dat is het hem nou juist, ben gister in scheveningen geweest, en aan een maat van mij m'n geheugenkaart gegeven, zodat hij ze kon uploaden.. geen foto's dusquote:Op maandag 23 mei 2005 20:16 schreef kokos het volgende:
Foto's
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Koentje3 het volgende:
oef, zuur, lijkt me eng! succes met slapen vanavond![]()
Gister de linker buurman nog, hopelijk morgen de overbuurman want zijn kut golf staat elke keer op mijn plekquote:
kerel een normale buurt in doesburg.. gewoon een nieuwbouw wijk, zonder buitenlanders met alle respectquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Houniet, in wat voor buurt woon je man?
Ja da's wel klote. Heb je wel nog genoeg bier in huis?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Houniet het volgende:
maak der maar een grapje overzal je maar gebeuren. ik kan niet weg
idd. was niet duidelijk. Is vermoord.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je vader is vermoord of je vader heeft meegemaakt dat zijn buurman is vermoord?
Dat is kloten..quote:Op maandag 23 mei 2005 20:38 schreef capetonian het volgende:
[..]
idd. was niet duidelijk. Is vermoord.
wat een held! zo'n buurman als die van jou moeten ze nomineren voor een lintje!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn buurman (nou ja die van mijn ouders) heeft een paar jaar geleden een inbreker doodgeschoten.
NL buurman, NL inbreker![]()
Ja, had je verwacht dat ze hem lieten liggen dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb het ooit eens meegemaakt ja, ik kijken maar het bleef maar duren, nu heb ik weer een nieuwe buurman trouwens.
dat meen je nietquote:Op maandag 23 mei 2005 20:32 schreef BOKA het volgende:
Mijn vroegere oppas heeft samen met haar zoon haar man vermoord.
Ja. Mijn buurman -paar deuren verderop- zat ook vaak tv te kijken, soms ook naar voetbal, op een dag overal politie, was ie neergeslagen met een stomp voorwerp, morsdood hadden zijn buren hem gevonden. Had waarschijnlijk die nacht een inbreker betrapt en die bleef onbekend.quote:
Zeker weten!!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:28 schreef Filas het volgende:
Een vriendin van mij is vermoord door 'r eigen man. Dan schrik je ook wel even....
jesusquote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Er zijn best veel mensen vermoord hierzow
Heb wel wat moorden gezien, maar dat waren onbekenden. Ben zelf ook bijna vermoord, maar die kneus durfde de trekker niet over te halen
damn, dan word je toch gekquote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef barman het volgende:
[..]
Ja. Mijn buurman -paar deuren verderop- zat ook vaak tv te kijken, soms ook naar voetbal, op een dag overal politie, was ie neergeslagen met een stomp voorwerp, morsdood hadden zijn buren hem gevonden. Had waarschijnlijk die nacht een inbreker betrapt en die bleef onbekend.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn buurman (nou ja die van mijn ouders) heeft een paar jaar geleden een inbreker doodgeschoten.
NL buurman, NL inbreker![]()
Wie? Die buurman kan toch niet meer gek worden: die is dood. Alle andere buren zijn geestelijk ook nog in orde. De dader is gek, hopelijk ooit zo gestoord dat hij zichzelf aangeeft.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
De mijnheer die naast me stond te wachten bij lijn 2 in IJsselmonde werd in 1991 naast me doodgeschoten omdat-ie een ruzie tussen een man en een vrouw die hij niet eens kende probeerde te sussen.
De buurman is er tot nog toe genadig vanaf gekomen
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef ScienceFriction het volgende:
een BMW?
Daarom laten ze het ook weten..quote:Op maandag 23 mei 2005 22:52 schreef Aurelium het volgende:
Ehm... waarom kent iedereen in dit topic een moordenaar/vermoorde?
Achja na een biertje ben je dat ook weer vergeten.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:28 schreef Filas het volgende:
Een vriendin van mij is vermoord door 'r eigen man. Dan schrik je ook wel even....
een beetje misplaatst cynisme dit...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Achja na een biertje ben je dat ook weer vergeten.
het is ook geen competitie hoor...quote:
Err'day strugglin' in da 'hoodquote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef LaZZ het volgende:
Ik wel man, m'n achterbuurman waar ik eerst woonde was gekilled. Met een grote ring werd ie op z'n slaap gemept ofzoiets. Was dan ook een echte pimp.
Ja gap, zware wereld, je weet toch...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Err'day strugglin' in da 'hood.
Wat zat er in dat koekje?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef Electrocute het volgende:
Een man die vroeger bij mij in de straat woonde is pas geleden opgepakt voor een aantal verkrachtingen en moorden.
Ik mocht altijd zijn hondje uitlaten voor een koekje.
Waarom dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef Sorella het volgende:
[..]
Hij belande in de bak en ze heeft nog 1 keer gezien om te vragen waarom en dat was het dan.
stank door overleden buurman, woning wordt niet leeggehaaldquote:Op maandag 23 mei 2005 22:40 schreef funnie_me het volgende:
Beter een dooie buur dan een verre vriend...
zit je bij de Ooi Posse ?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
kerel een normale buurt in doesburg.. gewoon een nieuwbouw wijk, zonder buitenlanders met alle respect
Meestal waren het van die roze, gele en witte glazuur koekjes. Lekkere dingen waren dat.quote:
Niet nieuwsgierig hequote:
Och, ik ben wel nieuwsgierig ja, dat geef ik toe. Als ik iets hoor wil ik precies weten hoe het zit. Ik kan er niet tegen als iemand iets verteld en daarna niet gelijk alles verteld. Dan blijft 't steken snap je?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef Sorella het volgende:
[..]
Niet nieuwsgierig he
Wat ik me er nog van kan herrineren (is jaren geleden) Pa was jehova en aardig streng ook en hij is vermoord omdat zij niet met die exvriend om mocht gaan.
Actually , .. nog een keer ja , .. hier in Almere-Buiten, .maar niet mijn directe buurman , .. wel schuin tegenover, .. 70m of zo vanaf mijn voordeur , .... het zijn Antillianen geweest, ... vriend op bezoek bij een stel , ... beetje te veel gedronken , .. en die vent steekt de bezoeker neer tijdens een ruzie, ... ik kwam laat thuis, ... rij de boch om en rij bijna op een geparkeerde politie auto , ... de hele straat stond vol met mensen , ..... was Oktober 2003.quote:
Waar in Buiten eigenlijk? Sowieso leuke schietpartijen daar af en toe hoorde ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:30 schreef capetonian het volgende:
[..]
Actually , .. nog een keer ja , .. hier in Almere-Buiten, .maar niet mijn directe buurman , .. wel schuin tegenover, .. 70m of zo vanaf mijn voordeur , .... het zijn Antillianen geweest, ... vriend op bezoek bij een stel , ... beetje te veel gedronken , .. en die vent steekt de bezoeker neer tijdens een ruzie, ... ik kwam laat thuis, ... rij de boch om en rij bijna op een geparkeerde politie auto , ... de hele straat stond vol met mensen , ..... was Oktober 2003.
Enthousiast?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar in Buiten eigenlijk? Sowieso leuke schietpartijen daar af en toe hoorde ik.
Och nee, maar ik houd wel van een beetje sensatie. En toen ik daar laatst moest zijn en uit de trein stapte was er ook overal een lint gespannen en stond er politie. Was er klaarblijkelijk ook een akkefietje. Alweer halfjaartje terug ofzo.quote:
Nee, hehe, zo zijn ze geboren...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:31 schreef LaZZ het volgende:
Dat zegt inderdaad genoeg ja. Misselijke figuren, ook al kunnen ze het niet altijd helpen.
Ik stond er ook bijquote:Op maandag 23 mei 2005 23:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Och nee, maar ik houd wel van een beetje sensatie. En toen ik daar laatst moest zijn en uit de trein stapte was er ook overal een lint gespannen en stond er politie. Was er klaarblijkelijk ook een akkefietje. Alweer halfjaartje terug ofzo.
Hehehe, ja ik ook. Ik was die gast met die stoere zilveren zonnebril.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:54 schreef capetonian het volgende:
[..]
Ik stond er ook bijToevallig!! en heb de foto's geupload voor de frontpage bericht,
Steekpartij was in de Regenboogbuurt.
Mijn buurman werd omgebracht in de jaren negentig. De vorige moord hier in deze stiile 'normale' straat was voor zover ik weet in de jaren 50. Hier dus geen trent gelukkig.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef tommytheman het volgende:
Moorden..beetje een vreemde hobby, al is het wel de trend van 2000+![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef Houniet het volgende:
dit is de tweede moord in een half jaar tijd, die stond er toen ook niet op
Een buurt waar binnen een half jaar 2 mensen vermoord worden noem jij normaal?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
kerel een normale buurt in doesburg.. gewoon een nieuwbouw wijk, zonder buitenlanders met alle respect
Vergeet de fp nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:28 schreef greatgonzo het volgende:
wil niet meteen de waarheid in twijfel trekken, maar er staat nog niets op TV Gelderland text.. en meestal zetten die dit soort berichten wel op hun site
Ja gisterenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef Houniet het volgende:
tering man, ik weet niet in welk topic dit moet.. maar dit is niet normaal meer![]()
ik kom thuis, overal in me straat politie, ambulance, recherche en speciale eenheid enzo.. kon nergens heen
blijkt dat mijn buurman is doodgestoken.. hij heeft zijn exvrouw in de buurt wonen, en hij had dus waarschijnlijk ruzie met haar vriend.. dat is zo'n patser in een bmw, leuke velgjes enzo vul zelf maar in.
ik wist niet dat die kerel zo'n mutherfucker was
maarja, ik mag dus de keet niet meer uit, dus post ef mijn verhaal, dan hoeven jullie je ook niet te vervelen..
ik zag die kerel vaak tijdens voetballen enzo, hij heeft ook 3 kinderen die wel eens meededen..![]()
maar dan is er weer zo'n messentrekker![]()
jullie ook zoiets meegemaakt
ja nederpoort togquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:34 schreef Houniet het volgende:
wat gister.. woon je in mijn buurt ofzo got.rice
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja da's wel klote. Heb je wel nog genoeg bier in huis?
Da's toch een verschil met een buurman.quote:Op woensdag 25 mei 2005 04:23 schreef NoBody122 het volgende:
Beetje belachelijk hoe cynisch men hier reageert, ondanks het feit dat het geen R&P topic is
Benieuwd hoe diezelfde lui zouden reageren als een vriend/familielid/kennis zou worden vermoord
Het gaat meer om het feit dat er een persoon "dichtbij" (dat kan ook letterlijk zijn in dit geval) zoiets overkomt, en aangezien TS het erover had dat hij wel eens wat met deze buurman zat te ouwehoeren, mag je deze buurman imo minstens onder de kolom "kennis" plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2005 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch een verschil met een buurman.![]()
Op zich ben ik 't met je eens maar ik bijv 1 ex buurman kan dat plaatje aardig overhoop gooien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 04:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat er een persoon "dichtbij" (dat kan ook letterlijk zijn in dit geval) zoiets overkomt, en aangezien TS het erover had dat hij wel eens wat met deze buurman zat te ouwehoeren, mag je deze buurman imo minstens onder de kolom "kennis" plaatsen
Maar goed, vrijwel alles (buiten R&P) wordt hier op Fok! met een enorme korrel zout genomen, maar zelfs buiten R&P moeten er w.m.b. grenzen zijn
beetje ongeloofwaardig van veel van die andere 5quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:34 schreef Bastard het volgende:
Topic heeft 3 pagina's... lees zo al dat er 6 mensen zijn vermoord
Denk je dat iedere moord op tv komt ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:12 schreef greatgonzo het volgende:
ik vind zelfs die van de TS ongeloofwaardig: TS komt uit Doesburg zegt tie, maar op tv Gelderland en in de krant de Gelderlander staat helemaal niets over een moord in Doesburg. Dus leg dat maar eens uit.
Zie mijn post.quote:Op woensdag 25 mei 2005 04:23 schreef NoBody122 het volgende:
Benieuwd hoe diezelfde lui zouden reageren als een vriend/familielid/kennis zou worden vermoord
Hoezo ongeloofwaardig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:56 schreef HansTheekrans het volgende:
beetje ongeloofwaardig van veel van die andere 5
Dit is de enige plek waar ik dit nieuwtje heb gehoord. Nergens anders..quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:24 schreef greatgonzo het volgende:
geloof me, in zulke kleine kutdorpjes wordt zelfs de tv en krant erbij gehaald als de kippen een week van de leg zijn... dus ja, ik verwacht wel dat ze een moord vermelden ja
denk eens na, kijk eens naar het aantal procent vermoorde nederlands. Opeens kennen 6 mensen van misschien de 40 posters een buurman die vermoord is.quote:
True, maar goed.. Zo'n topic trekt misschien ook meer je aandacht al je het zelf al eens mee gemaakt hebt..? Ik bedoel, dat kan ik me indenken dan. Ik keek gewoon even uit nieuwsgierigheid..quote:denk eens na, kijk eens naar het aantal procent vermoorde nederlands. Opeens kennen 6 mensen van misschien de 40 posters een buurman die vermoord is.
Nee geloof vooral de cijfers van de politiequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:43 schreef HansTheekrans het volgende:
[..]
denk eens na, kijk eens naar het aantal procent vermoorde nederlands. Opeens kennen 6 mensen van misschien de 40 posters een buurman die vermoord is.
Welke cijfers wil je wel geloven? Officiele aantal vermoorden van de politie is een accuraat cijfer. Dat is niet moeilijk om te tellen.. Ik vind 't maar frappant dat al die lui hier vermoorde buren hebben, terwijl de kans dat je een buur hebt die vermoord wordt/is minimaal is..quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee geloof vooral de cijfers van de politie
Er komen meer dan genoeg misdaden niet in het nieuws. Dat betekend niet dat ze er niet zijn.
Juist. Ik keek in dit topic omdat ik ook een vermoorde buurman heb.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
True, maar goed.. Zo'n topic trekt misschien ook meer je aandacht al je het zelf al eens mee gemaakt hebt..?
Waarom weet ik niet maar mijn dode buurman staat nergens vermeld. Ik heb zelf gezien hoe hij met een bebloed laken over zn hoofd op een brancard de ziekenwagen werd ingereden. Ik heb de politie een buurtonderzoek zien doen. De hele straat was de halve dag vergeven van de recherge in burger en alle soorten agenten. Toch heb ik nooit in de krant, noch op teletekst of internet ook maar iets terug kunnen vinden van deze dode buurman. Een buurman wiens schedel was ingeslagen: alle buren konden het in geuren en kleuren navertellen maar de media en de politiearchieven niet. Misschien is hij een anonieme bijdrage aan een getal dat jaar lijks boven de vijftig ligt in mijn woonplaats.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef HansTheekrans het volgende:
[..]
Welke cijfers wil je wel geloven? Officiele aantal vermoorden van de politie is een accuraat cijfer. Dat is niet moeilijk om te tellen.. Ik vind 't maar frappant dat al die lui hier vermoorde buren hebben, terwijl de kans dat je een buur hebt die vermoord wordt/is minimaal is..
mijn excuses als jij je door mijn post aangesproken voelde, ik doel alleen op die lui die nu heel ongeïnteresseerd en droog reageren op de beginpostquote:
Misschien heeft ie dat ook wel gedaanquote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef Darklight het volgende:
Beter dat ze je buurman vermoorden, dan dat ze jou vermoorden![]()
Zelfde geld had die zich in het huis vergist in zn gekke bui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |