Nominatie voor de opmerking-die-het-meest-heeft-toegevoegdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:02 schreef Houniet het volgende:
tering man, me internet is fakked?
Ja, hij begon vrij oke. Maar dat is nu helemaal ongedraaid. En wat ik net al zei; ze zijn er allemaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Blinker?! Die vond ik aardig![]()
Ok, so the war has begun..
ze zijn er nu allemaal niet he?
Ohja ik zie het idd, nep-ovide![]()
Veel succes ermee (als dat nog helpt)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm Orientatie informatieanalyse ofzo.....
In ieder geval met databases enzo, ERM maken, SQL script en dat soort gezeik
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veel succes ermee (als dat nog helpt)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij begon vrij oke. Maar dat is nu helemaal ongedraaid. En wat ik net al zei; ze zijn er allemaal niet.
Is ook wel een beetje de reden dat ik nu wel hier ben, naast jouw aanwezigheid
Hehe toevalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij begon vrij oke. Maar dat is nu helemaal ongedraaid. En wat ik net al zei; ze zijn er allemaal niet.
Ja, 't was echt niet grappig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik sta aan jouw kant.. stelletje sukkels..
als ik ze tegen kom dan zal ik ze
Welk grapje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, 't was echt niet grappig.
Jitzzzz en ik maakten een grapje en dat liep uit de hand.
iets met een houtgreepquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, 't was echt niet grappig.
Jitzzzz en ik maakten een grapje en dat liep uit de hand.
Volgens mij heb ik dan ook wat gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
iets met een houtgreep![]()
Ze vatten het helemaal verkeerd op om één of andere reden die ik nog steeds niet weet.
Blinker of Oviedeeee had het over de houtgreep, maar hij had niet door dat het houdgreep wasquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Blinker of Oviedeeee had het over de houtgreep, maar hij had niet door dat het houdgreep was![]()
Dus ik moest er om lachen en jitzzzze begon daarna over de staalgreep![]()
Maar omdat ze niet doorhadden wat er fout was vonden ze het irritant.
zal ik je verbeteren dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Woldo het volgende:
Hehe die van de houtgreep heb ik niet meegemaakt. Maar boeit me geen fuck, die lompe bril moet niet de heletijd om type fouten lopen zeuren, als hij ophoud vind ik alles best
Hahahahah zo ga gewoon je taal leren.. houtgreep.. damn..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Blinker of Oviedeeee had het over de houtgreep, maar hij had niet door dat het houdgreep was![]()
Dus ik moest er om lachen en jitzzzze begon daarna over de staalgreep![]()
Maar omdat ze niet doorhadden wat er fout was vonden ze het irritant.
Iemand van dat clubje had het over een houtgreep, waar ik en Megter enorme lol om hadden. Ik zei toen iets van: kijk maar uit, ik neem je in de staalgreep.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Woldo het volgende:
Hehe die van de houtgreep heb ik niet meegemaakt. Maar boeit me geen fuck, die lompe bril moet niet de heletijd om type fouten lopen zeuren, als hij ophoud vind ik alles best
Ik kan er nog steeds om lachenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand van dat clubje had het over een houtgreep, waar ik en Megter enorme lol om hadden. Ik zei toen iets van: kijk maar uit, ik neem je in de staalgreep.
Newbies denken meteen de dienst te kunnen uitmaken hierzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |