toppie dat je 'm toch gemaakt hebt hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Houniet het volgende:
ik wist nietwie hem ging maken, dus vandaar dat ik hem maar maakte
sorry dat het zolang duurde
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toppie dat je 'm toch gemaakt hebt hoor
quote:
ik begin zo ook maar 'nsquote:Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik pak alvast langzaam mn tas in
da's altijd het fijnste van de dag hequote:Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik pak alvast langzaam mn tas in
waaar?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga lekker naar history of hardcore zaterdag
zes keer alt F4quote:Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
da's altijd het fijnste van de dag heen dan dalijk met je muispijltje richting afsluiten gaan.. HEEEERLIJK!
waar waar waarquote:Op maandag 23 mei 2005 17:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een licht roze en die doe ik zaterdag aan
dat vind ik het op een na mooiste van me stage...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
da's altijd het fijnste van de dag heen dan dalijk met je muispijltje richting afsluiten gaan.. HEEEERLIJK!
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat vind ik het op een na mooiste van me stage...
deze topic reeks staat natuurlijk op #1
ja okequote:Op maandag 23 mei 2005 17:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als tear dat leest komt ie spontaan klaarquote:Op maandag 23 mei 2005 17:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
vage zin formulatiequote:Op maandag 23 mei 2005 17:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]ook een mooi moment vind ik het als je je eerste post weer plaatst hierzo
tot morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zandvoort, bij de far out
ik ga nu wegtot morgen mensen!
maar jij bent al thuis, ik nietquote:
als je thuis mag je hier niet komenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hier zijn we weer, lekker vanaf thuis..
Ey mistah z waar woon je eigenlijk?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
als je thuis mag je hier niet komenga maar op andere topics in fok rond dwalen
![]()
ow wacht. ik ben ook thuis.. niks gezegd![]()
Ab de gekstequote:Op maandag 23 mei 2005 18:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ey mistah z waar woon je eigenlijk?
Zit wat in jaquote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ben liever nuchter als ik dom doe![]()
![]()
Mja ook redenen zijn gewoon a ik verafschuw bier.. en de rest is te duurquote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zit wat in ja![]()
Soms denk ik ook dat het beter is dat ik niet meer zo veel drink, maar de week er na komt er weer van het een het ander he![]()
Ik kan me wel net zo goed vermaken als ik bob.. ik heb denk ik bijna een jaar zowat gebobt omdat ik de enige was met rijbewijs.. nu zijn het er meer en hebben ze dat jaar goed te maken dus ik bob voorlopig niet meer![]()
je moet es wete hoevaak ik een taxi pakquote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef Mr-Z het volgende:
en JA wij zijn te lui om te fietsen .. weet je hoe ver de AB van de stad af ligt !!!
ik wil je wel bier leren drinkenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja ook redenen zijn gewoon a ik verafschuw bier.. en de rest is te duur
Maar mocht het voor komen dat ik drink afgelope jaar 5 keer voorgekomen ... en ik besluit te zuipe... 2 keer voorgekomen... dan drink ik sambuca op bier tempo en dan ben ik echt stoer
maar ik drink normaal dus cola ofsow
wij zijn niet ZO rijk... 20 euro om ff naar huis te gaanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je moet es wete hoevaak ik een taxi pak
Nee drink gewoon geen bier.. .al lang geprobeerd maar na 1 biertje bah moet ik die zooi nie meerquote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik wil je wel bier leren drinkenJe bent niet de eerste bij wie dat lukt
![]()
haha nou vooruit danquote:Op maandag 23 mei 2005 18:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee drink gewoon geen bier.. .al lang geprobeerd maar na 1 biertje bah moet ik die zooi nie meer
ennuh taxi is iets van 15 euries... ennuh ik fiets lieve dronke
das gaaf ... allemaal nadenken onderweg
Laatste tijd niet veel omdat ik net een eigen zaak aan beginnen ben...dus helaas niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
haha nou vooruit dan![]()
Ik heb weer zin in weekendga je vaak op stap?
boracho is gewoon zatlap hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 18:56 schreef Blinker het volgende:
boracho = drunken salsa made with beer
Hmmm, ik weet wel wanneer ik moet stoppen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
boracho is gewoon zatlap hoor
je was close![]()
![]()
ajquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
Echt?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
mijn buurman is vermoordquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
Damn gecondoleert m8....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
tering lekker zegquote:
Leuk voor je joh...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik kom btw deze reeks aanvallen, dat je het alvast maar weet.
SC Goeroe!
He's gonna fail big timequote:Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Leuk voor je joh...
ik wens je veel succes![]()
![]()
![]()
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Mannen: 5874
Vrouwen: 1493
Aantal foto's: 21614
Verjaardagen op 24 mei:
• Pikaia
• Wack-0
• Pina_Colalalalalada
• R-Alph
• Marije22
• Tigress
• 48RTW
• Tijgerding
• jandeman
• MrFocus
• DeTolk
• Logitik
• pooier
• Lostrocketeer
• samchestido
• I-stylish
• FaceFoiled
• Sazette
• _Romeo_
• Leipkovicz
• MentalMatthew
• RobbyDee
• SjoerdR
• R-AdIoAcTiVe
• siggie
• The_stranger
• Trustno1
• capp
• A3tje
• josc
• Sh3ll3d
• bamisoep.nl
• Vl4di
• djhx2
• Goofy79
• Alissa
• jorinde123
• Emus
• lazionet
• Missy_A
• Sh3ll
• Trinity2002
• TipX
• dg2
• mortex
• evilduiveltje
• geit
• CactusJack
• Marjan1985
• skinnievinnie
• JoJotje
• NmQ.Thijs
• _DFT_TiEsTo
• D6F
• Toewan
• jotheman
• PrayingFalcon1981
• dom_blontje
• Thesjaak
• Jozo-Carla
• BlackBokz
• PumpkinV1981
• Asyniur
• Labman
• Redah
• MuddyMagical
• Kari
• La_Mona
• Joke
• EmInEm
• StarJet
kloon van R-AdIoAcTiVe zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:03 schreef R-Alph het volgende:
[..]
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!![]()
![]()
ik sta er twee keer in...... met mn andere nickname dan
Jaja, het is weer zover, brood smeren, en naar m'n stage crossen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:51 schreef Mr-Z het volgende:
Een goedemorgen beste Stagelopers![]()
(als goedmakertje van gisteren kom ik vandaag extra vroeg binnen)
quote:
Jij niet hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:13 schreef Geitje82 het volgende:
sta ik ook op je rel lijst?
Middagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:15 schreef Ballicious het volgende:
Goedemorgen Megter
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:14 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Ben ik zo gewend om op NET5 op te nemen, aangezien daar PE op komt......
Dat heb ik dus gister ook gedaan, dag TI![]()
![]()
Gelukkig wordt het herhaald jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:18 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
Haha wat ergdan word het woensdag de herhaling voor jou!
Vanmiddag komt me stagedocent langs![]()
weeral?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Vandaag lekker maar een half dagje, alleen ik zal hier niet veel posten smorgens want ik ga ff aan verslagen werken
Dat klinkt gevaarlijk, ik hoop dat dat normaal is bij jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:08 schreef Ballicious het volgende:
Met iedereen die dat wil
Neej maar die docent is gewoon een schrale zakquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het herhaald ja
Ben je bang dat het niet goed is wat je gedaan hebt of dat je te weinig hebt gedaan?
Elke dinsdagmiddag heb ik project herkansing op school en mag gewoon uren schrijven dat ik stage heb gelopenquote:
schraalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Neej maar die docent is gewoon een schrale zak
Schraalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Neej maar die docent is gewoon een schrale zak
en dan komt er weer niets van...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Elke dinsdagmiddag heb ik project herkansing op school en mag gewoon uren schrijven dat ik stage heb gelopen
Gisteren zei ik dat ik ging werken aan verslagen, er is alleen niets van gekomen, vandaar dat ik het vandaag moet gaan doen![]()
Let maar op me vandaag...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat klinkt gevaarlijk, ik hoop dat dat normaal is bij jou.
Jawel vandaag moet er wat gedaan worden want mijn stagebegeleider wil morgen zien wat ik tot nu toe gedaan heb aan het project.... dat is nog niet erg veel dus moet ff wat documentjes in elkaar flansen vandaagquote:
Mooi he, Stage @ Fok!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jawel vandaag moet er wat gedaan worden want mijn stagebegeleider wil morgen zien wat ik tot nu toe gedaan heb aan het project.... dat is nog niet erg veel dus moet ff wat documentjes in elkaar flansen vandaag![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:24 schreef Megter het volgende:
[..]
schraal![]()
Niet teveel posten he vanochtend
Zou je dat ook met mijn verslagen kunnen doen ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:28 schreef Megter het volgende:
Anders maak ik het tentamen wel voor je morgen!
Jaaaaa! tis jammer dat het niet op een pc gemaakt mag worden, anders had ik de vragen wel ff gemailtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:28 schreef Megter het volgende:
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou je dat ook met mijn verslagen kunnen doen ?
Emmerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:28 schreef Megter het volgende:
dan moet je 't maar sms'enquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jaaaaa! tis jammer dat het niet op een pc gemaakt mag worden, anders had ik de vragen wel ff gemailt![]()
Succes!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik ga jullie weer verlaten, tijd om aan verslagen te werken
Succes allemaal vandaag, ik kom af en toe misschien nog wel even kijken
quote:
quote:
1. dinsdagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef raistlin6 het volgende:
ben net thuis van stagenachtdienst, ik wil uitgaan nu
Ja, de wekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
1. dinsdag
2. 08.36
gaat er nu een belletje rinkelen? trusten!!!
Neej van 10.30 tot 11.30 bezoek leraar en van 13-15 vergaderingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Geitje, heb je dan 10:30 tot 15:00 vergadering en daarna bezoek van leraar?![]()
Een uur?????!!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Neej van 10.30 tot 11.30 bezoek leraar en van 13-15 vergadering![]()
k hoop ook dat ie na 5 minuten weer weg is, ik heb hem nix te vertellen in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Een uur?????!!!!!![]()
Bij mij heeft ie 't nog nooit langer volgehouden dan 5 min.![]()
ik ben kapotquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Ballicious het volgende:
Pfffffffff, ik ga kapot
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k hoop ook dat ie na 5 minuten weer weg is, ik heb hem nix te vertellen in ieder geval
de mijne had 't 20min uitgehouden maar 't ging eigenlijk nauwelijks over mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k hoop ook dat ie na 5 minuten weer weg is, ik heb hem nix te vertellen in ieder geval
is het woensdagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Dos37 het volgende:
Morgen
Dat heb ik al geprobeerd, de oefensommen kan ik wel, maar als ik nieuwe sommen krijg snap ik het niet meerquote:
Al dingen in je GR gezet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:41 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, de oefensommen kan ik wel, maar als ik nieuwe sommen krijg snap ik het niet meer![]()
Dat hoop je maar dat je dat meemaaktquote:
Graphic Rekenmachine, maar ik zit net te bedenken dat dat na jouw tijd wasquote:
na d'r tijd.. ik heb er ook nog nooit 1 gehad en ben toch de jongste opneuker hier...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Graphic Rekenmachine, maar ik zit net te bedenken dat dat na jouw tijd was![]()
morge jitzquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen allemaal.
Goeiendagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen allemaal.
Als je dat eerder gezegd had kon je die van mij lenen, had je formules en voorbeeldsommen erin kunnen zetten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Die heb ik ff niet meer, m'n sis moet examen doen, dus die heeft die van mij als reserve
Zijn er nog niet, als ze er zijn zet ik ze in de OP voor deel 114quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:47 schreef Ballicious het volgende:
Kan iemand wat dagcijfers regelen van gister?
Die wil ik niet weten, ben bang dat ik ergens bovenaan staquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:47 schreef Ballicious het volgende:
Kan iemand wat dagcijfers regelen van gister?
me2quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wil ik niet weten, ben bang dat ik ergens bovenaan sta![]()
oke, vandaar dat ik ze niet kon vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Zijn er nog niet, als ze er zijn zet ik ze in de OP voor deel 114
die hebben we toch iedere dag?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat ondanks mijn voornemen om eens echt te gaan werken
Ik ben morgenochtend ook nog op stage hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je dat eerder gezegd had kon je die van mij lenen, had je formules en voorbeeldsommen erin kunnen zetten!
Ik ben er dan ook gewoon mee gestoptquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het lijkt iedere dag wel oud en nieuw hier
steeds maar voornemens maken en je er niet aan houden.. mis alleen de champage hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het lijkt iedere dag wel oud en nieuw hier
Wil je 'm lenen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:53 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben morgenochtend ook nog op stage hoor![]()
vuurwerk en eventueel bierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
steeds maar voornemens maken en je er niet aan houden.. mis alleen de champage hier
En de oliebollenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
steeds maar voornemens maken en je er niet aan houden.. mis alleen de champage hier
Nee, nooitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
ff een vraag ertussendoor
hebben jullie tijdens je stage ook wel eens grote gedeeltes van de dag niks te doen?
ik verveel me namelijk rot![]()
constantquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
hebben jullie tijdens je stage ook wel eens grote gedeeltes van de dag niks te doen?
Ehm.....we zijn nu bij #113, op 28 april begonnen met #1, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
Nee we zitten allemaal hier omdat we zoveel te doen hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
Ik ook. Maar je weet wat ze zeggen: hoop doet levenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef mie_at_work het volgende:
ik hoop wel dat ik een voldoende krijg:S
Hoi, wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Typ maar in je rekenmachine en draai 'm maar 180 graden![]()
Ga nou niet 'tzelfde denken als mij hèquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je weet wat ze zeggen: hoop doet leven![]()
Al gereageerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
hehe megter, kijk hier eens
Fok!Postings - De Dagcijfers #20
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:57 schreef mie_at_work het volgende:
ik zit op een vet gare plek,waar ik geeneens kan internetten.
maar nu is mijn praktijkopleider er ff niet
Ze staken vandaag, stupidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
Goeie morgen.......... Ik ben dus meteen nu naar EL DOCTOR!!!! (de huisarts dus)
Doe strax wel report
El stupido OUT
Nee hoeft niet hoor, maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Wil je 'm lenen?
Dan geef ik 'm af morgenochtend
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, maar toch bedankt!
Welnee, het is nu juist rustigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Jezus jullie gaan echt hard.
Dit houd ik niet bij.
Zo jammer, als stagiaires geen kansen zien om zichzelf nuttig te makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
tjah heb niks meer te doen heb zojuist ff post gesorteert en inkoopfacturen geboekt
nu ben ik weer werkloos![]()
Schraalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
tjah heb niks meer te doen heb zojuist ff post gesorteert en inkoopfacturen geboekt
Time to Fok! dan hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
Fok! ? Wazda?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?
Net zoals wij al een poos doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?
Dokter ---> Belg ----> leven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
Had ik trouwens al gezegt dat onze dokter en belg is![]()
ik weg tot strax... if i live
Ik 190 hele euroos in de maandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
btw hoeveel vergoeding krijgen jullie en hebben jullie al eens eerder stage gelopen?
Hehe, get used to itquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef mie_at_work het volgende:
hehe het lijkt wel een chatroom hier![]()
best wel grappig![]()
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebbenquote:
Heb nog nie ontbeten ... ( NU EEECCHHHTTTT WEG )quote:
En bij welke groep hoor jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebben
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck Fok! te doen hebben
*kijkt om zich heen, haalt z´n schouders op, DAT BEN IK!*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebben
Succes he!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Heb nog nie ontbeten ... ( NU EEECCHHHTTTT WEG )
Doei kijkbuis kindertjes![]()
![]()
![]()
Je dokter is een belg.. en die laat je naar je kijken, die zien we dus ook niet meer terugquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan je nou geen internet verbinding hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef mie_at_work het volgende:
tjah maar als mijn praktijkopleider er weer is kan ik niet meer internetten, want ik zit op een hele slechte plek![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik 190 hele euroos in de maand
Er zit hier iemand voor 6 euro per uur![]()
als je praktijkopleider op je scherm zit te kijken mssquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen internet verbinding hebben
Zoals ik gister zei, het is geen moeitequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft niet die moeite te doen![]()
Dat krijg ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef mie_at_work het volgende:
klasgenoot van mij krijgt voor 9tot 5 150euro per week![]()
en hij mocht pas na honderden herkansingen op stage![]()
150 per weer tering hè doe mij datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef mie_at_work het volgende:
klasgenoot van mij krijgt voor 9tot 5 150euro per week![]()
en hij mocht pas na honderden herkansingen op stage![]()
Hij is MTP'enquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef mie_at_work het volgende:
ik heb wel internet, maar ik zit op een bureau praktisch naast mijn praktijkopleider dus hij kan zo zien of ik op internet zit. maar hij is er even neit weet, waarom weet ik niet
Gezellig lijkt me datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef mie_at_work het volgende:
ik heb wel internet, maar ik zit op een bureau praktisch naast mijn praktijkopleider
Metgerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Metger doe je 114?
Tijd om naar de opticien te gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Had die gast van gister toch gelijk dat ik niet zo goed kan lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |