dat is het hem nou juist, ben gister in scheveningen geweest, en aan een maat van mij m'n geheugenkaart gegeven, zodat hij ze kon uploaden.. geen foto's dusquote:Op maandag 23 mei 2005 20:16 schreef kokos het volgende:
Foto's
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Koentje3 het volgende:
oef, zuur, lijkt me eng! succes met slapen vanavond![]()
Gister de linker buurman nog, hopelijk morgen de overbuurman want zijn kut golf staat elke keer op mijn plekquote:
kerel een normale buurt in doesburg.. gewoon een nieuwbouw wijk, zonder buitenlanders met alle respectquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Houniet, in wat voor buurt woon je man?
Ja da's wel klote. Heb je wel nog genoeg bier in huis?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Houniet het volgende:
maak der maar een grapje overzal je maar gebeuren. ik kan niet weg
idd. was niet duidelijk. Is vermoord.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je vader is vermoord of je vader heeft meegemaakt dat zijn buurman is vermoord?
Dat is kloten..quote:Op maandag 23 mei 2005 20:38 schreef capetonian het volgende:
[..]
idd. was niet duidelijk. Is vermoord.
wat een held! zo'n buurman als die van jou moeten ze nomineren voor een lintje!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn buurman (nou ja die van mijn ouders) heeft een paar jaar geleden een inbreker doodgeschoten.
NL buurman, NL inbreker![]()
Ja, had je verwacht dat ze hem lieten liggen dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb het ooit eens meegemaakt ja, ik kijken maar het bleef maar duren, nu heb ik weer een nieuwe buurman trouwens.
dat meen je nietquote:Op maandag 23 mei 2005 20:32 schreef BOKA het volgende:
Mijn vroegere oppas heeft samen met haar zoon haar man vermoord.
Ja. Mijn buurman -paar deuren verderop- zat ook vaak tv te kijken, soms ook naar voetbal, op een dag overal politie, was ie neergeslagen met een stomp voorwerp, morsdood hadden zijn buren hem gevonden. Had waarschijnlijk die nacht een inbreker betrapt en die bleef onbekend.quote:
Zeker weten!!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:28 schreef Filas het volgende:
Een vriendin van mij is vermoord door 'r eigen man. Dan schrik je ook wel even....
jesusquote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Er zijn best veel mensen vermoord hierzow
Heb wel wat moorden gezien, maar dat waren onbekenden. Ben zelf ook bijna vermoord, maar die kneus durfde de trekker niet over te halen
damn, dan word je toch gekquote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef barman het volgende:
[..]
Ja. Mijn buurman -paar deuren verderop- zat ook vaak tv te kijken, soms ook naar voetbal, op een dag overal politie, was ie neergeslagen met een stomp voorwerp, morsdood hadden zijn buren hem gevonden. Had waarschijnlijk die nacht een inbreker betrapt en die bleef onbekend.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn buurman (nou ja die van mijn ouders) heeft een paar jaar geleden een inbreker doodgeschoten.
NL buurman, NL inbreker![]()
Wie? Die buurman kan toch niet meer gek worden: die is dood. Alle andere buren zijn geestelijk ook nog in orde. De dader is gek, hopelijk ooit zo gestoord dat hij zichzelf aangeeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |