altijd netjes heb k geleerd, interesse tonenquote:
ik ook.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zoek meer iets eerder op de avond, rond een uurtje of 21.00
[..]
dat neefje waar jullie laatst mee op stap zijn geweest?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef Noca het volgende:
Haha, nee. Ze heeft al een zoontje, mijn neeffie
de CL hoef k niet te zienquote:
die boeit me ook niet echt. ik kijk aan het eind wel even of Liverpool gewonnen heeft.quote:
Nee dat was met ons nichtjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat neefje waar jullie laatst mee op stap zijn geweest?
[..]
de CL hoef k niet te zien
sterker nog, tis al de 2e op rij die Appelsientje niet geopend heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
Hé, heeft appelsientje een keer geen Hools geopend
schaafkip
voor mij is t gewoon te pijnlijk, morgen kijken zou een zelfkwelling zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
die boeit me ook niet echt. ik kijk aan het eind wel even of Liverpool gewonnen heeft.
vind je dat nog steeds een leuke serie dan??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef Dos37 het volgende:
straks naar huis heen het einde van 24 seizoen 4 kijken
Oh wee als je hier gaat spoileren!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef Dos37 het volgende:
straks naar huis heen het einde van 24 seizoen 4 kijken
Welke had je vandaag???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:29 schreef VoreG het volgende:
Zooo eerste examens zijn gemaakt, ging best goed!.
Alleen een lamme arm na zoveel schrijfwerk
Geschiedenis en Nederlandsquote:
Ik heb het zowaar druk op mijn werk/stagequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog, tis al de 2e op rij die Appelsientje niet geopend heeft
[..]
voor mij is t gewoon te pijnlijk, morgen kijken zou een zelfkwelling zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |