Dan moet ik uit gaan kijken wat ik zegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee niet gezien..
Maar stoelen gooien.. het is dat ik daar simpelweg niet sterk genoeg voor ben..
Prima hoor...ik slaap altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef tijgerwillie het volgende:
iedereen lekker geslapen trouwens??? ikke wel te goed zelfs, heb me verslapen waardoor ik met de auto moest en kwam nog 5 min te laat
Whaha ik ga ook een keer een wijf account aanmaken en eens kijken hoeveel van deze nerds hiero me aanbidden als een goddin omdat ze anders nooit met meisjes praten.quote:
Haha nee hoor ik zal geen stoel naar jou gooienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet ik uit gaan kijken wat ik zeg
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha ik ga ook een keer een wijf account aanmaken en eens kijken hoeveel van deze nerds hiero me aanbidden als een goddin omdat ze anders nooit met meisjes praten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Let maar op, nou wordt Vigile ook ineens wakker![]()
Haha een punt voor Woldoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha ik ga ook een keer een wijf account aanmaken en eens kijken hoeveel van deze nerds hiero me aanbidden als een goddin omdat ze anders nooit met meisjes praten.![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik zal geen stoel naar jou gooien
Maar ik gooi bijv wel met mijn telefoon (die me wel iets waard is)
Het is maar goed dat ik geen jongen ben, want ik denk dat ik dan zo'n fouterd was geworden![]()
Alleen de staalgreep, de houtgreep is niet sterk genoegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
Megter, neem jij ook wel eens een Marrokaan in de houtgreep?
Hahaha nou zeg maar als reactie op Blondes are the best.. but brunettes do it better!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef R-Alph het volgende:
IJlien... nu heb ik wel even een vraag he.
Brunettes Do It Better. Wat doen ze dan beter
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
Megter, neem jij ook wel eens een Marrokaan in de houtgreep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |