quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef Ballicious het volgende:
Dus hij zegt tegen mij, je moet eens niet zoveel drinken. Je verslijt wel 10 zakjes thee per dag. Dus ik zeg "ja, moet ik dan aan de ramen gaan likken ofzo, m'n bek is niet van hout".
Directeurs van tegenwoordig
![]()
Ik vraag me dan ook wel eens af of er op het tweakers forum, vrouwen rond dwalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha ik ga ook een keer een wijf account aanmaken en eens kijken hoeveel van deze nerds hiero me aanbidden als een goddin omdat ze anders nooit met meisjes praten.![]()
![]()
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Wat een klootviool zeg die ovide.. heb topic 108 gelezen..
hij verdient de naam ovide niet, ovide is tof hij niet..![]()
tweakers = not donequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:23 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook wel eens af of er op het tweakers forum, vrouwen rond dwalen.
Ja idd, maar t is wel schaamtelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Misschien is zo'n cursus dan wel erg handig voor je, denk dat je daar later ook heel veel voordeel bij hebt.
Moet ik dit zien als een uitdaging?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahaha nou zeg maar als reactie op Blondes are the best.. but brunettes do it better!
En wat ze dan beter doen.. daar moet je zelf achter komen![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja idd, maar t is wel schaamtelijk
Maar goed er zijn ergere dingen![]()
Ik bedoel er zijn ook eigenschappen waar je niks aan kunt doen he.. pure domheid bijvoorbeeld..![]()
Zoek eens een andere emmer deze is niet leuk meerquote:
Doen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
Ik zal al zijn cup a soup eens opzuipen. Schrale vent
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
Oe oe, die van mien past in die van joe.
Heb je nou nog niet begrepen dat Megter het opmerkte en ik het beaamde?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat die Jitzzzze nou zo achterlijk is om niet door te hebben dat ik dat expres deed![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |