ik weet niet of dit al in dit topic is gezecht maar daar bestaat een geluids fragment van dat iemand een cafe belt om te vragen of de cafe baas ff Jo de Koek wil roepen want het is belangrijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef Slappe_hap het volgende:
Joden Koek
penisnijd?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:36 schreef Saekerhett het volgende:
Zal vast wel gezegd zijn, maar in Eindhoven (dacht ik), heb je een K. Anker wonen
Hehe mijn oma heet Annie Nas. En mijn tandarts heet kapper. Mijn kapper ken ik niet zo goed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anna Nas
Dan zal hij nog veeeel vaker dan ondergetekende te horen hebben gekregen dat hij zijn speelgoed nou eens op moest ruimen....quote:
Ik zie alleen Meermarkt Bakkerij Ubakquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef MonoSynth het volgende:
Nog een leuke, misschien een klein beetje off-topic, maar in Rouveen (ov) zitten twee winkels naast elkaar:
Slagerij Bakker
en
Bakkerij Slager
(echt!)
Dag beste vriend.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:56 schreef Lathund het volgende:
Ik heb lang geleden met een vriend van me ladingen van dit soort grappen verzonnen... kijken of ik er nog een paar op kan graven.
Kassameisje Ciska Duysent
Pizzabakker Piet Seria
Knuppelzwaaier Oma Gent
Exorcist B.C. ten Heyt
Crimineel Ben de Lid
Bahkom maar tot 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |