Vergeet de fp nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:28 schreef greatgonzo het volgende:
wil niet meteen de waarheid in twijfel trekken, maar er staat nog niets op TV Gelderland text.. en meestal zetten die dit soort berichten wel op hun site
Ja gisterenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef Houniet het volgende:
tering man, ik weet niet in welk topic dit moet.. maar dit is niet normaal meer![]()
ik kom thuis, overal in me straat politie, ambulance, recherche en speciale eenheid enzo.. kon nergens heen
blijkt dat mijn buurman is doodgestoken.. hij heeft zijn exvrouw in de buurt wonen, en hij had dus waarschijnlijk ruzie met haar vriend.. dat is zo'n patser in een bmw, leuke velgjes enzo vul zelf maar in.
ik wist niet dat die kerel zo'n mutherfucker was
maarja, ik mag dus de keet niet meer uit, dus post ef mijn verhaal, dan hoeven jullie je ook niet te vervelen..
ik zag die kerel vaak tijdens voetballen enzo, hij heeft ook 3 kinderen die wel eens meededen..![]()
maar dan is er weer zo'n messentrekker![]()
jullie ook zoiets meegemaakt
ja nederpoort togquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:34 schreef Houniet het volgende:
wat gister.. woon je in mijn buurt ofzo got.rice
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja da's wel klote. Heb je wel nog genoeg bier in huis?
Da's toch een verschil met een buurman.quote:Op woensdag 25 mei 2005 04:23 schreef NoBody122 het volgende:
Beetje belachelijk hoe cynisch men hier reageert, ondanks het feit dat het geen R&P topic is
Benieuwd hoe diezelfde lui zouden reageren als een vriend/familielid/kennis zou worden vermoord
Het gaat meer om het feit dat er een persoon "dichtbij" (dat kan ook letterlijk zijn in dit geval) zoiets overkomt, en aangezien TS het erover had dat hij wel eens wat met deze buurman zat te ouwehoeren, mag je deze buurman imo minstens onder de kolom "kennis" plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2005 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch een verschil met een buurman.![]()
Op zich ben ik 't met je eens maar ik bijv 1 ex buurman kan dat plaatje aardig overhoop gooien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 04:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat er een persoon "dichtbij" (dat kan ook letterlijk zijn in dit geval) zoiets overkomt, en aangezien TS het erover had dat hij wel eens wat met deze buurman zat te ouwehoeren, mag je deze buurman imo minstens onder de kolom "kennis" plaatsen
Maar goed, vrijwel alles (buiten R&P) wordt hier op Fok! met een enorme korrel zout genomen, maar zelfs buiten R&P moeten er w.m.b. grenzen zijn
beetje ongeloofwaardig van veel van die andere 5quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:34 schreef Bastard het volgende:
Topic heeft 3 pagina's... lees zo al dat er 6 mensen zijn vermoord
Denk je dat iedere moord op tv komt ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:12 schreef greatgonzo het volgende:
ik vind zelfs die van de TS ongeloofwaardig: TS komt uit Doesburg zegt tie, maar op tv Gelderland en in de krant de Gelderlander staat helemaal niets over een moord in Doesburg. Dus leg dat maar eens uit.
Zie mijn post.quote:Op woensdag 25 mei 2005 04:23 schreef NoBody122 het volgende:
Benieuwd hoe diezelfde lui zouden reageren als een vriend/familielid/kennis zou worden vermoord
Hoezo ongeloofwaardig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:56 schreef HansTheekrans het volgende:
beetje ongeloofwaardig van veel van die andere 5
Dit is de enige plek waar ik dit nieuwtje heb gehoord. Nergens anders..quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:24 schreef greatgonzo het volgende:
geloof me, in zulke kleine kutdorpjes wordt zelfs de tv en krant erbij gehaald als de kippen een week van de leg zijn... dus ja, ik verwacht wel dat ze een moord vermelden ja
denk eens na, kijk eens naar het aantal procent vermoorde nederlands. Opeens kennen 6 mensen van misschien de 40 posters een buurman die vermoord is.quote:
True, maar goed.. Zo'n topic trekt misschien ook meer je aandacht al je het zelf al eens mee gemaakt hebt..? Ik bedoel, dat kan ik me indenken dan. Ik keek gewoon even uit nieuwsgierigheid..quote:denk eens na, kijk eens naar het aantal procent vermoorde nederlands. Opeens kennen 6 mensen van misschien de 40 posters een buurman die vermoord is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |