quote:Op maandag 23 mei 2005 22:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
De mijnheer die naast me stond te wachten bij lijn 2 in IJsselmonde werd in 1991 naast me doodgeschoten omdat-ie een ruzie tussen een man en een vrouw die hij niet eens kende probeerde te sussen.
De buurman is er tot nog toe genadig vanaf gekomen
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef ScienceFriction het volgende:
een BMW?
Daarom laten ze het ook weten..quote:Op maandag 23 mei 2005 22:52 schreef Aurelium het volgende:
Ehm... waarom kent iedereen in dit topic een moordenaar/vermoorde?
Achja na een biertje ben je dat ook weer vergeten.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:28 schreef Filas het volgende:
Een vriendin van mij is vermoord door 'r eigen man. Dan schrik je ook wel even....
een beetje misplaatst cynisme dit...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Achja na een biertje ben je dat ook weer vergeten.
het is ook geen competitie hoor...quote:
Err'day strugglin' in da 'hoodquote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef LaZZ het volgende:
Ik wel man, m'n achterbuurman waar ik eerst woonde was gekilled. Met een grote ring werd ie op z'n slaap gemept ofzoiets. Was dan ook een echte pimp.
Ja gap, zware wereld, je weet toch...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Err'day strugglin' in da 'hood.
Wat zat er in dat koekje?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef Electrocute het volgende:
Een man die vroeger bij mij in de straat woonde is pas geleden opgepakt voor een aantal verkrachtingen en moorden.
Ik mocht altijd zijn hondje uitlaten voor een koekje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |