dat is het hem nou juist, ben gister in scheveningen geweest, en aan een maat van mij m'n geheugenkaart gegeven, zodat hij ze kon uploaden.. geen foto's dusquote:Op maandag 23 mei 2005 20:16 schreef kokos het volgende:
Foto's
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Koentje3 het volgende:
oef, zuur, lijkt me eng! succes met slapen vanavond![]()
Gister de linker buurman nog, hopelijk morgen de overbuurman want zijn kut golf staat elke keer op mijn plekquote:
kerel een normale buurt in doesburg.. gewoon een nieuwbouw wijk, zonder buitenlanders met alle respectquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Houniet, in wat voor buurt woon je man?
Ja da's wel klote. Heb je wel nog genoeg bier in huis?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Houniet het volgende:
maak der maar een grapje overzal je maar gebeuren. ik kan niet weg
idd. was niet duidelijk. Is vermoord.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je vader is vermoord of je vader heeft meegemaakt dat zijn buurman is vermoord?
Dat is kloten..quote:Op maandag 23 mei 2005 20:38 schreef capetonian het volgende:
[..]
idd. was niet duidelijk. Is vermoord.
wat een held! zo'n buurman als die van jou moeten ze nomineren voor een lintje!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn buurman (nou ja die van mijn ouders) heeft een paar jaar geleden een inbreker doodgeschoten.
NL buurman, NL inbreker![]()
Ja, had je verwacht dat ze hem lieten liggen dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb het ooit eens meegemaakt ja, ik kijken maar het bleef maar duren, nu heb ik weer een nieuwe buurman trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |