwt dan met meneer Eren.
Pakme van Acht-Eren
ahhaha!!!![]()
a
![]()
df
![]()
![]()
dreiii!!!~~!!¡¡¡¡
![]()
Een vriendin van mij kent iemand met de naam Befke Pijpersquote:Op maandag 4 juli 2005 10:22 schreef sannydude het volgende:
klaartje komen
cock pijpers
het ergste is nog dat ik dit niet eens verzin
om maar aan te geven dat vanalles verzinnen beetje makkelijk is iddquote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef Ayaxola het volgende:
Iedereen maar zeggen dat ze niet zelf verzonnen zijn.
en Dick Tevreden dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:28 schreef mklievink het volgende:
Dick Suikerbuik &
Ben Tevreden
Beide bestaan..
quote:What's in a name?
Een van onze zijdelingse projectjes heet What's in a Name? Doel is een zo lang mogelijke lijst te maken van mensen wier naam en beroep een grappige combinatie opleveren. We kennen allemaal meneer Baksteen van de vliegeniersvereniging en de weervrouwen Woei en Somers, maar er zijn er meer. Wat dacht u van officier van justitie Moraal uit Groningen, groenteman Pieper uit Oosterland en directeur Buis van de Westerscheldetunnel? Of van onze eigen Charlotte Snel, winnares van J&N's Karting Trophy?
Leuke naam.En is........quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ken iemand die iemand kent die Guus Geil heet. En het is een vrouw...
ik ken idd iemand doe suikerbuik van de achternaam heetquote:Op maandag 4 juli 2005 17:28 schreef mklievink het volgende:
Dick Suikerbuik &
Ben Tevreden
Beide bestaan..
die zijn altijd wel grappigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:59 schreef yosander het volgende:
In de Donald Duck staan ook altijd van die naam-grapjes!
ik weet niet of dit al in dit topic is gezecht maar daar bestaat een geluids fragment van dat iemand een cafe belt om te vragen of de cafe baas ff Jo de Koek wil roepen want het is belangrijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef Slappe_hap het volgende:
Joden Koek
penisnijd?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:36 schreef Saekerhett het volgende:
Zal vast wel gezegd zijn, maar in Eindhoven (dacht ik), heb je een K. Anker wonen
Hehe mijn oma heet Annie Nas. En mijn tandarts heet kapper. Mijn kapper ken ik niet zo goed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anna Nas
Dan zal hij nog veeeel vaker dan ondergetekende te horen hebben gekregen dat hij zijn speelgoed nou eens op moest ruimen....quote:
Ik zie alleen Meermarkt Bakkerij Ubakquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef MonoSynth het volgende:
Nog een leuke, misschien een klein beetje off-topic, maar in Rouveen (ov) zitten twee winkels naast elkaar:
Slagerij Bakker
en
Bakkerij Slager
(echt!)
Dag beste vriend.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:56 schreef Lathund het volgende:
Ik heb lang geleden met een vriend van me ladingen van dit soort grappen verzonnen... kijken of ik er nog een paar op kan graven.
Kassameisje Ciska Duysent
Pizzabakker Piet Seria
Knuppelzwaaier Oma Gent
Exorcist B.C. ten Heyt
Crimineel Ben de Lid
Bahkom maar tot 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |