Mondayquote:
Ik slaap nooit lekker, tenminste niet als ik de volgende dag weer om 7 uur uit mijn nest moetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef tijgerwillie het volgende:
iedereen lekker geslapen trouwens??? ikke wel te goed zelfs, heb me verslapen waardoor ik met de auto moest en kwam nog 5 min te laat
Hm, dan heb je t toch nog goed gedaan!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef tijgerwillie het volgende:
iedereen lekker geslapen trouwens??? ikke wel te goed zelfs, heb me verslapen waardoor ik met de auto moest en kwam nog 5 min te laat
Ik dacht het, en jij zegt hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
but no someday.....
Precies, dat je het maar even weetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
IJlien is zo'n chick die je in elkaar mept als je iets verkeerds zegt
Let maar op, nou wordt Vigile ook ineens wakkerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:15 schreef Megter het volgende:
Ik heb ook iets te lang geslapen, maar was nog wel op tijd voor de bus gelukkig!
Hee Willie
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
IJlien is zo'n chick die je in elkaar mept als je iets verkeerds zegt
Ik zei het in iedergeval nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Blinker of Oviedeeee had het over de houtgreep, maar hij had niet door dat het houdgreep was![]()
Dus ik moest er om lachen en jitzzzze begon daarna over de staalgreep![]()
Maar omdat ze niet doorhadden wat er fout was vonden ze het irritant.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zei het in iedergeval niet
Maar goeiemorgen iedereen
Hehe, heb je die film gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Ik kan vrij agressief zijn idd![]()
ik denk serieus over een anger management cursus..![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Blinker het volgende:
Ga zo naar me werk maar moet nog op die Addou wachten...
Wat is der met die knuffel marrokaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Blinker het volgende:
Ga zo naar me werk maar moet nog op die Addou wachten...
Nee niet gezien..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef knox_ het volgende:
[..]
Hehe, heb je die film gezien?
Met een beetje stoeien is niks misZolang je niet met stoelen gaat gooien enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |