het wordt alleen maar beter de komende dagenquote:
quote:
lekker BBQ-en !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:51 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
Zal wel een tuinfeest worden bij moeders 50e verjaardag komende donderdag
*slaat deze post op bij memorabele Hools-posten !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten. Drooggehouden bij de sportdag, was leuk!
Je mag er ook wel eens een paar doorgooien van vroegere tijden, goed voor onze algemene Hools ontwikkeling.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*slaat deze post op bij memorabele Hools-posten !
Ik hoor net pas waar je het over hebtquote:
kan ik je geen ongelijk in geven....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:01 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen zin in wiskunde
Ik hoor het ook net pas hoor, die nieuwsbrief zal vast wel ergens in een mailbox van me binnen zijn gekomen. Maar iedereen riep toen al, Dance,Rock en Pop gaan (nog) niet samen. Net zoals Urban en Dance niet samengaan, maar dat moet Duncantje nog even ondervinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor net pas waar je het over hebt
zal het wel zijn op kosten van de spits van ASWHquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Heb er al vaker gegeven hoor, zeker op zaterdagen. Maar dan ben jij er nooit.
O.a., maar ook zelf hoor. Alleen als jij er bent, doe ik het meestal niet, jij bestelt altijd dubbel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal het wel zijn op kosten van de spits van ASWH
Ja, vond ik ook. Mijn baas vindt het wat minder helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Goed idee Zender!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:18 schreef VoreG het volgende:
ik ben moe
ik moet leren
ik heb wiskunde
wat een kutleven
troost je, voor wiskunde valt toch niets te lerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:18 schreef VoreG het volgende:
ik ben moe
ik moet leren
ik heb wiskunde
wat een kutleven
ah...dat is dus het probleem, jij gunt mij maar de helft van mijn behoeftesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
O.a., maar ook zelf hoor. Alleen als jij er bent, doe ik het meestal niet, jij bestelt altijd dubbel.
Das waar dat zeg ik ook altijd, maar er zijn een paar belangrijke dingen die ik nog even moet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
troost je, voor wiskunde valt toch niets te leren
dat mag je, net zoveel als ik zeikwijf mag zeggenquote:
wiskunde moet je gewoon snappenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
troost je, voor wiskunde valt toch niets te leren
wat kan jij vervelend doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:23 schreef mitt het volgende:
[..]
dat mag je, net zoveel als ik zeikwijf mag zeggen![]()
het zijn maar examens hoor, lees de posts van DIGGER eens.quote:
anders bel je Tong toch ff voor wat tipsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef just me het volgende:
lieve hoolSCH zo meteen ga ik de pc afsluiten als voorbereiding op de grote verhuisaktie van de achter- naar de voorkamer en daarna moet de pc weer aangesloten worden maar of dat vanavond nog gaat lukken????
Ik heb ook geen problemen met examens, vind het wel relax. Helemaal niks doen en af en toe even naar school en het is nog een goed excuus om te zeurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef mitt het volgende:
[..]
het zijn maar examens hoor, lees de posts van DIGGER eens.
maar iig wel succes morgen, welke wiskunde heb je btw?
Ja, je mag alle lekkere dingen maar half!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ah...dat is dus het probleem, jij gunt mij maar de helft van mijn behoeftes![]()
gewoon kleur op kleurquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef just me het volgende:
lieve hoolSCH zo meteen ga ik de pc afsluiten als voorbereiding op de grote verhuisaktie van de achter- naar de voorkamer en daarna moet de pc weer aangesloten worden maar of dat vanavond nog gaat lukken????
preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met examens, vind het wel relax. Helemaal niks doen en af en toe even naar school en het is nog een goed excuus om te zeuren
Wiskunde A1,2
quote:
jamaar... jamaar... ik moet nu ook iets met de kabeltjes doen maar ik ga zeker mijn best doen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
gewoon kleur op kleur
en voor de rest naar de figuurtjes kijken.....
een kind kan de was doen
hé wat zei de dokter? of moet ik tig hools teruglezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef clauwheee het volgende:
Succes just me!
Of niet.quote:
Ja Clau, Noca zei gisteren dat je niet lekker was geworden... hoe is het nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
hé wat zei de dokter? of moet ik tig hools teruglezen?
Mwah ik vind wiskunde nou niet echt leuk, behalve als ik een som helemaal goed maak dan ben ik helemaal trots op mezelfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb ook nog A1 en 2 gehad, leuk![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah ik vind wiskunde nou niet echt leuk, behalve als ik een som helemaal goed maak dan ben ik helemaal trots op mezelf
En examens maken is volgens mij een zelfde soort iets als ongestelt zijn
Je mag allebij zeuren, want iedereen begrijpt waarom terwijl het niks voorstelt
Vertel nog even naar welke school ik m’n kids niet moet sturen later (ivm ajax indoctrinatie) waar werk je ook alweer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten. Drooggehouden bij de sportdag, was leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |