hé wat zei de dokter? of moet ik tig hools teruglezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef clauwheee het volgende:
Succes just me!
Of niet.quote:
Ja Clau, Noca zei gisteren dat je niet lekker was geworden... hoe is het nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
hé wat zei de dokter? of moet ik tig hools teruglezen?
Mwah ik vind wiskunde nou niet echt leuk, behalve als ik een som helemaal goed maak dan ben ik helemaal trots op mezelfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb ook nog A1 en 2 gehad, leuk![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah ik vind wiskunde nou niet echt leuk, behalve als ik een som helemaal goed maak dan ben ik helemaal trots op mezelf
En examens maken is volgens mij een zelfde soort iets als ongestelt zijn
Je mag allebij zeuren, want iedereen begrijpt waarom terwijl het niks voorstelt
Vertel nog even naar welke school ik m’n kids niet moet sturen later (ivm ajax indoctrinatie) waar werk je ook alweer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten. Drooggehouden bij de sportdag, was leuk!
Een beetje vader leert zijn kind gewoon voor de juiste club te zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vertel nog even naar welke school ik m’n kids niet moet sturen later (ivm ajax indoctrinatie) waar werk je ook alweer?
Wij hebben relatief weinig buitenlanders. www.demeridiaan.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vertel nog even naar welke school ik m’n kids niet moet sturen later (ivm ajax indoctrinatie) waar werk je ook alweer?
En nog talent op sportief gebied gescout, nog iemand gezien voor wie je alvast een NL paspoort moet aanvragen?
Wat moet ik hier dan meequote:Resultaat
Uw opvattingen komen voor 52% overeen met de Grondwet.
maar om nou te zeggen, nu weet ik wat ik moet doen......quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:55 schreef VoreG het volgende:
Dat betekent dat 48% niet overeenkomt, dus 48% klopt niet
Het bekent dat je het met 48% van de grondwet niet eens bent, hoe kun je voor iets gaan stemmen als je zoveel % tegen bent? Zo zie ik het tenminste.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar om nou te zeggen, nu weet ik wat ik moet doen......
idd, als je de helft van een programma van een politieke partij troep vind ga je ook niet op ze stemmenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het bekent dat je het met 48% van de grondwet niet eens bent, hoe kun je voor iets gaan stemmen als je zoveel % tegen bent? Zo zie ik het tenminste.
Ja ik vond er ook een hoog gehalte sociaal wenselijke vragen/stellingen tussen zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:00 schreef rubbereend het volgende:
rare stemwijzer is t, stellingen waar je bijna geen nee op kan antwoorden en nog mee van die rare strellingen
idd pure propagandaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik vond er ook een hoog gehalte sociaal wenselijke vragen/stellingen tussen zitten.
dat is iig beter dan andersom....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef golfer het volgende:
Gras gemaaid, auto door de wasstraat gehaald.
Nuttig bestede middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |