Oww, ik dacht dat die in een afkickkliniek zatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is echt een enorme kneus, zit/zat bij mij in de klas. Op het roc
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:46 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wie mag je wel?
Ik bedoel we hebben allemaal iets over je banaan gezegd.
Heb eigenlijk wel zin in bananensplit![]()
Wanneer heb je dat gehoord?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat die in een afkickkliniek zat
speciale afdeling op rocquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat die in een afkickkliniek zat
ik hoef 't niet zo per se te weten, word ik weer geconfronteerd met dat ik niet werkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
Beetje jammer dat de dagcijfers er nog niet zijn, wil wel es weten waar ik sta met mijn ruim 400 posts
Pas je op dat de boel niet overkookt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
Mensen, ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze dag in vredesnaam moet doorkomen..zoals ik zei zijn mijn paper én stageopdracht in geleverd, en mijn stage begeleider is er niet..dus kan ook geen andere klusjes vragen ofzo........en een heeeele dag FOK! trek ik ook niet....ik wordt er nu al gaar van
ik wordt, en dat gaat universiteit doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
Mensen, ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze dag in vredesnaam moet doorkomen..zoals ik zei zijn mijn paper én stageopdracht in geleverd, en mijn stage begeleider is er niet..dus kan ook geen andere klusjes vragen ofzo........en een heeeele dag FOK! trek ik ook niet....ik wordt er nu al gaar van
ga online meubels zoeken voor je kamerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
je hebt van die mensenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
ik wordt, en dat gaat universiteit doen![]()
LOL, dat zijn gewoon snelheidsfoutjes hoor...kan wel spellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik wil op NJoy werken. (600 euro voor 3 dagenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar r-alph, wat staat er voor jou op de planning na de zomervakantie? ik dus alleen mysteryland (ws dit weekend kaartje halen) en de rest zie ik wel.
Kan best kloppen, heb hem nu 3 maanden niet gezien. (heerlijk is dat).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
tijdje terug, k had gehoord dat ie daar had gezeten, weet niet of het waar is
Ik hecht alleen niet dezelfde belangen aan spelling op het FOK! forum als in de praktijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:51 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Kan best kloppen, heb hem nu 3 maanden niet gezien. (heerlijk is dat).
Tijdens Lo snoof hij magnesium. Weinig verstand dus.
Als je die t niet had getypt was je sneller geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
LOL, dat zijn gewoon snelheidsfoutjes hoor...kan wel spellen
dat is waarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je die t niet had getypt was je sneller geweest![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:51 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Kan best kloppen, heb hem nu 3 maanden niet gezien. (heerlijk is dat).
Tijdens Lo snoof hij magnesium. Weinig verstand dus.
Punt wat ik probeerde te maken is dat die regel er vanaf de basisschool erin gebrand moet zijn, en dat het niet te maken moet hebben met snelheid omdat het vanzelfsprekend moet zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik hecht alleen niet dezelfde belangen aan spelling op het FOK! forum als in de praktijk
Begrijp ik wel, en je hebt ook gelijk, en het is ook wel zo, maar af en toe schieten dat soort dingen er nu eenmaal bij inquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Punt wat ik probeerde te maken is dat die regel er vanaf de basisschool erin gebrand moet zijn, en dat het niet te maken moet hebben met snelheid omdat het vanzelfsprekend moet zijn.
Wat een dramaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:54 schreef Megter het volgende:
1. snellejelle 421
2. Fisher 319
3. Houniet 297
4. DracoAkaIk 293
5. jitzzzze 275
6. Megter 251
7. teknomist 241
8. Stuart 240
8. Ballicious 240
10. buzzer 219
11. Teardrop-nl 211
12. dolle_hond 207
13. Tranceptor 202
14. AMD64 196
15. zoalshetis 188
16. Alicey 169
17. CherrymoonTraxx 165
18. goddess-in-heaven 161
19. PrintScreen 158
20. Kleffe_Dop 155
Ach, ik heb toch ook niets beters te doen op 't momentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, en je hebt ook gelijk, en het is ook wel zo, maar af en toe schieten dat soort dingen er nu eenmaal bij in![]()
Whehehequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat ijl je nou? Vanzelfsprekend met een t erachter?![]()
Laters Bal!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Ballicious het volgende:
Deze meneer hier gaat even wat doen. Factureren. Jaja, tis wat. Tot zo.
Kusje haaj
Was grapje dusquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Ballicious het volgende:
Deze meneer hier gaat even wat doen. Factureren. Jaja, tis wat. Tot zo.
Kusje haaj
Vigile is er niet echt bij vandaag. Waar zou ie zijn met z'n hoofd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vigile is er niet echt bij vandaag. Waar zou ie zijn met z'n hoofd?![]()
Ik zal voortaan aankondigen dat ik een grapje ga maken....misschien dat het dan grappiger isquote:
Niet hier iigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vigile is er niet echt bij vandaag. Waar zou ie zijn met z'n hoofd?![]()
Ik ben benieuwd. Moet over 5 minuten naar school.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:58 schreef knox_ het volgende:
Opzich best nutteloos om hier te tvp-en, na 5 minuten is er toch weer een nieuw topic
School? Nep stagiairquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Moet over 5 minuten naar school.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd als ik met mn hoofd bij iemandergens anders was
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gadverdamme ik lees net op mijn schoolwebsite dat ik een herkansing heb vanmiddag, ik heb niet eens geleerd gaat weer helemaal goedkomen maar niet heus, denk dat ik volgend jaar nog een jaartje mag genieten van die school
En dat staat nu pas online?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gadverdamme ik lees net op mijn schoolwebsite dat ik een herkansing heb vanmiddag, ik heb niet eens geleerd gaat weer helemaal goedkomen maar niet heus, denk dat ik volgend jaar nog een jaartje mag genieten van die school
Daarom heet ie ook oviede, het is een nepperdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Wat een klootviool zeg die ovide.. heb topic 108 gelezen..
hij verdient de naam ovide niet, ovide is tof hij niet..![]()
Nee dat staat al een tijdje online ik was alleen helemaal vergeten dat het vandaag alweer wasquote:
Ja hé? Zo ging het gisteren de hele dag. Samen met die spanjool, blinker, wonkel en die ovidequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Lekker is dat!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dat staat al een tijdje online ik was alleen helemaal vergeten dat het vandaag alweer was![]()
Succes goddess!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik eb nog bestwel veel posts gister, terwijl ik het best druk had.
Ik ga nu ff aan de slag, ik moet een planning maken voor mijn projecten (en dat kan ik niet zo goed) ik spreek jullie later wel weer
Blinker?! Die vond ik aardigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hé? Zo ging het gisteren de hele dag. Samen met die spanjool, blinker, wonkel en die ovide
Erm Orientatie informatieanalyse ofzo.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker is dat!
Wat moet je herkansen?
Nominatie voor de opmerking-die-het-meest-heeft-toegevoegdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef Houniet het volgende:
tering man, me internet is fakked?
Ja, hij begon vrij oke. Maar dat is nu helemaal ongedraaid. En wat ik net al zei; ze zijn er allemaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Blinker?! Die vond ik aardig![]()
Ok, so the war has begun..
ze zijn er nu allemaal niet he?
Ohja ik zie het idd, nep-ovide![]()
Veel succes ermee (als dat nog helpt)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm Orientatie informatieanalyse ofzo.....
In ieder geval met databases enzo, ERM maken, SQL script en dat soort gezeik
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veel succes ermee (als dat nog helpt)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij begon vrij oke. Maar dat is nu helemaal ongedraaid. En wat ik net al zei; ze zijn er allemaal niet.
Is ook wel een beetje de reden dat ik nu wel hier ben, naast jouw aanwezigheid
Hehe toevalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij begon vrij oke. Maar dat is nu helemaal ongedraaid. En wat ik net al zei; ze zijn er allemaal niet.
Ja, 't was echt niet grappig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik sta aan jouw kant.. stelletje sukkels..
als ik ze tegen kom dan zal ik ze
Welk grapje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, 't was echt niet grappig.
Jitzzzz en ik maakten een grapje en dat liep uit de hand.
iets met een houtgreepquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, 't was echt niet grappig.
Jitzzzz en ik maakten een grapje en dat liep uit de hand.
Volgens mij heb ik dan ook wat gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
iets met een houtgreep![]()
Ze vatten het helemaal verkeerd op om één of andere reden die ik nog steeds niet weet.
Blinker of Oviedeeee had het over de houtgreep, maar hij had niet door dat het houdgreep wasquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Blinker of Oviedeeee had het over de houtgreep, maar hij had niet door dat het houdgreep was![]()
Dus ik moest er om lachen en jitzzzze begon daarna over de staalgreep![]()
Maar omdat ze niet doorhadden wat er fout was vonden ze het irritant.
zal ik je verbeteren dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Woldo het volgende:
Hehe die van de houtgreep heb ik niet meegemaakt. Maar boeit me geen fuck, die lompe bril moet niet de heletijd om type fouten lopen zeuren, als hij ophoud vind ik alles best
Hahahahah zo ga gewoon je taal leren.. houtgreep.. damn..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Blinker of Oviedeeee had het over de houtgreep, maar hij had niet door dat het houdgreep was![]()
Iemand van dat clubje had het over een houtgreep, waar ik en Megter enorme lol om hadden. Ik zei toen iets van: kijk maar uit, ik neem je in de staalgreep.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Woldo het volgende:
Hehe die van de houtgreep heb ik niet meegemaakt. Maar boeit me geen fuck, die lompe bril moet niet de heletijd om type fouten lopen zeuren, als hij ophoud vind ik alles best
Ik kan er nog steeds om lachenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand van dat clubje had het over een houtgreep, waar ik en Megter enorme lol om hadden. Ik zei toen iets van: kijk maar uit, ik neem je in de staalgreep.
Newbies denken meteen de dienst te kunnen uitmaken hierzoquote:
Hé! IJlien is geen newbiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Newbies denken meteen de dienst te kunnen uitmaken hierzo
Ik heb de houdgreep geleerd van mijn vriendjequote:
Nee niet ijlien ik had het over die kerel waarop zij weer reageerdequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef tijgerwillie het volgende:
jullie zeiken wel wat af hier de laatste tijd he haha
die is niet goed en die niet en die niet verveling jongens
goedemorgen trouwens
Denk dat Tear het over die Woldo had, dat ie eisen stelde.quote:
sexyquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb de houdgreep geleerd van mijn vriendje![]()
En een goeie vriend van mij kan vet goed judo-en echt supertrots![]()
Dus kijk maar uit want ik neem ze zo in de houDgreep![]()
Oooh oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee niet ijlien ik had het over die kerel waarop zij weer reageerde
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee niet ijlien ik had het over die kerel waarop zij weer reageerde
Jitzzzze's staalgreep is sterker, ik weet het zeker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb de houdgreep geleerd van mijn vriendje![]()
En een goeie vriend van mij kan vet goed judo-en echt supertrots![]()
Dus kijk maar uit want ik neem ze zo in de houDgreep![]()
Dat is inderdaad NOT donequote:
Nee, dat behoord niet tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Denk dat Tear het over die Woldo had, dat ie eisen stelde.
Tear en kritiek op vrouwen?![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Jitzzzze's staalgreep is sterker, ik weet het zeker!
[..]
[..]
Mondayquote:
Ik slaap nooit lekker, tenminste niet als ik de volgende dag weer om 7 uur uit mijn nest moetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef tijgerwillie het volgende:
iedereen lekker geslapen trouwens??? ikke wel te goed zelfs, heb me verslapen waardoor ik met de auto moest en kwam nog 5 min te laat
Hm, dan heb je t toch nog goed gedaan!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef tijgerwillie het volgende:
iedereen lekker geslapen trouwens??? ikke wel te goed zelfs, heb me verslapen waardoor ik met de auto moest en kwam nog 5 min te laat
Ik dacht het, en jij zegt hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
but no someday.....
Precies, dat je het maar even weetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
IJlien is zo'n chick die je in elkaar mept als je iets verkeerds zegt
Let maar op, nou wordt Vigile ook ineens wakkerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:15 schreef Megter het volgende:
Ik heb ook iets te lang geslapen, maar was nog wel op tijd voor de bus gelukkig!
Hee Willie
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
IJlien is zo'n chick die je in elkaar mept als je iets verkeerds zegt
Ik zei het in iedergeval nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zei het in iedergeval niet
Maar goeiemorgen iedereen
Hehe, heb je die film gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Ik kan vrij agressief zijn idd![]()
ik denk serieus over een anger management cursus..![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Blinker het volgende:
Ga zo naar me werk maar moet nog op die Addou wachten...
Wat is der met die knuffel marrokaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Blinker het volgende:
Ga zo naar me werk maar moet nog op die Addou wachten...
Nee niet gezien..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef knox_ het volgende:
[..]
Hehe, heb je die film gezien?
Met een beetje stoeien is niks misZolang je niet met stoelen gaat gooien enzo
Dan moet ik uit gaan kijken wat ik zegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee niet gezien..
Maar stoelen gooien.. het is dat ik daar simpelweg niet sterk genoeg voor ben..
Prima hoor...ik slaap altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef tijgerwillie het volgende:
Whaha ik ga ook een keer een wijf account aanmaken en eens kijken hoeveel van deze nerds hiero me aanbidden als een goddin omdat ze anders nooit met meisjes praten.quote:
Haha nee hoor ik zal geen stoel naar jou gooienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet ik uit gaan kijken wat ik zeg
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha ik ga ook een keer een wijf account aanmaken en eens kijken hoeveel van deze nerds hiero me aanbidden als een goddin omdat ze anders nooit met meisjes praten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Let maar op, nou wordt Vigile ook ineens wakker![]()
Haha een punt voor Woldoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha ik ga ook een keer een wijf account aanmaken en eens kijken hoeveel van deze nerds hiero me aanbidden als een goddin omdat ze anders nooit met meisjes praten.![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik zal geen stoel naar jou gooien
Maar ik gooi bijv wel met mijn telefoon (die me wel iets waard is)
Het is maar goed dat ik geen jongen ben, want ik denk dat ik dan zo'n fouterd was geworden![]()
Alleen de staalgreep, de houtgreep is niet sterk genoegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
Megter, neem jij ook wel eens een Marrokaan in de houtgreep?
Hahaha nou zeg maar als reactie op Blondes are the best.. but brunettes do it better!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef R-Alph het volgende:
IJlien... nu heb ik wel even een vraag he.
Brunettes Do It Better. Wat doen ze dan beter
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
Megter, neem jij ook wel eens een Marrokaan in de houtgreep?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef Ballicious het volgende:
Dus hij zegt tegen mij, je moet eens niet zoveel drinken. Je verslijt wel 10 zakjes thee per dag. Dus ik zeg "ja, moet ik dan aan de ramen gaan likken ofzo, m'n bek is niet van hout".
Directeurs van tegenwoordig
![]()
Ik vraag me dan ook wel eens af of er op het tweakers forum, vrouwen rond dwalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
![]()
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
tweakers = not donequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:23 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook wel eens af of er op het tweakers forum, vrouwen rond dwalen.
Ja idd, maar t is wel schaamtelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Misschien is zo'n cursus dan wel erg handig voor je, denk dat je daar later ook heel veel voordeel bij hebt.
Moet ik dit zien als een uitdaging?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahaha nou zeg maar als reactie op Blondes are the best.. but brunettes do it better!
En wat ze dan beter doen.. daar moet je zelf achter komen![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja idd, maar t is wel schaamtelijk
Maar goed er zijn ergere dingen![]()
Ik bedoel er zijn ook eigenschappen waar je niks aan kunt doen he.. pure domheid bijvoorbeeld..![]()
Zoek eens een andere emmer deze is niet leuk meerquote:
Doen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
Ik zal al zijn cup a soup eens opzuipen. Schrale vent
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
Oe oe, die van mien past in die van joe.
Heb je nou nog niet begrepen dat Megter het opmerkte en ik het beaamde?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat die Jitzzzze nou zo achterlijk is om niet door te hebben dat ik dat expres deed![]()
![]()
Hey jitz ik wilde reageren op zoek een andere brunette maar toen was ie al wegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet begrepen dat Megter het opmerkte en ik het beaamde?
Die is verkeerd opgedroogd, daar bedank ik voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doen!![]()
En neem z'n vrouw ook gelijk!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die is verkeerd opgedroogd, daar bedank ik voor.
vond mn opmerking net iets te ver gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hey jitz ik wilde reageren op zoek een andere brunette maar toen was ie al weg![]()
Wat doet die zogenaamde lolligerd hier nog eigenlijk?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef knox_ het volgende:
hot-brunnette-in-tub.jpg
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die is verkeerd opgedroogd, daar bedank ik voor.
Iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vond mn opmerking net iets te ver gaan![]()
Ik heb geen idee wat ie hier nog doet, ik zeg maar zo: ignorance is a bless today![]()
Jongen wat kan mij dat nou schelen.. ga lekker dood ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef Woldo het volgende:
Whaha wel grappig dat die zogenaamde babe hiero dus niet reageerd op mijn opmerking.. ze voelt zich betrapt
Ja, die ga ik zeker hier postenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
No can dovraag maar aan complex en jitzzzze ( waar is complex? )
Dat is goede shit!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:30 schreef Vigile het volgende:
ooooeh Narcotic - Liquido @ 538!
Doodsverwensing, weekbanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jongen wat kan mij dat nou schelen.. ga lekker dood ofzo.
tot zo!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:31 schreef Blinker het volgende:
Nouja mensen ik ga naar mijn werk toe tot zo
Report this post, doodsverwensingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jongen wat kan mij dat nou schelen.. ga lekker dood ofzo.
....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:32 schreef achterdeur het volgende:
Zo.... Weer een dag @ Stage om me neus leeg te vreten, aan het einde van me stage voel ik me erg leeg!
Sneak je toch via de achterdeur weg?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:32 schreef achterdeur het volgende:
Zo.... Weer een dag @ Stage om me neus leeg te vreten, aan het einde van me stage voel ik me erg leeg!
Jitzzzze irriterenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef Vigile het volgende:
* weet echt niet hoe hij deze dag moet doorkomen *
Als ik dat doe moet ik springen, en het gebouw is toch net iets te hoog om daar vanaf te springen!quote:
Pepsiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:34 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Als ik dat doe moet ik springen, en het gebouw is toch net iets te hoog om daar vanaf te springen!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:34 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Als ik dat doe moet ik springen, en het gebouw is toch net iets te hoog om daar vanaf te springen!
Die worden dan waarschijnlijk weer verkeerd opgevat door een aantal zekere personagesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef Megter het volgende:
[..]
't Wordt tijd voor een paar leuke grappen vind ik
Je gaat je telefoon verkrachten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef Vigile het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar ´s de telefoon hier op mijn bureau ga misbruiken
Das heel mooi voor jou...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
Mn requirementslijst en issuelijst zijn eindelijk af
Goed zo! *proud*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
Mn requirementslijst en issuelijst zijn eindelijk af
gister al gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef Oviedeee het volgende:
Ga eens werken Jelle!
Whahahahahahahahah je maakt een grapje! Toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef Oviedeee het volgende:
Ga eens werken Jelle!
Wij zijn inderdaad zeker van onze zaken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die worden dan waarschijnlijk weer verkeerd opgevat door een aantal zeker personages
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef Vigile het volgende:
1018 (gemiddeld 8 per dag)
Ik ben over de 1000
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Niet zulke grapjes maken als ik net een slok neem !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |