Ach, ik heb toch ook niets beters te doen op 't momentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, en je hebt ook gelijk, en het is ook wel zo, maar af en toe schieten dat soort dingen er nu eenmaal bij in![]()
Whehehequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat ijl je nou? Vanzelfsprekend met een t erachter?![]()
Laters Bal!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Ballicious het volgende:
Deze meneer hier gaat even wat doen. Factureren. Jaja, tis wat. Tot zo.
Kusje haaj
Was grapje dusquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Ballicious het volgende:
Deze meneer hier gaat even wat doen. Factureren. Jaja, tis wat. Tot zo.
Kusje haaj
Vigile is er niet echt bij vandaag. Waar zou ie zijn met z'n hoofd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vigile is er niet echt bij vandaag. Waar zou ie zijn met z'n hoofd?![]()
Ik zal voortaan aankondigen dat ik een grapje ga maken....misschien dat het dan grappiger isquote:
Niet hier iigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vigile is er niet echt bij vandaag. Waar zou ie zijn met z'n hoofd?![]()
Ik ben benieuwd. Moet over 5 minuten naar school.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:58 schreef knox_ het volgende:
Opzich best nutteloos om hier te tvp-en, na 5 minuten is er toch weer een nieuw topic
School? Nep stagiairquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Moet over 5 minuten naar school.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd als ik met mn hoofd bij iemandergens anders was
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gadverdamme ik lees net op mijn schoolwebsite dat ik een herkansing heb vanmiddag, ik heb niet eens geleerd gaat weer helemaal goedkomen maar niet heus, denk dat ik volgend jaar nog een jaartje mag genieten van die school
En dat staat nu pas online?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gadverdamme ik lees net op mijn schoolwebsite dat ik een herkansing heb vanmiddag, ik heb niet eens geleerd gaat weer helemaal goedkomen maar niet heus, denk dat ik volgend jaar nog een jaartje mag genieten van die school
Daarom heet ie ook oviede, het is een nepperdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Wat een klootviool zeg die ovide.. heb topic 108 gelezen..
hij verdient de naam ovide niet, ovide is tof hij niet..![]()
Nee dat staat al een tijdje online ik was alleen helemaal vergeten dat het vandaag alweer wasquote:
Ja hé? Zo ging het gisteren de hele dag. Samen met die spanjool, blinker, wonkel en die ovidequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Wat een klootviool zeg die ovide.. heb topic 108 gelezen..
hij verdient de naam ovide niet, ovide is tof hij niet..![]()
Lekker is dat!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dat staat al een tijdje online ik was alleen helemaal vergeten dat het vandaag alweer was![]()
Succes goddess!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik eb nog bestwel veel posts gister, terwijl ik het best druk had.
Ik ga nu ff aan de slag, ik moet een planning maken voor mijn projecten (en dat kan ik niet zo goed) ik spreek jullie later wel weer
Blinker?! Die vond ik aardigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hé? Zo ging het gisteren de hele dag. Samen met die spanjool, blinker, wonkel en die ovide
Erm Orientatie informatieanalyse ofzo.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker is dat!
Wat moet je herkansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |